توليد کننده ليبل پشت چسب دار

تولید کننده لیبل پشت چسب دار

تولید کننده لیبل پشت چسب دار

تولید کننده لیبل پشت چسب دار برچسب اموال نوعی لیبل است که کارایی آن از روی اسمش هم مشخص است. برچسب اموال برای پیگیری و ردیابی اموال شرکت ها و دفاتر استفاده میشود و راهی اقتصادی برای نظارت روی اموال است. از انواع برچسب امول میتوان به برچسب اموال فویلی، پلی استر و… میتوان نام برد.

تولید کننده لیبل پشت چسب دار

لیبل های pvc لیبل های بسیار محکم و مقاوم در برابر شرایط محیطی هستند و سیناپکینگ صفر تا صد تولید و چاپ سفارشی آن ها را بر عهده دارد. این لیبل ها عموما در طرح های مات، شفاف و ترنسپرنت عرضه میشوند و ماندگاری بالاتری از سایر لیبل ها از خود نشان میدهند. برتری لیبل پی وی سی نسبت به کاغذی، مقاومت بیشتر در برابر پاره شدن و فشار های محیطی است.

تولید کننده لیبل پشت چسب دار
تولید کننده لیبل پشت چسب دار

برچسب اموال

  • دارای چسبندگی و مقاومت بالا در برابر آسیب و کنده شدن
  • مقاوم در برابر انواع حلال های صنعتی
  • بسته به نوع برچسب اموال زمانی که کنده شود، ردی از خود به جای میگذارد.

لیبل مگنتی و ژله ای

این لیبل ها، زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارند و عموما شرکت های مختلف برای تهیه لیبل لوگوی خود، روی لیبل ژله ای بخصوص سرمایه گذاری میکنند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار لیبل ژله ای تولیدی سیناپکینگ نیز ماندگاری فوق العاده بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و بصورت تیراژ پایین و بالا قابل سفارش هستند.

لیبل شیشه ای

شرکت های تولید کننده خودرو یا خدمات آن، بیشترین مشتریان لیبل های شیشه ای هستند. این لیبل ها علاوه بر مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوا، چسبندگی بالایی روی سطوح شیشه ای دارند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار لیبل های شیشه ای معمولا بی رنگ هستند و نوشته های انها از هر دو طرف خوانده میشوند.

لیبل و برچسب گچی

خاصیت فوق العاده ای که لیبل گچی دارد این نکته است که به هیچ وجه یکدست کنده نمیشود و هنگام کنده شدن به هزاران تکه تبدیل میشود و از این رو، تولید کننده لیبل پشت چسب دار برای لیبل محصولات، ضمانت ها، برچسب پلمپ و … بسیار مناسب است.

انواع لیبل ها

یکی از متداول ترین انواع لیبل ها، لیبل پشت چسب دار با جنس کاغذی است. باید تاکید کرد که این لیبل مثل لیبل متالایز، ضد آب نیست اما با استفاده از پوشش یو وی (UV) می توان دوام و مقاومت بیشتری به آن بخشید و امکان پارگی و خدشه دار شدن آن را کم کرد. تولید کننده لیبل پشت چسب دار چاپ لیبل های پشت چسب دار یا چاپ برچسب کاغذی در سایزها و اشکال متنوع امکان پذیر است.

خرید لیبل پشت چسب دار

امروزه خرید لیبل پشت چسب دار بسیار متداول است زیرا این لیبل ها در گرماژ متفاوت و در سایزهای مختلف تولید می شوند بنابراین کارایی بالایی دارند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار در چاپ برچسب کاغذی و انواع دیگر لیبل ها از تکنیک‎های متفاوتی چون چاپ فلکسو، چاپ اسکرین و چاپ دیجیتال استفاده می شود که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.

چاپ دیجیتال لیبل پشت چسب دار

اما چاپ دیجیتال لیبل پشت چسب دار و سایر انواع لیبل ها بسیار سریع و راحت تر از سایر روش ها است. تولید کننده لیبل پشت چسب دار در روش چاپ لیبل دیجیتال طرح و تصویری که توسط گرافیست طراحی شده بدون واسطه به دستگاه چاپ داده می شود و دستگاه بدون نیاز به صفحات چاپ یا شبکه توری کار نقش بستن طرح روی سطح مورد نظر را انجام می دهد.

چاپ لیبل دیجیتال

با چاپ لیبل دیجیتال امکان چاپ در تیراژهای پایین فراهم می شود و قیمت لیبل پشت چسب دار و انواع دیگر لیبل ها مقرون به صرفه تر خواهد شد. تولید کننده لیبل پشت چسب دار همچنین در چاپ لیبل دیجیتال پشت چسب دار امکان چاپ در رنگ های نامحدود بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی ایجاد می شود. این روش در مقایسه با روش های دیگر چاپی، هزینه های اولیه چاپ را کاهش و حتی حذف می کند.

پشت چسبدار چیست؟

این نوع از لیبل، برچسبی از جنس‌های گوناگون به خصوص کاغذ است که برای نمایش برند تولیدکننده و یا دیگر خصوصیات و توضیحات بر روی انواع تولید کننده لیبل پشت چسب دار بسته‌بندی‌ها، کالاها و محصولات تولید شده چسبانده می‌شود.

پشت چسبدار متالایز

لیبل متالایز از جنس آلیاژهای آلومینیوم ساخته شده و دوام بسیار بالا، مقاومت زیاد و ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد. رنگ این نوع از لیبل طلایی و یا نقره‌ای است و در دو حالت مات و یا براق تولید می‌شود. تولید کننده لیبل پشت چسب دار این نوع از لیبل، کاربرد گسترده‌ای در صنایع گوناگون دارد و برای برچسب زدن بر روی لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی و لوازم الکترونیکی به کار می‌روند.

پشت چسبدار کاغذی

این مدل از لیبل پشت چسبدار، پرکاربردترین نوع برای برچسب زدن بر روی محصولات گوناگون است. این مدل از لیبل، دوام بالایی دارد و در جابه‌جایی محصولات به آن آسیبی نمی‌رسد. قیمت کاغذ لیبل پشت چسب دار نیز نسبت به دیگر انواع پایین‌تر است. تولید کننده لیبل پشت چسب دار این نوع لیبل در مدل‌های مات، گلاسه و نیمه گلاسه در تولیدی برچسب کاغذی ساخته و تولید می‌شود.

جنس کاغذ و متریال تولیدی

ماده اولیه و نوع کاغذ پشت چسب دار نیز در قیمت تمام شده موثر است. تولید کننده لیبل پشت چسب دار معمولا لیبل‌های کاغذای قیمت پایین‌تر و لیبل‌های متلایز قیمت‌های بیشتری دارند. همچنین علاوه بر تولید لیبل خام، انواع روکش‌های مات و براق و یا طلاکوب درچاپ رول لیبل پشت چسبدار هزینه جداگانه‌ای نیز خواهند داشت.

تیراژ چاپ پشت چسب دار

تولید کننده لیبل پشت چسب دار هر چه تعداد بالاتری سفارش برای چاپ لیبل داشته باشید، هزینه‌های تولید کمتر شده و قیمت مناسب‌تر خواهد شد.

قیمت پشت چسبدار

چاپ لیبل برای کالاها، یکی از الزامات برای تولید هر کالایی محسوب می‌شود. تولید کننده لیبل پشت چسب دار این مدل از لیبل‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که در فرآیند چاپ لیبل پشت چسب دار رولی هزینه تمام شده مخصوص به خود را دارند.

قالب برش

معمولا از یک قالب و نیم تیغ برای جداشدن برچسب‌ها استفاده می‌شود. تولید کننده لیبل پشت چسب دار هزینه قالب نیز به طرح انتخابی و برش بستگی دارد. برای آگاهی از شرایط چاپ لیبل پشت چسب دار تهران می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کنید.

لیبل پشت چسب دار چیست؟

چاپ لیبل پشت چسب دار یا همان برچسب کاغذی برای چسباندن بر روی محصولات، بطری ها و بسته بندی ها استفاده می‌شود. این برچسب به منظور معرفی برند و ارائه توضیحات کلی درباره محصول استفاده می‌شود. یک پوسته زرد رنگ در زیر این نوع لیبل وجود دارد که با کندن آن، لیبل آماده استفاده می‌شود. چاپ لیبل پشت چسب دار با بیش از ۱۰ متریال متفاوت و در شکل های مختلف دایره ای، مستطیلی و غیره امکان پذیر است.

قیمت لیبل پشت چسب دار a4

چاپ لیبل یکی از نیازهای اصلی هر محصول جهت معرفی برند تولید کننده می‌باشد. امروزه کمتر محصولی را می‌توان در بازار یافت که نیازی به لیبل پشت چسب دار (برچسب کاغذی) نداشته باشد. تولید کننده لیبل پشت چسب دار استفاده از یک لیبل مناسب روی محصول می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت برند شما جذب کند. در ادامه به صورت مفصل درباره چاپ لیبل پشت چسب دار توضیح می‌دهیم.

لیبل پشت چسب دار چیست؟

چاپ لیبل پشت چسب دار یا همان برچسب کاغذی برای چسباندن بر روی محصولات، بطری ها و بسته بندی ها استفاده می‌شود. این برچسب به منظور معرفی برند و ارائه توضیحات کلی درباره محصول استفاده می‌شود. یک پوسته زرد رنگ در زیر این نوع لیبل وجود دارد که با کندن آن، لیبل آماده استفاده می‌شود. چاپ لیبل پشت چسب دار با بیش از ۱۰ متریال متفاوت و در شکل های مختلف دایره ای، مستطیلی و غیره امکان پذیر است.

دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار

در گذشته بسیاری از تولید کنندگان در صنعت چاپ برای چاپ لیبل پشت چسب دار از دستگاه های تولید شده در آسیای شرقی استفاده می‌کردند. استفاده از این دستگاه ها، تولید کنندگان را با چالش های زیادی رو به رو می‌کرد. تولید کننده لیبل پشت چسب دار با گذشت زمان شرکت های اروپایی نیز وارد این زمینه شدند و صنعت چاپ لیبل را دچار دگرگونی کردند.

انواع لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسبدار انواع مختلفی دارد که از هرکدام برای محصولی خاص و در شرایط خاص استفاده می‌شود. تولید کننده لیبل پشت چسب دار در این قسمت به معرفی آنواع لیبل پشت چسب دار می‌پردازیم.

لیبل کاغذی

یکی از پرکاربردترین انواع لیبل ها لیبل کاغذی می‌باشد. ماندگاری بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب باعث شده است تا از این لیبل در صنایع مختلف به شدت استفاده شود. تولید کننده لیبل پشت چسب دار چاپ لیبل پشت چسب دار کاغذی در سه نوع گلاسه، نیم گلاسه و مات به دو صورت چسبی و معمولی انجام می‌شود.

لیبل متالایز

لیبل متالایز یکی از زیباترین و مقاوم ترین نوع در چاپ لیبل پشت چسب دار می‌باشد. این نوع لیبل از آلیاژ آلومینیوم ساخته می‌شود و جنس آن چیزی شبیه به فلز است. تولید کننده لیبل پشت چسب دار البته این نکته را هم بدانید که لیبل کاغذی با روکش متالایز(رنگ این نوع لیبل طلایی یا نقره ای می‌باشد) نیز مورد استفاده برخی صنایع قرار می‌گیرد. لیبل پشت چسب دار متالایز به وسیله مرکب چاپ پی وی سی به دو صورت مات و براق انجام می‌شود.

چاپ متالایز

از چاپ متالایز در صنایعی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی، مواد دارویی و غیره استفاده می‌شود. تولید کننده لیبل پشت چسب دار این لیبل ها بر روی تمامی سطوح از جمله سطوح فلزی، پلاستیکی و غیره قابل چسبیدن هستند.

لیبل پی وی سی

از آن جایی که در ساخت این نوع لیبل از متریال بسیار قوی استفاده می‌شود؛ این لیبل ها مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارند. از دیگر ویژگی های چاپ لیبل پشت چسب دار پی وی سی می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. تولید کننده لیبل پشت چسب دار همچنین این نوع لیبل در برابر کشش و پارگی مقاومت بالایی را دارد. همین ویژگی های منحصر بفرد سبب شده تا لیبل پشت چسب دار پی وی سی به انتخاب اول کارخانجات و صنایعی مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و غیره تبدیل شود.

لیبل شیشه ای

این نوع لیبل ها در برابر حرارت و شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار لیبل های شیشه ای در واقع همان برچسب هایی هستند که روی شیشه ماشین می‌چسبانید. ناگفته نماند که استفاده از چاپ لیبل پشت چسب دار شیشه ای محدود به شیشه ماشین نیست و برای چسباندن روی انواع شیشه ها و بطری ها این نوع لیبل بهترین انتخاب است.

لیبل های خاص

منظور از لیبل خاص در واقع انجام اقدامات سفارشی روی انواع لیبل است. تولید کننده لیبل پشت چسب دار استفاده از روکش خاص، چاپ لیبل به صورت طلاکوب، برش خاص، سلفون براق یا مات و غیره از انواع خدماتی هستند که باعث می‌شود یک لیبل در دسته لیبل خاص قرار بگیرد.

لیبل شبرنگ

لیبل شبرنگ طرفداران بسیار زیادی دارد. مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و خط و خش، قدرت چسبندگی بالا، مقاوم در برابر رطوبت، انعکاس کننده نور در شب و غیره از ویژگی های این نوع لیبل است. تولید کننده لیبل پشت چسب دار در مکان هایی که قدرت چسبندگی برای شما اهمیت زیادی دارد؛ چاپ لیبل پشت چسب دار بسیار توصیه می‌شود.

کاربرد چاپ لیبل پشت چسب دار

هنگامی که تولید کننده ای یک محصول تولید می کند، می خواهد ارزش محصول را به مشتریان خود منتقل کند. یکی از راه های انجام این کار استفاده از لیبل پشت چسب دار است.لیبل زدن محصولات به ابزاری برای برقراری ارتباط بین برند و مصرف کننده تبدیل شده است. تولید کننده لیبل پشت چسب دار اتیکت زدن محصول اطلاعات بسیار مهمی دارد که روی بسته بندی محصول چاپ شده است.

کاربرد برچسب PVC

تولید کننده لیبل پشت چسب دار در صنایع مختلف از جمله صنایع خودروئی، لوازم خانگی، شیمیایی و دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ لیبل کاغذی

لیبل های کاغذی یکی از پر مصرف ترین لیبل های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد که در انواع مختلفی مانند گلاسه ، نیم گلاسه (آرت) و مات در مدل های مختلف رنگی و سفید می باشد. تولید کننده لیبل پشت چسب دار این لیبل ها از نظر خاصیت چسبندگی میتوانند در دو نوع هاتملت و آکریلیک موجود باشند.

چاپ لیبل کاغذی
چاپ لیبل کاغذی

Metal Label

لیببل متال یکی از مقاوم ترین لیبل هایی است که از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است و مقاومت زیادی از نظر کشیدگی دارد.این نوع لیبل در برابر حرارت غیر مستقیم تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد تمام خواص خود را از جمله چسبندگی حفظ میکند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار از دیگر ویژگی های کم نظیر آن میتوان به مقاومت چاپ در برابر انواع حلال ها از قبیل الکل و هگزان اشاره کرد.

Thermal Label

نوعی دیگر از لیبل های پشت چسبدار میباشد که مشخصه ی اصلی آن میتوان به عدم نیاز به ریبون هنگام چاپ اشاره کرد. تولید کننده لیبل پشت چسب دار از لحاظ چاپ پذیری معمولا در مقایسه با چاپ کاراکتر هایی که با استفاده از ریبون چاپ میشوند کمرنگ تر و دارای ماندگاری پایین تر میباشند.لیبل حرارتی در د و نوع معمولی و ضدآب (Waterproof) میباشد

Transparent Label

لیبل ترانسپارنت (Transparent) یا شیشه ای یکی دیگر از انواع برچسب های مقاوم است تولید کننده لیبل پشت چسب دار که این نوع برچسب شفاف و بی رنگ بوده و همین خاصیت باعث میشود که پس از چاپ روی آن از هر دو طرف قابل رویت باشد.

Black mark

نکته ی دیگر که در خصوص لیبل شیشه ای حائز اهمیت است این بوده که به دلیل شفافیت آن سنسور لیبل پرینتر فضای خالی بین دو لیبل را تشخیص نمیدهد و یا به اصطلاح نمیتوانند سنس کنند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار برای رفع این ایراد از علامت چاپی خاص تحت عنوان بلک مارک (Black mark) باید استفاده کرد.

کاربرد برچسب شیشه ای

تولید کننده لیبل پشت چسب دار بدلیل خاصیت چسبندگی بالا این نوع برچسب مناسب روی سطوح شیشه ای در صنعت خودرو سازی و در صنایع آرایشی و بهداشتی و یا برای لمینت کردن دیگر لیبل ها مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع لیبل‎ها و چاپ برچسب بر اساس سایز , جنس و طراحی

  • لیبل‎های اموال
  • برچسب اموال
  • لیبل پشت چسبدار ژله‌ای
  • لیبل‎های پشت چسبی کاغذی
  • لیبل پشت چسبدار شیشه‌ای
  • چاپ لیبل‎های پلی کربنات
  • برچسب‌های پی‌وی‌سی pvc
  • برچسب‌های چسب‌دار گچی
  • لیبل‎های چسب‌دار شیشه‌ای مات
  • چاپ لیبل پشت چسب‌دار شیشه‌ای سفید
  • برچسب هولوگرام دوبعدی شبرنگ
  • برچسب هولوگرام دوبعدی کاغذی
  • لیبل‎های چسب‌دار متالایز
  • لیبل پشت چسبدار پلی کربنات
  • چاپ برچسب کاغذی

خدمات موردنیاز چاپ لیبل

برای افزایش زیبایی و مقاومت برچسب‌ها می‌توان از روکش‌های مختلف و انواع روش‌های چاپ استفاده نمود. تولید کننده لیبل پشت چسب دار در اینجا به چند مورد از این روش‌ها می‌توان اشاره نمود.

چاپ طلاکوب و نقره‌کوب

یکی از روش‌های متداول برای چاپ لیبل پشت چسبدار استفاده از روش طلاکوب و نقره‌کوب برای افزایش زیبایی آن‌ها می‌باشد. تولید کننده لیبل پشت چسب دار این کار جلوه بسیار زیبایی به برچسب‌ها می‌بخشد و باعث افزایش جذب مشتری می‌شود.

برجسته‌سازی چاپ

تولید کننده لیبل پشت چسب دار برچسب این تکنیک با ایجاد عمق موجب جلب نظر بیشتر مشتری خواهد شد.

لمینت یا سلفون

از سلفون یا لیمنیت برای روکش کردن برچسب‌ها می‌توان استفاده کرد این کار جلوه خاصی به لیبل پشت چسبدار می‌بخشد و باعث می‌شود تا این برچسب‌ها در مقابل عوامل خارجی مثل رطوبت و نور و … از خود مقاومت بیشتری به خرج دهند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار سلفون‌ها در دو نوع مات و براق موجود می‌باشند.

خدمات برش

تولید کننده لیبل پشت چسب دار نیم تیغ ، دایکات و برش

جنس لیبل پشت جسبدار

تولید کننده لیبل پشت چسب دار کاغذی، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، خردشونده، شبرنگی، متال (برچسب مات یا براق) سایز و ابعاد : طراحی لیبل‎ها از ۱ سانتی‌متر تا ۱۰۰ سانتی‌متر اشاره نمود.

برچسب‌های pvc

از عمر و دوام زیادی بهره‌مند می‌باشند و در مدل مات و براق تولید می‌گردند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار همچنین این برچسب در برابر عوامل جوی نیز از خود استحکام خوبی نشان داده است. از نظر قیمت هم بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر گزینه‌ها است.

شکل و ابعاد لیبل برچسب

در چاپ برچسب می‌توان هر طرح دلخواهی را چاپ کرد. برای مثال چاپ لیبل گرد یا دایره ای، چاپ لیبل بطری و حتی چاپ لیبل شبرنگ و چاپ لیبل رولی. تولید کننده لیبل پشت چسب دار همچنین چاپ برچسب در اندازه‌های متنوع از چاپ لیبل و برچسب A5، A4 تا ابعاد بزرگتر قابل سفارش است.

شکل و ابعاد لیبل برچسب
شکل و ابعاد لیبل برچسب

لیبل وید (void label)

این نوع برچسب‌ها که به لیبل شطرنجی نیز معروف می‌باشند بیشتر در مواردی که مربوط به گارانتی هستند به کار می‌روند. تولید کننده لیبل پشت چسب دار لازم به ذکر است این نوع برچسب‌ها قابلیت تحمل حرارت تا ۸۰ درجه سانتی‌گراد را دارند.

مزایای استفاده از لیبل

استفاده از لیبل مزایای بسیاری دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
• امکان درج قیمت محصول، بارکد، تاریخ و پیام‌های تبلیغاتی بر روی آن
• چاپ آن بر روی عسل، محصولات مواد غذایی و تولیدات خانگی و درج مشخصات روی آن
• دوام بسیار بالا در برابر گرما، سرما، رطوبت، خوردگی و آلودگی هوا
• تقلیل زمان اجرا و چسباندن این کاغذ پشت چسب دار بر روی محصولات مورد نظر
• یکی از کاربردی‌ترین ابزار برای تبلیغات و کسب سود بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *