قيمت رول ساشه

قیمت رول ساشه

قیمت رول ساشه

قیمت رول ساشه نوعی کیسه پلاستیکی کوچک است که برای بسته‌بندی انواع مواد غذایی، دارویی، بهداشتی، کشاورزی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از مواد را به طور کُلی نمی‌توان با ساشه بسته‌بندی کرد و برخی از مواد را نیز فقط باید با ساشه بسته‌بندی کرد.

قیمت رول ساشه

اگر بخواهیم مثال‌های موثری در مورد انواع ساشه بیان کنیم، باید گفت که انواع سس یکبار مصرف یا نسکافه‌، از این نوع بسته‌بندی هستند. بنابراین کمتر پیش می‌آید که کسی را ببینیم که از این کیسه‌های پلاستیکی استفاده نکرده باشد. ساشه‌ها در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند که باعث می‌شود ابعاد و حجم آنها نیز متغیر باشد.

قیمت رول ساشه
قیمت رول ساشه

این نوع بسته‌بندی دو ویژگی برجسته دارد که شامل:

  • یکبار مصرف بودن محتویات داخل بسته‌بندی
  • مقرون به صرفه بودن نوع بسته‌بندی به دلیل مصرف به اندازه نیاز

کاربرد ساشه

همانطور که گفتیم ساشه بر حسب کاربرد خود در انواع مختلف و با سایزها و ویژگی‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. ساشه‌ها در انواع مختلف خود و در محل‌های مختلفی مثل مهمانسراها، کافه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، منازل و حتی خیابان مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت رول ساشه احتمالا تا کنون انواع ساشه سس، ساشه نسکافه و ساشه‌های مواد غذایی را دیده‌اید.

مهم‌ترین کاربردهای ساشه

اما یکی از مهم‌ترین کاربردهای ساشه، به خصوص در ایران در بخش کشاورزی است. لفاف ساشه یک محصول بسیار ایده‌آل برای مراقبت و نگهداری از مواد و محصولات کشاورزی در مقابل هر گونه عامل خارجی آسیب‌زاست. قیمت رول ساشه این نوع بسته‌بندی می‌تواند برای پک کردن انواع سم، کود، آفت کش و حتی محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد.

ساشه با فویل

برای بسته‌بندی این مواد معمولا از ساشه با فویل یا ساشه با متالایز استفاده می‌کنند که باعث جلوگیری از ورود نور و بسیاری از عوامل خارجی به بسته می‌شود. قیمت رول ساشه شایسته ذکر است که این کیسه‌ها به صورت انعطاف‌پذیر طراحی شده و می‌توانند محصولاتی مثل خوراک دام، طیور و آبزیان را نیز نگه دارند.

چاپ رول بسته بندی

همچنین محصولاتی مثل کود و آفت کش باید در مقابل دما نیز مقاوم باشند و آسیب نبینند. شایسته ذکر است قیمت رول ساشه که این مواد شیمیایی هستند و معمولاً واکنش پذیر و سمی هستند که باید از نفوذ عوامل خارجی به آنها و یا نشت خود آنها جلوگیری کرد.

انواع ساشه

در قسمت‌های قبلی تا حدی به کاربردهای ساشه و انواع آن اشاره کردیم. قیمت رول ساشه اما انواع ساشه از نظر محصولات داخل آن شامل:

ساشه دارویی

ساشه‌های دارویی برای بسته‌بندی انواع داروهای گیاهی، شیمیایی، افزودنی‌ها، مکمل‌ها، ادویه‌جات و غیره کاربرد دارند و یکی‌ از مهم‌ترین انواع بسته‌بندی‌ها در صنعت دارو هستند. قیمت رول ساشه این نوع از لفاف ساشه نیز برای مصرف در یک وعده کاربرد دارد و با این کار دوز مصرف دارو را نیز مشخص می‌کند؛ چرا که دارو به مقدار لازم برای یک وعده در آن موجود است.

بسته‌‌بندی با وکیوم

همچنین این نوع بسته‌‌بندی با وکیوم شدن کامل از دارو و محتویات بسته در مقابل عوامل خارجی مثل نور، رطوبت، اکسیژن یا میکروب‌ها محافظت می‌کند. قیمت رول ساشه استفاده از ساشه‌های چند لایه در صنعت دارو بسیار شایع است و به منظور محافظت بیشتر از محتویات بسته صورت می‌گیرد

ساشه غذایی

بسیاری از مواد غذایی‌ که مصرف می‌کنیم ممکن است یکبار مصرف باشند و نیاز باشد که تمام محتویات داخل آنها را به یکباره مصرف کنیم؛ چرا که در صورتی که در یک وعده آن را مصرف نکنیم، بسته‌بندی آن باز شده و مواد داخل منقضی می‌شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. قیمت رول ساشه بنابراین به نوعی بسته‌بندی نیاز داریم که بتوان به وسیله آن تمام حجم محصول را به یکباره مصرف کرد.

ساشه آرایشی و بهداشتی

علاوه بر محصولات دارویی، محصولات بهداشتی نیز ممکن است به بسته‌بندی یکبار مصرف احتیاج داشته باشند. قیمت رول ساشه از ساشه می‌توان برای بسته‌بندی انواع شامپو، لوسیون، لاک پاک کن، پد الکلی، دستمال مرطوب، رنگ مو و … استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های این نوع ساشه علاوه بر یکبار مصرف بودن این است که قابلیت حمل اسان را نیز دارند و بسیار کم حجم هستند

کاربردهای مهم ساشه‌های دارویی

از کاربردهای مهم ساشه‌ های دارویی می‌توان به تبلیغات و بازاریابی آنها نیز اشاره نمود. قیمت رول ساشه بسیاری از شرکت‌ها برای معرفی محصول خود و ارائه نمونه کار، محصولات را در قالب ساشه ارائه می‌کنند و کیفیت آن را به مشتری نشان می‌دهند. از این رو کیفیت چاپ ساشه بسیار مهم است و می‌تواند برای تبلیغات هر محصولی مفید باشد.

انواع ساشه از نظر جنس محصول

در قسمت قبل ساشه‌های مختلف از نظر کاربرد و نوع محصولی که در آن ریخته می‌شود را بررسی کردیم. در این قسمت ساشه‌ها را از نظر جنس محصولی تولید نایلون که بسته‌بندی می‌شود تقسیم‌بندی می‌کنیم. قیمت رول ساشه انواع ساشه از این نظر شامل

ساشه مایعات

در این نوع بسته‌بندی مایع مورد نظر به داخل پاکت‌هایی که تا حدودی آماده شده‌اند ریخته و بسته‌بندی می‌شود. این نوع ساشه ممکن است برای بسته‌بندی مواد غذایی یا آرایشی بهداشتی و حتی دارویی مورد استفاده قرار بگیرند. قیمت رول ساشه برای مثال می‌توان سس، عسل، روغن، آبلیمو، شکلات مایع، انواع شوینده، شامپو، مایع دستشویی و داروها را در این بسته‌بندی قرار داد.

ساشه پودری

همانطور که از اسم این بسته‌بندی مشخص است، قیمت رول ساشه به منظور استفاده و بسته‌بندی مواد پودری مثل نسکافه، ادویه‌جات و محصولات گرانولی مثل شکر و نمک از آن استفاده می‌کنند. این نوع ساشه‌ها وزن مختلفی دارند و محکم دوخته می‌شوند.

ساشه مدادی

این نوع ساشه ممکن است پودری یا مایع باشد و از این لحاظ تفاوتی با انواع قبلی ندارد. قیمت رول ساشه تنها تفاوت آن این است که حالت مدادی یا باریک دارد که باعث می‌شود ظاهر آن متفاوت باشد. بسیاری از داروها و محصولات غذایی را با این نوع ساشه‌ها بسته‌بندی می‌کنند.

پاکت ساشه

ساشه به نوعی از انواع بسته بندی گفته می شود که معمولا در صنایع دارویی و همچنین غذایی کاربرد دارد.ساشه قیمت رول ساشه یک بسته یکبار مصرف است که مانند کیسه نسکافه و یا سس که معمولا حجم کمی از مواد مورد نیاز که در شرایط بهداشتی داخل آن ریخته می شود شناخته میشود.

لفاف سه لایه

حتی ساشه در صنایع بهداشتی و آرایشی نیز مثل ارائه نمونه هایی چون شامپو جهت تست توسط مشتری، کاربرد دارد. همچنین در این بسته بندی انواع مکمل ها مثل زینک یا کلسیم از طریق برخی کمپانی های داروسازی عرضه شده است . قیمت رول ساشه از فواید های این بسته بندی قابل مصرف برای محصولات جامد ، مایع ، پودر یا دانه‌ای می باشد

تولید و چاپ ساشه

تولید و چاپ ساشه به نوعی از انواع بسته بندی گفته می شود که معمولا در صنایع دارویی و همچنین غذایی کاربرد دارد.ساشه یک بسته یکبار مصرف است که مانند کیسه نسکافه و یا سس که معمولا حجم کمی از مواد مورد نیاز که در شرایط بهداشتی داخل آن ریخته می شود قیمت رول ساشه شناخته میشود.حتی ساشه در صنایع بهداشتی و آرایشی نیز مثل ارائه نمونه هایی چون شامپو جهت تست توسط مشتری، کاربرد دارد.

چاپ ساشه – بسته بندی

تولید کننده ی انواع ساشه،ادویه جات و چاشنی های تک نفره از قبیل (نمک،شکر،قند،آویشن،فلفل قرمز،فلفل سیاه،سماق،نعنا،گلپر،پونه،زیره سبز،
زنجبیل و…) با بهترین کیفیت متریال و بسته بندی و قیمت مناسب دارای گواهی نامه ی ایزو،کد بهداشت و نشان سیب سلامت و استاندارد تولید و
تولید و چاپ ساشه قیمت رول ساشه مناسب برای مصرف رستوران ها،فست فود ها،کافه ها،هتل ها و …

ساشه چیست

ساشه ها ، بسته بندی های کوچکی میباشند که به گونه یک بار مصرف، مورد استفاده قرار میگیرند. غالباً مواد مصرفی هم مانند؛

  • مواد خوراکی، (به ویژه سس ها و آبلیموی تک نفره).
  • مواد آرایشی و بهداشتی.
  • کشاورزی و دامی.
  • دارویی.

چاپ ساشه

شاید اگر برای نخستین بار اسم ساشه و چاپ ساشه به گوش شما خورده باشد، اصلاً اینگونه حدس نزنید که ساشه به نوعی از بسته بندی گفته میشود. قیمت رول ساشه اما جالب است بدانید که از همان بچگی خود، ساشه ها را دیده ایم و از آن استفاده نموده ایم.

ساشه آرایشی و بهداشتی

قیمت رول ساشه هم مانند ساشه های مواد غذایی، ساشه های آرایشی و بهداشتی نیز از چند لایه و نیز متالیز و… تولید میشوند.

ساشه ها اغلب دارای ویژگی هایی چون؛

  • کاملاً تمیز و بهداشتی.
  • حاوی امکاناتی تقریباً ویژه.
  • قابلیت دوخت پذیری بسیار خوب.
  • حجم مناسب و قابل پسند در راستای استفاده های گوناگون از کالاهایی با محبوبیت بسیار.

شرکت های تولید کننده لفاف

ساشه های ویژه آرایشی و بهداشتی، تحت عنوان محصولی به منظور فروش یک بار مصرف و یا به گونه تبلیغاتی و تنها معرفی محصول تحت نظر مورد استفاده واقع میشوند. از این جهت چاپ ساشه در حیطه ی آرایشی و بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت رول ساشه ما میتوانیم با توجه به اقسام گوناگون استفاده ها از ساشه ها، آنها را تولید نموده و روانه بازار عرضه نماییم.

ساشه کشاورزی

آفت ها و سم ها به گونه ای طبیعی کاملاً واکنش پذیر و سمی میباشند. از این جهت اتخاذ بسته بندی مناسب، از هر نوع نشت پذیری و ورود عوامل بیرونی بدان پیش گیری میکند. قیمت رول ساشه شما میتوانید با انتخاب ساشه های مربوط به حوزه کشاورزی کار خود را بسیار آسان نموده و از بابت موارد نام برده شده، نگرانی و استرس به خود راه ندهید.

برخی از کاربرد های فویل ساشه (آلومینیومی)

  • بسته بندی تک نفره مواد غذایی همانند ساشه های تک نفره قهوه
  • بسته بندی محصولات بهداشتی همانند بسته بندی تک نفره دستمال مرطوب
  • بسته بندی سس کچاپ تک نفره
  • و هزاران کاربرد دیگر

مزایای فویل ساشه نسبت ساشه های معمولی

فویل آلومینیوم به عنوان مقاوم ترین متریال ها در بین بسته بندی های انعطاف پذیر شناخته شده است قیمت رول ساشه که از هر جهت باعث محافظت بهتر از محصولات می شود، از همین رو برای کالا های حساس همانند محصولات بهداشتی و پودر های غذایی از ساشه های لمینت شده با ورقه های آلومینیومی استفاده می شود.

تفاوت ساشه متالایز با ساشه فویل (آلومینیومی) چیست ؟

ساشه ها به صورت لمینتی از چند لایه متفاوت تولید می شود، قیمت رول ساشه از همین رو متریال های متفاوتی که روی یکدیگر لمینت می شود باعث تولید ساشه می شود. در صورتی که از ورقه های متالایز استفاده شود با عنوان ساشه متالایز شناخته شده، و در صورتی که از فویل یا همان ورقه های آلومینیومی استفاده شود

تفاوت متالایز با فویل در چیست ؟

متالایز و فویل هر دو از آلومینیومی تشکیل شده است، قیمت رول ساشه با این تفاوت که متالایز با ضخامت های حداقلی ۷ و ۱۲ میکرون تولید می شود اما فیلم های فویل با ضخامت های بالاتری تشکیل می شود.

تفاوت متالایز با فویل در چیست ؟
تفاوت متالایز با فویل در چیست ؟

سلفون رولی چیست ؟

در اصل محصول یا یک تولید به خصوص نیست و به اشتباه بین مصرف کنندگان قیمت رول ساشه برای اکثر محصولات پلاستیکی که به صورت رول یا فیلم تولید می شود شناخته شده است ، در ادامه به طور کامل انواع آن را نام خواهیم برد.

استرچ فیلم صنعتی

استرچ صنعتی برای تولیدات و کارخانه جات که محصول خود را تولید بسته بندی کرده اند قیمت رول ساشه کاربرد دارد و به عنوان آخرین بسته بندی برای محافظت از عوامل خارجی کاربرد دارد.

سلفون استرچ غذایی

همانطور که از نام آن پیداست این محصول برای بسته بندی مواد خوراکی استفاده می شود و امکان تماس با مواد غذایی را دارد قیمت رول ساشه.

سلفون چاپی بسته بندی مواد غذایی

برای این نوع می توان به انواع بسته بندی های که داخل فروشگاه های مواد غذایی و یا همان سوپر مارکت ها قابل مشاهده هستند اشاره کرد قیمت رول ساشه ، که بیشتر از جنس OPP ، CPP و BOPP تولید می شود و به علت نوع جنس تولیدی خاصیت چاپ پذیری بسیار بیشتری نسبت به دیگر مواد اولیه دارد.

چاپ سلفون

برای سلفون های که با نام استرچ شناخته شده است قابلیت چاپ امکان پذیر نیست ، قیمت رول ساشه اما برای دیگر تولیدات همانند شیرینگ ، بسته بندی سلفونی مواد غذایی (OPP ، CPP و BOPP) امکان پذیر می باشد.

رول سلفون شیرینگ

این نوع به عنوان پلاستیک های حرارتی شناخته شده است که در دمای معینی باعث جمع شدن و بسته بندی محصولات می شود قیمت رول ساشه و به عنوان یکی از محصولات با نام سلفون رولی شناخته می شود معروف است.

طول رول

تولید بسته بندی رول به صورت مسقیم به نیاز خود مشتری بستگی دارد ، طول رول های پر سفارش عبارتند از :

  • سلفون رولی ۱۰۰ متری
  • سلفون رولی ۲۰۰ متری
  • سلفون رولی ۳۰۰ متری
  • سلفون رولی ۵۰۰ متری
  • سلفون رولی ۱۰۰۰ متری

هیچ محدودیتی در بسته بندی طول رول وجود ندارد و می توان متراژ رول را بر حسب نیاز مشتری سفارش سازی کرد قیمت رول ساشه .

لفاف سه لایه آلومینیومی

لفاف های سه لایه آلومینیومی برای ساشه های بسته بندی پودر شربت، لفاف ساشه قهوه، لفاف ساشه نسکافه، و همچنین چاپ لفاف پاکت های مادر قیمت رول ساشه برای بسته بندی ساشه و استیک پک های نسکافه، پودر قهوه، هات چاکلت، شکلات، و لفاف های دو لایه با آنالیز OPP+متالایز برای بسته بندی انواع محصولات خشک مانند حبوبات، خشکبار، قند و شکر، ادویه و …..

بسته‌بندی ساشه گرانولی

دستگاه بسته‌بندی ساشه توزین دار مخصوص بسته‌بندی مواد غذایی و شیمیایی دانه‌ای است. قیمت رول ساشه همانند مغز تخمه یا پسته.

بسته‌بندی ساشه تک نازل

بیشتر ماشین‌آلات بسته‌بندی ساشه در نمونه تک نازل یا تک توزین طراحی و تولید می‌شوند. قیمت رول ساشه نمونه‌های تک نازل در هر دقیقه قابلیت بسته‌بندی ۴۰ تا ۵۰ ساشه رادارند. البته این ظرفیت با توجه به جنس محصول متغیر است.

بسته‌بندی چند نازل

این نمونه ماشین‌آلات قابلیت بسته‌بندی چند پک ساشه را به‌طور هم‌زمان دارند. ساشه های چند نازل قیمت بالایی داشته و شاید در بسیاری موارد توجیه اقتصادی هم نداشته باشند. قیمت رول ساشه درست است که سرعت دستگاه ساشه چند نازل چند برابر نمونه تک نازل است.

لفاف چیست

اما قیمت بالایی به نسبت نمونه تک نازل دارند. قیمت رول ساشه این نمونه ماشین‌آلات تعمیرکاران کمتر و گران‌قیمت‌تری داشته و هزینه تأمین نگهداری بالایی هم دارد. به عبارتی خرید چند دستگاه بسته‌بندی تک نازل بسیار به‌صرفه‌تر از خرید یک دستگاه بسته‌بندی ساشه چند نازل است.

دستگاه ساشه پودری چیست؟

این دستگاه پرکن مناسب جهت بسته بندی انواع مواد پودری، ادویه جات، دمنوش، ادویه جات، فلفل، نمک، سماق، هات چاکلت، خاکشیر، شکر، نمک، قهوه، نسکافه، کافی میکس و غیره به صورت یکنفره یا یکبار مصرف، قیمت رول ساشه به شکل مدادی یا میله ای، یا سه طرف دوخت استفاده می شود.

لفاف بندی

لازم است برای پر نمودن و شارژ پیوسته مخزن دستگاه با پودر از بالابر پودری یا اوگر حلزونی استفاده کرد. قیمت رول ساشه عملکرد این دستگاه به صورت تمام اتومات و به وسیله ی رول یا لفاف بسته بندی می باشد. دستگاه دارای سیستم برقی و برنامه نویسی PLC بوده و دارای صفحه نمایشگر تاچ اسکرین HMI لمسی و منوی ۲ زبانه است. همچنین سیستم تاریخزن بر روی دستگاه قابل نصب می باشد.

جنس لفاف مورد استفاده در دستگاه های ساشه اتوماتیک

دستگاه ساشه به صورت تمام اتوماتیک می باشد و برای استفاده از آنها نیاز است که رول سفارش دهید. قیمت رول ساشه رول مورد استفاده در دستگاه های ساشه می تواند چند لایه باشد اما از ویژگی های مهم آن که باید مد نظر قرار گیرد خاصیت دوخت پذیری مناسب آن است که از نفوذ آلودگی و رطوبت به درون پاکت ها جلو گیری کرده و سلامت محصول را حفظ می کند.

رول ساشه

نکته ای که برای سفارش رول ساشه باید به آن توجه شود این است قیمت رول ساشه که لایه داخلی سفارش حتما باید از مواد نو و درجه یک با گرید غذایی باشد. جنس به کار رفته در رول های مورد استفاده در دستگاه های ساشه می تواند از جنس های آلومینیوم، متالایز، پلی اتیلن و ترسبافون باشد.

رول ساشه
رول ساشه

تهیه رول ساشه

در تهیه رول ساشه کیفیت چاپ نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قیمت رول ساشه چاپ این محصولات می تواند به صورت براق یا مات باشد که منجر به جذب مخاطب به سوی محصول شما می گردد. بسته بندی ساشه از انواع بسته بندی های بسیار پر کاربرد در صنعت است و در زندگی روزمره بسیار با آن روبه رو می شوید. این نوع بسته بندی به صورت یک نفره و یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد

مزایای بسته بندی ساشه ای

  1. یکبار مصرف بودن
  2. بسته بندی محتویات به اندازه یک وعده
  3. استفاده سریع و راحت
  4. راحت باز شو
  5. حجم و وزن خیلی کم
  6. ظاهر شکیل، تمیز و شیک
  7. قابل استفاده برای محصولات مایع و جامد
  8. بهداشتی و مقاوم در برابر رطوبت و عبور انواع آلودگی
  9. مقرون به صرفه در چاپ و تولید

ساشه کاغذی

نمونه های کاغذی ساشه بیشتر برای بسته بندی نمک قیمت رول ساشه، فلفل یا این دسته از ادویه جات مورد استفاده قرار می گیرد.

ساشه متالایز

در صورت لمینت شدن ساشه های سلفونی با ورقه های بسیار نازک آلومینیومی، ساشه متالایز تولید می شود قیمت رول ساشه . این نوع بسته بندی در برابر نور نفوذناپذیر می باشد و محتوای آن برای مدت زمان طولانی تر از فساد دور خواهد ماند.

ساشه پلاستیکی

تولید این نوع ساشه ها بر پایه مواد اولیه پلاستیکی انجام می شود. قیمت رول ساشه پر استفاده ترین جنس برای ساشه های پلاستیکی، انواع OPP، BOPP و CPP یا همان سلفون می باشد که اغلب به صورت چاپ دار سفارش داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *