قيمت برچسب شيشه اي

قیمت برچسب شیشه ای

قیمت برچسب شیشه ای

قیمت برچسب شیشه ای قیمت لیبل شیشه ای بر اساس سایز، تعداد و نوع سفارش تعیین می گردد.برچسب شیشه ای از جنس PVC ضدآب می باشد که نوشته و طرح از هر دو طرف قابل مشاهده می باشد.

قیمت برچسب شیشه ای

برچسب شیشه ای به علت خاصیت عبور نور از بین مواد خود، مانند لیبل کاغذی یا برچسب پی وی سی، بشدت پرطرفدار است. این لیبل به اشکال مختلفی مانند مربع، بیضی، مستطیل و دایره ساخته می شود اما نوع دایره آن بیشتر مورد استقبال است. بعنوان مثال از لیبل شیشه ای مستطیلی بصورت معمول برای مشخص کردن میزان مصرف انرژی توسط لوازم منزل مانند یخچال استفاده می شود.

قیمت برچسب شیشه ای
قیمت برچسب شیشه ای

جنس لیبل شیشه ای چیست؟

برچسب شیشه ای شفاف از پایه جنس پلاستیکی است، به این معنا که بر خلاف جنس کاغذی این لیبل پاره نمی شود و قابلیت کشسانی دارد، همچنین به خاطر حالت پلاستیکی که دارد ضدآب بوده و در برقراری تماس با آب خاصیت خود را از دست نمی دهد.

چاپ لیبل شیشه ای، تعرفه برچسب ترنسپرنت ضدآب

لیبل شیشه ای پشت چسبدار به خاطر حالت شفافی (transparent) که دارد محیط زیرین خود را نشان می دهد و بیشتر برای چاپ لوگو و مواردی که نیاز است پس زمنیه محل چسباندن لیبل معلوم باشد مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفته شد استیکر های شیشه ای دارای حالت شفاف می باشند که این امر موجب می شود پس زمینه سطحی که لیبل را روی آن می چسبانید نمایان شود.

شفافیت لیبل های شیشه ای

این لیبل دارای شفافیت مناسبی بوده و مانند اسمش شیشه ای است (ترنسپرنت) و این موضوع موجب شده است که رنگ محل چسباندن لیبل بسیار حائز اهمیت شود. این لیبل ها دارای چسبندگی مناسبی هستند و یکی از بهترین موارد برای چاپ لوگو به شمار می روند. قیمت برچسب شیشه ای توجه داشته باشید که همانطور که گفته شد این لیبل ها پس زمینه خود را نشان می دهند

انواع چاپ استیکر شیشه ای به چه صورت است؟

  1. چاپ دیجیتال لیبل شیشه ای
  2. چاپ افست لیبل شیشه ای
  3. چاپ حرارتی لیبل شیشه ای
  4. چاپ طلاکوب و نقره کوب لیبل شیشه ای

چاپ حرارتی استیکر شیشه ای

چاپ حرارتی یا همان چاپ تکرنگ به دو صورت مشکی و سفید قابل تولید است، در چاپ حرارتی امکان استفاده بیشتر از یک رنگ و یا برش های خاص امکانپذیر نمیباشد و قیمت برچسب شیشه ای محدودیت سایزی حداکثر عرض ۱۰ سانت و حداکثر طول ۵۰ سانت میباشد.

چاپ افست استیکر شیشه ای

همانگونه که گفته شد چاپ افست برای تیراژ های بالا به صرفه است، به این معنا که اگر تعداد سفارش شما زیر۱۰۰.۰۰۰ عدد باشد هزینه چاپ افست به صرفه نخواهد بود و گزینه مناسب شما چاپ دیجیتال میباشد. قیمت برچسب شیشه ای در چاپ افست نوع شکل برش، تعداد رنگ های طرح، سیلک داشتن یا نداشتن و… همه و همه در قیمت نهایی کار تاثیرگذار هستند.

چاپ لیبل شیشه ای یا همان شفاف

لیبل شیشه ای یا همان لیبل پی وی سی شفاف مانند لیبل PVC سفید روی پی وی سی ضد آب، مقاوم و قابل شستشو چاپ می شود که از نظر ماندگاری و مقاومت بسیار با کیفیت تر از لیبل های کاغذی است. قیمت برچسب شیشه ای استفاده از پی وی سی شفاف در این لیبل باعث می شود که لیبل شما در نقاطی که چاپ انجام نمی شود کاملا شیشه ای باشد و پشت آن دیده شود.

قیمت و چاپ برچسب شیشه ای

چاپ لیبل pvc با برش های ساده، دایره و انواع برش های خاص و دلخواه شما قابل ارائه است. لیبل های پی وی سی در اشکال خاص و دایره ای تنها با برش نیم تیغ ارائه می شود و هزینه نهایی با محاسبه نرخ برش می باشد. قیمت برچسب شیشه ای و در اشکال مستطیل و مربع علاوه بر برش نیم تیغ بصورت برش مستقیم در ابعاد بالاتر از ۴*۴ با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد.

برش مستقیم

این برش فقط مناسب اشکال مربع و مستطیل است و تنها در ابعاد بالای ۴ سانتی متر انجام می شود. در این شیوه هر دو لایه لیبل برش می خورد و لیبل ها کاملا از یکدیگر جدا می شوند.  قیمت برچسب شیشه ای این شیوه برش قیمت مناسب تری نسبت به برش نیم تیغ دارد.

برش نیم تیغ

در این نوع برش از دستگاه کاتر پلاتر (بسیار دقیق) استفاده می شود که بوسیله آن تنها لایه رویی لیبل شما برش می خورد و جداسازی لیبل ها بسیار آسان تر می شود. قیمت برچسب شیشه ای دقت برش نیم تیغ بسیار بالاست و می توان تقریبا هر شکل و سایزی را با آن برش داد.

برچسب شیشه ای

لیبل های پی وی سی قیمت بیشتری نسبت به لیبل های کاغذی دارند در صورتی که ضد آب بودن لیبل برای شما اهمیتی ندارد و مقاومت دربرابر رطوبت برای محصول شما کافی است می توانید از لیبل سلفونی استفاده کنید و در صورتی که قیمت برچسب شیشه ای هزینه و سرعت چاپ الویت اول شماست از صفحه لیبل کاغذی بازدید بفرمایید اما اگر دنبال لیبلی لوکس هستید لیبل متالایز بهترین انتخاب شما خواهد بود.

ویژگی های برچسب شیشه ای

لیبل ترانسپارنت ، در بازار ایران ، به برچسب شفاف ، برچسب شیشه ای ، pet , p.p مشهور است و از جمله محصولاتی است که کارت برچسب پویا ، تولید کننده برچسب های تخصصی ، به مشتریان خود ارائه می نماید. برچسب ترانسپارنت ، شفاف و بدون رنگ و شیشه ای است و از جمله متریال های فیلم به شمار میرود .بنابراین همانند لیبل متالایز فیلم ، مقاومت در برابر کشیدگی و رطوبت از مشخصه های بارز این محصول است .

کاربرد های برچسب شیشه ای

علاوه بر پاره نشدن این مدل برچسب ، باید به قدرت چسبندگی فوق العاده این برچسب بر روی انواع محصولات اشاره کرد. از جمله کاربردهای این لیبل می توان به استفاده بر روی مواد شوینده مانند انواع شامپو ، نرم کننده ، انواع مایع دشتشویی و … اشاره کرد . قیمت برچسب شیشه ای لیبل ترانسپارنت الصاقی بر روی این محصولات در مجاورت مستقیم آب قرار دارد و با گذشت زمان ، کوچکترین آسیبی به شدت چسبندگی و یا کیفیت چاپی آن وارد نمی شود. .

ویژگی های لیبل ترانسپارنت

  • مقاوم در برابر کشیدگی و پارگی
  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • چسبندگی بر روی سطوح مختلف همچون شیشه ، پلاستیک و …
  • حفظ خاصیت چسبندگی بر روی محصول در شرایط محیطی مختلف
  • ظاهر شیک و جذاب
  • چاپ پذیری بالا در لیبل پرینتر ها و چاپ فلکسو
  • ایجاد بازخورد مناسب در نگاه مشتریان

لیبل شیشه ای خام

لیبل شیشه ای خام به صورت رولی و شیت در بازار یافت می‌شود. نوع شیت آن به سفارش مشتری و با توجه به موارد استفاده در اشکال مختلف چاپ و تولید می‌شود. قیمت برچسب شیشه ای نوع رولی آن در ابعاد و سایزهای استاندارد و مختلفی در بازار وجود دارد و مشتری بسته به نیاز خود می‌تواند از بین آنها انتخاب مناسب خود را داشته باشد.

خصوصیات این نوع لیبل

از خصوصیات این نوع لیبل می توان به چاپ پذیری بالای آن و ضد آب بودن آن اشاره کرد. قیمت برچسب شیشه ای لیبل شیشه ای خام در صنعت خودرو سازی بسیار کاربرد دارد. برای چاپ روی لیبل شیشه ای خام همانند چاپ لیبل شیشه ای پشت چسب دار می‌توان از ریبون رزین و ریبون وکس رزین استفاده نمود.

لیبل شیشه ای چیست؟

لیبل ترانسپارنت ، لیبل شفاف یا لیبل شیشه ای (Transparent Label) همانطور که از نامش پیداست، بی رنگ و شفاف بوده که همین خاصیت شفافیت ، باعث میشود از هر دو طرف قابل رویت و دیدن باشد. قیمت برچسب شیشه ای لیبل شیشه ای (لیبل ترنسپرنت ) قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد و همچنین این نوع لیبل شفاف قابلیت ضد آبی دارد و از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و رطوبت و… برخوردار است.

مزایا و معایب چاپ دیجیتال نسبت به چاپ اُفست؟

  • در چاپ دیجیتال، تحویل فوری بوده و در کوتاهترین زمان نسبت به چاپ افست انجام می گردد.
  • در چاپ دیجیتال، چاپ لیبل شیشه ای در هر تعداد حتی تعداد کم نیز امکان پذیر است اما در چاپ اُفست حداقل تعداد برای چاپ ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ عدد می باشد.
  • تنوع جنس در چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست کمتر می باشد.
  • هزینه چاپ دیجیتال بیشتر از چاپ افست می باشد.
  • کیفیت چاپ دیجیتال نیز کمی کمتر از چاپ افست است.

چاپ لیبل شیشه ای

چاپ لیبل در روش دیجیتال و افست چندان فرق زیادی ندارد قیمت برچسب شیشه ای اما با توجه به نیاز و خواسته مشتری مزایا و معایب چاپ دیجیتال و افست نسبت به هم را در برای شما فراهم کرده ایم.

لیبل شیشه ای و جذابیت بصری

برچسب های شیشه ای می توانند جلوه ای مدرن به محصولات شما بدهند ، این روش دیگری برای ایجاد جذابیت بصری و در نهایت فروش کالا است. مصرف کنندگان چیزهایی را دوست دارند که جدید و تازه به نظر می رسند ، قیمت برچسب شیشه ای بنابراین یک ظاهر تمیز و مدرن، می تواند فروش بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

روز رنگ شیشه ای

روز رنگ در رنگهای مختلفی تولید میشود و DCP Cal محصول شرکت T.A.T میباشد . روز رنگ شیشه ای براق از جنس PVC بوده و پشت چسبدار میباشد . برای برش آن معمولاً از دستگاه کاتر پلاتر استفاده میشود. روزرنگ ها معمولاً در عرض های ۶۱ و ۱۲۲ سانتیمتر تولید میگردند . قیمت برچسب شیشه ای این متریال چسبندگی بسیار بالایی دارد . و همچنین روز رنگ شیشه ای مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب دارد .

دلیل شفاف بودن

چرا که به دلیل شفاف بودنش نور خورشید را جذب نمیکند . و در نتیجه تا زمانی که بر اثر تابش شدید آفتاب پوسته پوسته نشود و از بین نرود مثل روز اول باقی می ماند. قیمت برچسب شیشه ای این متریال در دو نوع مات و براق موجود است که بسته به موارد مصرف شان از آنها استفاده میشود .

موارد مصرف رول روز رنگ شیشه ای براق

بیشترین مصرف رول روز رنگ شیشه ای برای استفاده به عنوان محافظ میباشد . قیمت برچسب شیشه ای به این معنی که برای نگه داری از رنگ کابینت ، میز و … لایه ای از این را بر روی کار میچسبانند تا در برابر سایش و خط افتادگی از آن محافظت نماید.البته از روز رنگ شیشه ای ( بیرنگ ) برای مصارف دیگر نیز استفاده میشود که بسته به سلیقه افراد مختلف در بسیاری از جاها کاربرد دارد .

آشنایی با لیبل شفاف

لیبل شفاف یا همان لیبل شیشه ای به خاطر ویژگی خاصش یعنی شفاف بودنش در بسیاری از صنایع و مشاغل مورد توجه است. قیمت برچسب شیشه ای به همین دلیل به آن لیبل شفاف یا ترنسپرنت (transparent) نیز گفته می شود.

آشنایی با لیبل شفاف
آشنایی با لیبل شفاف

برچسب شیشه ای

قیمت لیبل شیشه ای بر اساس سایز، قیمت برچسب شیشه ای تعداد و نوع سفارش تعیین می گردد.برچسب شیشه ای از جنس PVC ضدآب می باشد که نوشته و طرح از هر دو طرف قابل مشاهده می باشد.

transparent

برچسب شیشه ای به علت خاصیت عبور نور از بین مواد خود، مانند لیبل کاغذی یا برچسب پی وی سی، بشدت پرطرفدار است. قیمت برچسب شیشه ای این لیبل به اشکال مختلفی مانند مربع، بیضی، مستطیل و دایره ساخته می شود اما نوع دایره آن بیشتر مورد استقبال است. بعنوان مثال از لیبل شیشه ای مستطیلی بصورت معمول برای مشخص کردن میزان مصرف انرژی توسط لوازم منزل مانند یخچال استفاده می شود.

جنس لیبل شیشه ای چیست ؟

برچسب شیشه ای شفاف از پایه جنس پلاستیکی است، قیمت برچسب شیشه ای به این معنا که بر خلاف جنس کاغذی این لیبل پاره نمی شود و قابلیت کشسانی دارد، همچنین به خاطر حالت پلاستیکی که دارد ضدآب بوده و در برقراری تماس با آب خاصیت خود را از دست نمی دهد.

شفافیت لیبل های شیشه ای

این لیبل دارای شفافیت مناسبی بوده و مانند اسمش شیشه ای است (ترنسپرنت) و این موضوع موجب شده است که رنگ محل چسباندن لیبل بسیار حائز اهمیت شود. قیمت برچسب شیشه ای این لیبل ها دارای چسبندگی مناسبی هستند و یکی از بهترین موارد برای چاپ لوگو به شمار می روند. توجه داشته باشید که همانطور که گفته شد این لیبل ها پس زمینه خود را نشان می دهند

چاپ دیجیتال استیکر شیشه ای

چاپ برچسب شیشه ای دیجیتال به صورت چهاررنگ بوده و محدودیتی در طرح و رنگ ندارید و به اصطلاح چاپ چهاررنگ است (C,M,Y,K). چاپ دیجیتال قیمت برچسب شیشه ای توسط دستگاه های کره ای اکوسالونت انجام میپذیرد که دارای کیفیت خوبی هستند.

چاپ حرارتی استیکر شیشه ای

چاپ حرارتی یا همان چاپ تکرنگ به دو صورت مشکی و سفید قابل تولید است، قیمت برچسب شیشه ای در چاپ حرارتی امکان استفاده بیشتر از یک رنگ و یا برش های خاص امکانپذیر نمیباشد و محدودیت سایزی حداکثر عرض ۱۰ سانت و حداکثر طول ۵۰ سانت میباشد.

چاپ افست استیکر شیشه ای

همانگونه که گفته شد چاپ افست برای تیراژ های بالا به صرفه است، به این معنا که اگر تعداد سفارش شما زیر۱۰۰.۰۰۰ عدد باشد هزینه چاپ افست به صرفه نخواهد بود و گزینه مناسب شما چاپ دیجیتال میباشد. قیمت برچسب شیشه ای در چاپ افست نوع شکل برش، تعداد رنگ های طرح، سیلک داشتن یا نداشتن و… همه و همه در قیمت نهایی کار تاثیرگذار هستند.

چاپ طلاکوب و نقره کوب استیکر شیشه ای

برچسب شیشه ای طلاکوب روش متفاوتی از چاپ استیکر شیشه ای به حساب میآید، در این روش طرح شما به صورت تکرنگ قیمت برچسب شیشه ای ( طلایی/ نقرهای/ سرخابی/ مشکی و… ) و به صورت کوبشی ایجاد میگردد که در برابر نور دارای انعکاس زیبائی است.

چاپ لیبل شیشه ای

لیبل شیشه ای یا همان لیبل پی وی سی شفاف مانند لیبل PVC سفید روی پی وی سی ضد آب، مقاوم و قابل شستشو چاپ می شود که از نظر ماندگاری و مقاومت بسیار با کیفیت تر از لیبل های کاغذی است. قیمت برچسب شیشه ای استفاده از پی وی سی شفاف در این لیبل باعث می شود که لیبل شما در نقاطی که چاپ انجام نمی شود کاملا شیشه ای باشد و پشت آن دیده شود.

لیبل شیشه ای خام

لیبل شیشه ای خام به صورت رولی و شیت در بازار یافت می‌شود. قیمت برچسب شیشه ای نوع شیت آن به سفارش مشتری و با توجه به موارد استفاده در اشکال مختلف چاپ و تولید می‌شود. نوع رولی آن در ابعاد و سایزهای استاندارد و مختلفی در بازار وجود دارد و مشتری بسته به نیاز خود می‌تواند از بین آنها انتخاب مناسب خود را داشته باشد.

لیبل شیشه ای چیست؟

لیبل ترانسپارنت ، لیبل شفاف یا لیبل شیشه ای (Transparent Label) همانطور که از نامش پیداست، بی رنگ و شفاف بوده که همین خاصیت شفافیت ، باعث میشود از هر دو طرف قابل رویت و دیدن باشد. قیمت برچسب شیشه ای لیبل شیشه ای (لیبل ترنسپرنت) قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد و همچنین این نوع لیبل شفاف قابلیت ضد آبی دارد و از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و رطوبت و… برخوردار است.

چاپ لیبل شیشه ای

چاپ لیبل در روش دیجیتال و افست چندان فرق زیادی ندارد اما با توجه به نیاز و خواسته مشتری مزایا و معایب چاپ دیجیتال و افست نسبت به هم را در قیمت برچسب شیشه ای برای شما فراهم کرده ایم.

چاپ برچسب A4

چنانچه در نظر دارید تا از خدمات چاپ لیبل شیشه ای استفاده کنید هنگام طراحی موارد زیر را رعایت کنید:

  • طراحی باید در سایز کاغذ A4 یعنی ۲۱۰ میلی‌متر عرض و ۲۹۷ میلی‌متر ارتفاع باشد. شما می‌توانید به هر تعداد دلخواه لوگو و عکس و … بر روی این کاغذ قرار دهید.
  • کیفیت عکس های ارائه شده جهت چاپ باید کیفیت مورد نیاز جهت چاپ دیجیتال یعنی ۳۰۰DPI باشد.

لیبل شیشه ای در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ، صنعت بزرگی است که می تواند از مزایای لیبل شیشه ای بهره مند شود و بسیاری از شرکت ها نیز همین کار را میکنند. قیمت برچسب شیشه ای با وجود رنگها و سبکهای مختلف آرایش ، امکان دیدن بافتها ، رنگها و هر ویژگی منحصر به فرد دیگری که یک محصول آرایشی خاص دارد بسیار مهم است.

لیبل شیشه ای در محصولات غذایی

محصولات غذایی طبیعی نیز همچنین برای بهره گیری از لیبل شیشه ای مناسب هستند. قیمت برچسب شیشه ای کارشناسان صنعت مواد غذایی طبیعی به خوبی می دانند که استفاده از لیبل شیشه ای یک روش عالی برای برجسته سازی بهتر محصولات غذایی طبیعی آنها است ، زیرا همواره شفافیت اعتماد بیشتری را به همراه دارد.

موارد مصرف رول روز رنگ شیشه ای براق

بیشترین مصرف رول روز رنگ شیشه ای برای استفاده به عنوان محافظ میباشد . به این معنی که برای نگه داری از رنگ کابینت ، میز و … لایه ای از این را بر روی کار میچسبانند تا در برابر سایش و خط افتادگی از آن محافظت نماید. قیمت برچسب شیشه ای البته از روز رنگ شیشه ای ( بیرنگ ) برای مصارف دیگر نیز استفاده میشود که بسته به سلیقه افراد مختلف در بسیاری از جاها کاربرد دارد .

آشنایی با لیبل شفاف

لیبل شفاف یا همان لیبل شیشه ای به خاطر ویژگی خاصش یعنی شفاف بودنش در بسیاری از صنایع و مشاغل مورد توجه است. قیمت برچسب شیشه ای به همین دلیل به آن لیبل شفاف یا ترنسپرنت (transparent) نیز گفته می شود.

لیبل شفاف

برچسب ترانسپارنت ، برچسب شیشه ای و یا لیبل شفاف اینگونه برچسبها بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارند و همانگونه که از نام آن مشخص است قیمت برچسب شیشه ای شفاف و بی رنگ بوده و پس از چاپ روی آن از هر دو طرف قابل رویت است.

لیبل شیشه ای ( برچسب ترانسپارنت ) چیست؟

لیبل ترانسپارنت ، لیبل شفاف و یا برچسب شیشه ای ( Transparent Label ) همان گونه که از نامش پیداست، بی رنگ و شفاف می باشد و همین خاصیت شفافیت سبب می شود از هر دو طرف قابل رویت باشد. قیمت برچسب شیشه ای این لیبل یکی از انواع برچسب های مقاوم می باشد. لیبل ترانسپانت ضخامتی بین ۷۰ تا ۸۵ میکرون دارد و رنگ زیره ی آن عموما زرد یا سفید می باشد.

کیفیت چاپ لیبل ترانسپرنت

تبریزچسب با داشتن به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ برچسب، قیمت برچسب شیشه ای امکان چاپ لیبل شیشه ای با بهترین کیفیت را فراهم می سازد. چاپ برچسب شیشه ای ، توسط دستگاه های چاپ فلکسو صورت میگیرد، همچنین با ساخت بهترین نوع کلیشه، برچسب نهایی از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می شود.

سایز برچسب رفلکس جیوه ای شیشه

اندازه عرض برچسب های رفلکس شیشه ۵۰ سانتیمتر و ۱۰۰ سانتیمتر میباشد ولی طول آنها محدودیتی ندارد . برچسب های رفلکس شیشه که ما استفاده میکنیم محصول کشور تایوان میباشد و از لحاظ ماندگاری نسبت به نوع چینی دوام بیشتری دارد . قیمت برچسب شیشه ای همچنین از لحاظ چسبندگی هم این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است.

برچسب جیوه ای شیشه

برچسب جیوه ای شیشه برای ساختمانهایی به کار میرود که افراد میخواهند در طول روز هیچ دیدی به داخل منزل یا محل کار وجود نداشته باشد و درعین حال دید داخل به بیرون حفظ شود . در نظر داشته باشید که این موضوع در شب برعکس میشود . قیمت برچسب شیشه ای به این معنی که در طول شب به دلیل اینکه نور کمی در بیرون وجود دارد و در فضای داخل نور بیشتری وجود دارد فضای داخل از بیرون به وضوح دید دارد.

برچسب های جیوه ای

برچسب های جیوه ای حالت رفلکس دارند و در طول روز حالت آیینه ای دیده میشوند . به این معنی که هنگامی که نور آفتاب به شیشه میخورد این برچسب ها نور را بازتاب میدهند و مانع دیده شدن فضای داخل میشوند. قیمت برچسب شیشه ای این برچسب حدود ۵۰ درصد جلوی تابش مستقیم نور خورشید را میگیرد و در ضمن آنتی UV است . به این معنی که جلوی ورود اشعه های UV مضر را به داخل خانه میگیرد.

برچسب های جیوه ای
برچسب های جیوه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *