قيمت دستگاه ليبل شيرينگ

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ دستگاه شیرینگ لیبل جزء یکی از دستگاه های شیرینگ پک ماشین سازی خدری است که در دو مدل اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید میشود.در دستگاه لیبل شیرینگ اتوماتیک لیبل ها به شکل رولی بر روی دستگاه نصب شده و دستگاه به محض رویت ظرف لیبل را برش زده و بصورت غلاف بر روی ظروف قرار می دهد

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ

برخی شرکت ها چاپ روی ظرف محصولات خود را بر روی نوعی نایلون پلی اتیلن انجام میدهند که خاصیت فشردگی دارد و آن را روی محصول خود شیرینگ می کنند و همینطور از این نایلون بصورت غلاف فقط در قسمت درب ظرف استفاده میکنند تا درب آن را پلمپ کنند . قیمت دستگاه لیبل شیرینگ برای این کار از دستگاه شیرینگ لیبل استفاده میکنند.

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ
قیمت دستگاه لیبل شیرینگ

اجاره دستگاه شیرینگ پک

این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های لیبل زن بسیار سریعتر و ارزانتر است و همچنین قابلیت پوشاندن کل ظرف توسط لیبل را داراست.همچنین هزینه تهیه لیبل برای این دستگاه نسبت به لیبل های کاغذی ، قیمت دستگاه لیبل شیرینگ پشت چسب دار و یا لیبل چسب گرم بسیار کمتر است و به همین دلایل یکی دستگاه های پر فروش شرکت ما شناخته شده است.

اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه لیبل شیرینگ

لیبل شرینگ به صورت غلاف های (تیوب) برش خورده و یا رول شده با قطر های مختلف در بازار موجود و قابل سفارش می باشد.هزینه چاپ هم معمولا بصورت کیلویی محاسبه می شود. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ هر کیلو لیبل شرینک صرف نظر از قطر یا ضخامت بین ۱۳ نا ۱۵هزار تومان قابل دسترس است و برای چاپ هم مبلغی به قیمت افزوده می شود.

دستگاه شیرینگ لیبل

در دستگاه شیرینگ لیبل گرما بصورت تابشی یا همرفتی یا بخار داغ در تونل دستگاه به لیبل خورده و باعث می شود لیبل بر روی قوطی مقداری انقباض پیدا کرده و جمع شود. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ هر سه مدل لیبل زن، لیبل را شیرینگ می کنند و دارای تعداد محصول لیبل خورده یکسان می باشند ولی کیفیت لیبل زدن متفاوت می باشد.

شیرینگ لیبل تابشی

بدین صورت که در شیرینگ لیبل تابشی مقداری سوختگی لیبل ممکن است در برخی از قوطی ها مشاهده شود ولی دستگاه قیمت مناسب دارد، در مدل قیمت دستگاه لیبل شیرینگ همرفتی بسیار کمتر سوختگی مشاهده شده و در شیرینگ لیبل بخار سوختگی صفر می باشد. بهترین مدل شیرینگ لیبل، شیرینگ لیبل بخار می باشد.

مشخصات لیبل پی وی سی شیرینگ

در این مدل لیبل بصورت کاملا سالم و بدون کوچک ترین چروک بر روی قوطی شیرینگ می شود از فواید این مدل شیرینگ لیبل توانایی پیش گرم شدن لیبل برای فیکس کردن آن بدون جابجایی بر روی قوطی می باشد قیمت دستگاه لیبل شیرینگ یعنی تمام لیبل ها یکنواخت و بسیار تمیز شیرینگ می شوند حتی اگر دمای بخار داغ کمی بیشتر از حد متعارف تنظیم شود.

لیبل شیرینگ

لیبل شیرینگ دستگاهی همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی و کاملا مدرن است که برای لیبل زدن روی هر چیزی استفاده میشود و جنس لیبل هایی که در این دستگاه استفاده میشوند از جنس پی وی سی ضد آب و مخصوص هستند قیمت دستگاه لیبل شیرینگ و همچنین در برابر گرد و غبار و ضربه و فشار هم مقاومت بالایی دارند.

قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی

ازاین دستگاه برای پلمپ کردن انواع شیشه های مربا، سس ، عسل و یا بطری های آب ،شیر ،دوغ ،نوشابه ،دلستر ، روغن ، انواع روغن ترمز ، کود ، سم و محصولات بهداشتی و… کاربرد داشته و مقرون به صرفه نیز می باشد. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ با این دستگاه ماشین سازی خدری میتوانید به راحتی و بدون هزینه زیاد برچسب ها را روی محصولات مورد نظر بچسبانید و نگران کیفیت آن هم نباشید.

لیبل پی وی سی شیرینگ

یکی از پرمصرف ترین مواد برای بسته بندی یا همان روکش روی محصولات خوراکی ، بهداشتی و … لیبل شیرینگ pvc است. برچسب های پی وی سی شیرینگ ضد آب بوده و در رطوبت تغییر رنگ نمی دهد. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ بسته به نوع استفاده این پوشش ها می تواند سراسری و حتی، در بخشی از محصول مانند درب مورد استفاده قرار گیرند.

شیرینگ pvc

شیرینگ pvc نوعی روکش حرارتی است که در صنایع بسته بندی کاربرد فراوان دارد. لیبل شیرینگ در واقع قشایی نازک و پلاستیکی است که در اثر حرارت جمع و به دور کالای مورد نظر پیچیده می شود. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ این نوع بسته بندی در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و… بسیار پر کاربرد است و حتما حداقل یک بار آن را دور بطری های سس، شیر، آبمیوه، شامپو و غیره دیده اید.

دستگاه شیرینگ خانگی

شیرینگ pvc به دو علت عمده مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل اول، حفظ بهداشت محصول و جلوگیری از نفوذ هرگونه میکروب و آلودگی به درون آن است. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ دلیل دوم، ایجاد یک بسته بندی زیبا و چشمگیر به منظور جلب نظر مشتری و افزایش فروش کالاست.

دستگاه تمام اتوماتیک لیبل شیرینگ

دستگاه شیرینگ لیبل تمام اتوماتیک برای نصب لیبل روی بدنه ظروف مختلف بدون اپراتور استفاده میشود و عملکرد این دستگاه تقریبا همانند دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک است. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ عملکرد این دستگاه به این صورت است که تمامی محصولات مرتب روی ریل قرار گرفته و قبل از ورود به تونل توسط غلافی که روی دستگاه نصب شده است بر روی بدنه برش میخورد.

قیمت دستگاه شیرینگ کاشی

المنت هایی درکناره های تونل که دارای ترموکوبل هستند نصب شده که جریان هوای گرم را به صورت تنظیم شده در تونل ایجاد میکند و حرارت باعث گرم شدن و چسبیده شدن لیبل به دور بدنه محصول میشود. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ از ویژگی های دستگاه داشتن بدنه مستحکم است که از ایجاد صدا ولرزش جلوگیری میکند همچنین دارای کنترل ترموستات دیجیتال و تابلو برق جدا می‌باشد . رنگ بدنه نیز الکترواستاتیک است.

تفاوت دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

تفاوت دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در این است که غلاف گذاری در دستگاه تمام اتوماتیک لیبل شیرینگ ، قیمت دستگاه لیبل شیرینگ توسط خود دستگاه صورت می پذیرد وهمچنین بر حسب سایز یقه تعویض می گردد. ولی در دستگاه نیمه اتومات غلاف گذاری توسط اپراتور صورت می گیرد ودر این مدل دستگاه از هیچ نوع یقه استفاده نمی گرد.

تفاوت دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
تفاوت دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

ویژگی ها و مزایا دستگاه شیرینگ لیبل

  1. دارای تونل حرارتی ویژه جهت سرعت کارکرد بالا
  2. سهولت در جابجایی دستگاه به علت داشتن چرخ های ویژه
  3. دارای میز ترافیک گردان انتهایی جهت تجمع محصولات لیبل خورده
  4. دارای ایزولاسیون ویژه جهت جلوگیری از اتلاف حرارت از طریق تونل
  5. دارای تابلو برق جدا طرح ریتال
  6. رنگ الکترواستاتیک
  7. ابعاد دستگاه طول ۳۷۵سانتیمتر،عرض ۳۴۵سانتیمتر،ارتفاع ۱۸۵سانتیمتر
  8. سیستم حرارتی ویژه جهت تونل حرارتی
  9. دارای کانوایر ویژه جهت جلوگیری از ریزش محصولات در حین حرکت
  10. کاملا بدون لرزش و ایجاد صدا های اضافی با بدنه بسیار مستحکم
  11. دارای دفترچه راهنما شامل مراحل ، روش های نگهداری ، تعمیرات ، عیب یابی و لیست قطعات یدکی و نقشه برق
  12. مواد و قطعات مصرفی الکتریکی ،مکانیکی از نوع مرغوب
  13. دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  14. قابلیت کارکرد ۳ شیفته

دستگاه لیبل شیرینگ بطری

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ این دستگاه مخصوص زدن لیبل روی انواع بطری ها در سایز های کوچک ، متوسط و بزرگ میباشد که در زمینه های مختلف بسته بندی مورد ساتفاده قرار میگیرد.

لیبل شیرینگ حرارتی

لیبل شیرینگ pvc نوعی روکش حرارتی است که در صنایع بسته بندی کاربرد فراوان دارد. لیبل شیرینگ در واقع قشایی نازک و پلاستیکی است که در اثر حرارت جمع و به دور کالای مورد نظر پیچیده می شود. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ این نوع بسته بندی در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و… بسیار پر کاربرد است و حتما حداقل یک بار آن را دور بطری های سس، شیر، آبمیوه، شامپو و غیره دیده اید.

لیبل شیرینگ دستی

  • بیشترین ظرفیت کاری

۲۰۰۰ لیبل در ساعت

  • سوخت مصرفی

برق , بخار آب

  • وزن

۵۰۰ کیلو گرم

  • ولوم لیست لیبل

دارد

غلاف های شرینگ را می توان به ۵ دسته تقسیم بندی کرد :

  • Full Body and Cop – تمام بدنه و درب
  • Full Body – تمام بدنه
  • Middle – وسط
  • Neck – درب
  • Multi Pack – بسته بندی چند تایی

دستگاه شیرینگ لیبل و غلاف گذار

یکی از دیگر تفاوت های رول فیلم های شرینگ معمولی با لیبل شرینک در این است قیمت دستگاه لیبل شیرینگ که در لیبل شرینگ فیلم ها به صورت غلاف دور کالا قرار گرفته و تمام یا بخشی از آن را احاطه می کند.

پاکت شیرینگ

لیبل شیرینگ باید ابتدا بدانید که به پوشش دهی با استفاده از یک لایه نازک pvc به کمک حرارت شرینگ کردن گفته می شود . قیمت دستگاه لیبل شیرینگ دستگاه لیبل زن که با تکنولوژی شیرینگ، کار می‌کند را دستگاه لیبل شیرینگ می‌گویند.لیبل ها، همان برچسب های دارای رنگ و لعاب و نوشته های کاربردی هستند که به واسطه حرارت بر روی محصولات مختلف چسبیده و تبلیغ و معرفی محصول مورد نظر را آسانتر می کنند.

برای خرید شرینک لیبل به نکات زیر توجه کنید

  • نگهداری و حمل و نقل شیرینگ pvc به دلیل جمع شوندگی آن در دمای بالای ۲۰ درجه مشکل است.
  • گرمای بیش از حد باعث چروک شدن آن می شود.
  • نگهداری این رول ها باید در محیط خنک انجام پذیرد.
  • سرمای بسیار شدید نیز باعث ایجاد شکنندگی در فیلم شیرینگ می شود که عدم توجه به این موضوع باعث خرابی محصول شده و خسارت زیادی را وارد می کند.
  • توصیه می شود به میزان نیاز خریداری کنید و انبارش زیاد آن توصیه نمی شود.

قیمت دستگاه شرینک لیبل اتومات

روند کار دستگاه شرینک لیبل اتومات به این شکل است که با ورود کالا به دستگاه، غلاف فیلم به شکل اتوماتیک، روی آن پرتاب می‌شود. این دستگاه برای برش صحیح هر لیبل دارای سنسورهایی با دقت بالا است. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ برش دستگاه با دقتِ زیر یک میلی‌متر صورت می‌گیرد.

نحوه کارکرد دستگاه لیبل شیرینگ

ابتدا دستگاه لیبل شیرینگ را روشن میکنیم پس از رسیدن دمای دستگاه به دمای تنظیمی و تنظیم سرعت نوار نقاله شروع به کار میکنیم. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ ابتدا لیبل پی وی سی را بر روی بطری میزایم سپس بطری را به همراه پی وی سی برای روی نوار نقاله دستگاه قرار میدهیم پس از عبور از کوره لیبل توسط حرارت جذب میشود.

دستگاه لیبل شیرینگ حراتی

دستگاه لیبل شیرینگ حراتی و در اصطلاح تونل حرارتی مناسب برای انواع بطری ها و تخم مرغ شانشی و غلاف زدن بطری ها یکی از مزایا مهم این دستگاه کنترل دور نوار نقاله دستگاه میباشد در این نوع از دستگاه ها بسیار کاربرد دارد. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ یکی از مزایا لیبل زدن به محصول این که باعث میشود محصول شیک و برجسته شود و لوگو و پروانه بهداشت نیز میتوان برای لیبل چاپ شود.

مزیت استفاده از دستگاه‌های شرینک لیبل

شما به عنوان یک تولیدکننده طبیعتا تمایل به افزایش فروش محصول خود دارید. زیبایی بسته‌بندی تأثیر مستقیمی بر میزان فروش یک کالا دارد. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ بطری‌های پلاستیکی و شیشه‌ای ساده به راحتی با استفاده از شرینک لیبل به بطری‌هایی جذاب و دوست‌داشتنی تبدیل می‌شوند.

اجزاء دستگاه‌های شرینک لیبل

دستگاه‌های شرینک لیبل دو قسمت دارند:

۱- بخش جای‌گذاری لیبل یا برچسب

۲- بخش اتاقک گرمادهی

ویژگی‌های دستگاه‌های شرینک لیبل

– ساده بودن نحوه کار و عدم نیاز به اپراتور متخصص

– قابلیت استفاده از PVC شرینک

– بدنه تمام استیل

– دارای پایه‌های ثابت برای ثابت نگه داشتن دستگاه

– امکان ساخت نوار نقاله در طول‌های ۲، ۴، ۶ و ۸ متر در صورت سفارش

– قابلیت تنظیم ارتفاع در برخی مدل‌ها

– دارای دفترچه و CD راهنما

– برق سه فاز و تک‌فاز در مدل‌های مختلف (بسته به نیاز شما)

دستگاه شرینک لیبل تمام‌اتوماتیک SL

سرعت و دقت بالا و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در مدل‌های مختلف دستگاه شرینک لیبل تمام‌اتومات SL، به آن قدرت رقابت بالایی با دستگاه‌های مشابه خارجی داده است. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ از جمله برگ‌های برنده این دستگاه می‌توان به PLC (قسمت کنترل قابل برنامه‌ریزی)، Servo Motor Drive و سنسورهای مختلف اشاره کرد.

شیرینگ لیبل تونلی

شیرینگ لیبل تونلی دارای ریل های قابل تنظیم برای بطری ها در سایز های متفاوت می باشد.کارکرد دستگاه به این گونه است که دستگاه با استفاده از هوای گرم، لیبل و برچسب مورد نظر را بر روی ظروف می چسباند. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ فیلم مورد استفاده در دستگاه شیرینگ لیبل غلاف مانند دور درب محصول یا دور تمام یا بخشی از بدنه محصول می چسبد.

قیمت شیرینگ لیبل اتومات

دستگاه لیبل تونلی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا توسط شرکت فراز صنعت تولید و عرضه می شود. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ فراز صنعت با هدف ایجاد فضای رقابتی تمامی محصولات خود را با قیمت رقابتی تولید و توزیع می کند به همین دلیل مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از کشور به خود جلب کرده است.

دستگاه لیبل بخار

دستگاه لیبل بخار یکی از تجهیزات خط تولید مواد شمیایی، دارویی و غذایی است که تولید شرکت فراز صنعت است. لیبل برچسبی است برای معرفی مشخصات محصول به خریداران، قیمت دستگاه لیبل شیرینگ برای عملیات لیبل زنی دستگاه های مختلفی در بازار موجود است که یکی از دستگاه های قابل استفاده دستگاه لیبل شیرینگ یا شیرینگ لیبل بخار هستند که جهت لیبل زدن درب بطری های مواد غذایی یا شیمیایی مانند شیشه های مربا، ترشی، آبلیمو، سس ها و…

دستگاه لیبل بخار
دستگاه لیبل بخار

دستگاه چاپ شیرینگ

زمانی که محصولی به بازار معرفی می شود در ابتدا لیبل و مشخصات ظاهری محصول جلب توجه می کند، قیمت دستگاه لیبل شیرینگ از آنجایی که برای لیبل زدن ظروف دستگاه های متفاوتی از قبیل لیبل زن پشت چسب دار یا لیبل زن OPP در بازار وجود دارد یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های لیبل زنی، دستگاه لیبل بخار (شیرینگ لیبل بخار) با ظاهری شکیل و قیمت مناسب برای تولید کننده می باشد.

چاپ لیبل شیرینگ دیجیتال

در این دستگاه، اپراتور لیبل برش خورده را روی محصول قرار می دهد و سپس محصول بر روی نوار نقاله هدایت تا با عبور از دهانه حرارتی (بخار) چسبانده شود دستگاه قابل استفاده برای ظروف با اشکال و ابعاد مختلف بوده و دارای ریل های قابل تنظیم برای انواع ظروف می باشد قیمت دستگاه لیبل شیرینگ این دستگاه مناسب برای شیرینگ کردن تمام قد برای ظرف مورد نظر است.

دستگاه تونل سشواری TS100

دستگاه تونل سشواری TS100 نیز مانند دستگاه تمام‌اتوماتیک و دستگاه تونل بخار می‌تواند روی انواع بطری از جنس PET، شیشه، فلز و … لیبل بزند. این بطری‌ها و ظروف می‌توانند با طراحی ساده یا مخصوص باشند. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ تفاوت این دستگاه با دستگاه تونل بخار این است که محصول بعد از قرار گرفتن شرینک لیبل روی آن توسط اپراتور، از یک تونل با ۴ سشوار صنعتی عبور می‌کند.

دستگاه تونل بخار STS84

دستگاه تونل بخار STS84 نیز مانند دستگاه تمام‌اتوماتیک، توانایی لیبل زدن روی انواع ظروف و بطری با اشکال ساده و ویژه را دارد و جنس بطری هم می‌تواند PET، شیشه، فلز و … باشد. قیمت دستگاه لیبل شیرینگ روند کار این دستگاه یک فرق اساسی با دستگاه تمام‌اتوماتیک شرینک لیبل دارد؛ آن هم اینکه بخش قرار دادن شرینک لیبل روی کالا باید توسط اپراتور انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *