مرکز پخش نايلون بسته بندي

مرکز پخش نایلون بسته بندی

مرکز پخش نایلون بسته بندی

مرکز پخش نایلون بسته بندی نایلون نوعی پلیمر صنعتی بر پایه پلی اتیلن سبک است که دارای ساختاری پلی آمیدی بوده و از پرکاربردترین الیاف مصنوعی در صنعت می باشد. نایلون را بدون شک می توان از مهم ترین فراورده های پلی اتیلنی دانست که بسیاری از محصولات پلاستیکی به وسیله آن ساخته و تولید می شوند.

مرکز پخش نایلون بسته بندی

نایلون انواع مختلفی دارد که هر کدام در ابعاد و ضخامت های گوناگون و برای کاربردهای متنوعی تولید می گردند. فرآیندپذیری خوب، مقاومت فیزیکی و شیمیایی مناسب، قیمت چاپ بر نایلون خاک انعطاف پذیری و شفافیت را می توان از جمله ویژگی های انواع نایلون دانست.

مرکز پخش نایلون بسته بندی
مرکز پخش نایلون بسته بندی

نایلون بسته بندی فریزر

امروزه کارخانه و کارگاه های تولیدی که اقدام به تولید خاک و کود می کنند برای عرضه ی محصولات خود در وزن سبک و سنگین نیاز به بسته بندی مقاوم و محکم دارند قیمت چاپ بر نایلون خاک اما برای فروش بالا نیاز به نایلکس بسته بندی شکیل به همراه چاپ با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب دارند

نایلون بسته بندی خاک

بسیاری از شغل ها و اصناف برای ارائه خدمات خود از پلاستیک، نایلون و نایلکس برای عرضه ی محصولات استفاده می کنند که عرضه ی خاک و کود از این دسته شغل ها محسوب می شود که نیاز به نایلون بسته بندی مقاوم برای تحمل وزن سنگین خاک دارند. راه های مختلفی برای بالا بردن میزان فروش و افزایش مشتری در زمینه ی تبلیغات می باشد که از نمونه های آن ساعت ها وقت گذاشتن در رسانه های متنوع جهت تبلیغات و تبلیغات تناوبی، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات محیطی و…. می باشد

انواع خاک قابل استفاده

  1. خاک رس
  2. خاک‌ سیلتی
  3. خاک ماسه ای
  4. خاک اسکلتی
  5. خاک آپارتمانی
  6. خاک مخصوص کشاورزی
  7. خاک مخصوص کاشت گیاه
  8. خاک مخصوص حیوانات ( سگ و گربه و….)

چاپ بر نایلکس بسته بندی خاک

بسته بندی از گذشته تا به امروز روشی رایج بوده است و فقط نوع بسته بندی با توجه به پیشرفت و کشف نفت خام و تبدیل آن به پلاستیک تغییر کرده است. در قدیم از کاغذ، پاکت، پارچه برای عرضه ی خاک و کود استفاده می کردند که قابلیت چاپ پذیری و مقاومت بسیار پایینی دارد اما با آمدن بسته بندی های نایلونی به بازار دیگر تولید کنندگان روش قدیم را کنار گذاشته و از خاک تولید شده را در مقدارهای تعیین شده در بسته بندی نایلکس، نایلون و پلاستیک قرار داده و عرضه می کنند

ویژگی نایلون بسته بندی کود

  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر پارگی
  • قابلیت تحمل وزن سنگین
  • چاپ پذیری بالا
  • جابه جایی آسان و راحت
  • قیمت مناسب

نایلکس

نایلکس از پلی اتیلن سنگین است که بیشتر به شکل پلاستیک های رکابی فروشگاهی، سفره یکبار مصرف، کیسه زباله رولی، کیسه فریزر، نایلکس چاپی رکابی، دستکش یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد البته این نوع پلاستیک بسیار کدر، خشک و مات می باشد که قابلیت تولید در ضخامت بسیار نازک به تعداد هر برگ به مقدار یک کیلو را دارد معمولا این دسته از بسته بندی بیشتر در میوه فروشی، سوپرمارکت و بنکدارها برای عرضه ی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چاپ بر نایلون

نایلون ساخته شده از پلی اتیلن بسیار سبک و چهارعنصر کربن، هیدورژن، نیتروژن و اکسیژن است که بسیار شفاف، دارای استحکام کششی و سختی بالا، مقاومت خوبی در برابر اسیدو قلیا دارد. از این نایلون تبلغاتی به عنوان نایلون های گلخانه ای، قیمت چاپ بر نایلون خاک نایلون حبوباتی، نایلون شیرینگ، نایلون چاپی دسته بند دار، نایلون حبابداربه صورت چاپ شده و ساده مورد استفاده قرار می گیرید یکی از دلایل پر فروش بودن این محصول دارا بودن قابلیت چاپ پذیری بالا به صورت شفاف می باشد.

معایب استفاده از بسته بندی کاغذی

  • مناسب برای وزن سبک
  • قابلیت چاپ پذیری بسیار پایین
  • در برابر پارگی مقاوم نمی باشد
  • در برابر رطوبت مقاوم نمی باشد
  • دوام عمر پایینی دارد
  • قابلیت چاپ پذیری بسیار پایینی دارد
  • جابه جایی بسیار سختی دارد

قیمت چاپ بر نایلون خاک

قیمت چاپ بر نایلون خاک به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم، متقاضیان می توانند جهت استعلام قیمت و هزینه ی چاپ بر نایلکس با کارشناسان مجموعه ی کاراپلاست تماس حاصل نمایند.

  • نوع نایلون، نایلکس، کیسه، پلاستیک
  • ضخامت و ابعاد نایلون
  • نوع طرح انتخابی شما
  • تعداد رنگ( تک رنگ، دو رنگ، رنگ های ترکیبی)

نایلون و نایلکس چه کاربرد هایی دارد ؟

همانطور که پیشتر گفتیم محصولات تولید شده از مواد اولیه نایلونی و نایلکسی مرکز پخش نایلون بسته بندی کاربرد بسیار زیادی در زندگی هر انسانی دارد و همه ما هر روزه به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال استفاده از آن ها می باشیم.

برخی از کاربرد های نایلون و نایلکس عبارتند از :

  1. کیسه های دسته رکابی میوه و تربار
  2. پلاستیک های دسته دار فروشگاهی
  3. بسته بندی انواع مواد غذایی و محصولات
  4. کاربرد های گلخانه و کشاورزی
  5. تولید پلاستیک های حباب دار
  6. بسته بندی زیپ دار نایلونی (زیپ کیپ)
  7. کیسه زباله
  8. کیسه فریزر
  9. دستکش یکبار مصرف
  10. پلاستیک های چسب دار
  11. کیسه فریزر
  12. سفره یکبار مصرف
  13. کیسه های تبلیغاتی
  14. و …

نایلون چیست ؟

نایلون با عنوان پلی اتیلن سبک (LDPE) در صنعت شناخته شده است که دارای جنس نرم و مات است و در صورتی که سطح آن را لمس کنید سر و صدای زیادی شنیده نخواهد شد. مرکز پخش نایلون بسته بندی نایلون به علت ظاهر جذاب تری که دارد بیشتر برای بسته بندی محصولات گوناگون یا کیسه های فروشگاهی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون و نایلکس چه تفاوتی با یکدیگر دارد ؟

بسیاری از افراد بر این باورند که نایلون و نایلکس محصولاتی یکسان با کاربردی مشابه هستند، مرکز پخش نایلون بسته بندی اما این طور نیست بلکه هر کدام از مواد اولیه متفاوت تشکیل شده اند که کاربرد و ویژگی های هر کدام متفاوت است، در ادامه توضیحات تکمیلی در رابطه با هر کدام ارائه شده است.

نایلکس چیست ؟

نایلکس با عنوان پلی اتیلن سنگین (HDPE) در صنعت شناخته شده است که دارای جنس خشک و براقی است و در صورتی که روی سطح آن را لمس کنید سر و صدای زیادی خواهید شنید، نایلکس دارای مقاومت و کشسانی بالایی است از همین رو در اکثر موارد برای پلاستیک های دسته رکابی فروشگاهی که در میوه و تربار مشاهده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. همینطور اکثر کیسه های زباله و فریز با مواد اولیه نایلکسی تولید می شود.

ابعاد و ضخامت تولید

هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت تولید وجود ندارد، از همین رو با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و ضخامت اختصاصی تولید انجام می شود. مرکز پخش نایلون بسته بندی همینطور هر نوع سفارش سازی برای تولید یک محصول منحصر به فرد و خاص پذیرفته می شود.

کیسه دسته رکابی

کیسه دسته رکابی در اکثر موارد با مواد اولیه نایلکسی تولید می شود و در فروشگاه هایی که ظاهر بسته بندی مورد اهمیت نیست همانند تره بار ها مورد استفاده قرار می گیرد، مرکز پخش نایلون بسته بندی اما نمونه های دسته موزی، دسته تقویت و دسته زنبیلی با مواد اولیه نایلونی تولید شده و بیشتر برای مشاغلی که ظاهر بسته بندی مورد اهمیت است همانند بوتیک لباس استفاده می شود.

پخش عمده انواع نایلون و نایلکس دسته دار

کیسه های دسته دار به عنوان پر سفارش ترین محصولات نایلونی و نایلکسی شناخته شده است که در هر فروشگاه مواد غذایی یا کالا های گوناگون قابل مشاهده است، مرکز پخش نایلون بسته بندی انواع کیسه های فروشگاهی عبارتند از :

  • پلاستیک خیاری (ساده بدون دسته)
  • نایلکس دسته رکابی
  • نایلون دسته موزی
  • نایلون دسته تقویت
  • نایلون دسته بندی

چاپ روی نایلون و نایلکس

بهترین و پر استفاده ترین دستگاه چاپی برای چاپ روی محصولات پلی اتیلنی دستگاه چاپ فلکسو می باشد که دارای کیفیت چاپ بالا به همراه فاصله چاپی بسیار پایینی است مرکز پخش نایلون بسته بندی از همین رو هر طرح یا تصویری با بهترین کیفیت و ریز ترین جزئیات با این دستگاه قابل چاپ می باشد.

چاپ روی نایلون و نایلکس
چاپ روی نایلون و نایلکس

تفاوت چاپ فلکسو سیلندر مرکز با استک در چیست ؟

در مدل سیلندر مرکز فاصله چاپی بسیار پایین است از همین رو هر طرح یا تصویری با ریز ترین جزئیات و بالا ترین کیفیت قابلیت چاپ دارد اما در نمونه استک فاصله چاپی بالا است، مرکز پخش نایلون بسته بندی از همین رو حتی در چاپ های تک رنگ هم به راحتی می توانید تفاوت کیفیت سیلندر مرکز و استک را مشاهده کنید.

کلیشه چاپ

در این روش با توجه به نوع چاپ (استک یا سیلندر مرکز) مرکز پخش نایلون بسته بندی کلیشه های متفاوتی با ضخامت های گوناگون ساخته می شود که جنس آن از ژلاتین است.

آیا چاپ هلیوگراور روی محصولات پلی اتیلنی قابل استفاده است ؟

خیر، بسیاری از همکاران به اشتباه چاپ هلیو را با عنوان با کیفیت ترین روش چاپ روی محصولات پلی اتیلنی معرفی می کنند که کاملا اشتباه است زیرا چاپ هلیو مخصوص محصولات سلفونی یا همان پلی پروپلینی است مرکز پخش نایلون بسته بندی و برای محصولات پلی اتیلنی کاربردی ندارد.

رنگبندی

اکثر پخش عمده نایلون و نایلکس یا پلاستیک های دسته دار و پلاستیک های بسته بندی با رنگ شفاف یا شیری می باشد. مرکز پخش نایلون بسته بندی اما هیچ محدودیتی در رنگبندی وجود نداشته و شما عزیزان می توانید در هر طیف رنگبندی بدون هیچ محدودیتی نمونه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

نایلون بسته بندی

یکی از کاربرد های اصلی نایلون در صنعت بسته بندی مواد غذایی و کالا می باشد که کاربرد بسیار وسیع و گسترده ای دارد و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا انتخاب بسیاری از مشتریان می باشد. مرکز پخش نایلون بسته بندی بهترین مثالی که برای بسته بندی های نایلونی می توان زد، بسته بندی پلاستیکی دستمال کاغذی اقتصادی است.

بسته بندی بدون چاپ حبوبات

اکثر مشاغلی که در اوایل راه کاری خود هستند قدرت تولید یک بسته بندی با چاپ اختصاصی را ندارند از همین رو پیشنهاد ما برای این دسته از مشاغل پاکت های شفاف بدون چاپ است مرکز پخش نایلون بسته بندی که برای اختصاص سازی بسته بندی می توانند از لیبل های پشت چسب دار استفاده کنند.

نایلون بسته بندی خشکبار

یکی از پر مصرف ترین نوع های مواد غذایی که در هر آشپزخانه یا فروشگاه های مختلف مواد خوراکی یافت می شود حبوبات است. مرکز پخش نایلون بسته بندی این محصول که در اکثر موارد دارای وزن سنگینی است و برای اینکه به بهترین شکل ممکنه به دست مصرف کننده برسد نیازمند بسته بندی است.

سلفون بسته بندی ( پلی پروپیلن )

پر مصرف ترین و بهترین نوع بسته بندی حبوبات نمونه های سلفونی است که در صنعت با عنوان پلی پروپیلن و پلی استر از آن ها یاد می شود، به جرعت مرکز پخش نایلون بسته بندی می توان گفت این نوع بسته بندی بیش از ۸۰ درصد بسته بندی های مواد غذایی را در بر گرفته و اکثر محصولات غذایی در فروشگاه های زنجیره ای از این نوع استفاده می کنند

نایلون بسته بندی ( پلی اتیلن )

کم هزینه ترین نوع بسته بندی برای حبوبات نمونه های نایلونی است که در صنعت با عنوان پلی اتیلن شناخته می شود، مرکز پخش نایلون بسته بندی البته این نکته حائز اهمیت است که از نایلون به عنوان یک بسته بندی بهداشتی یاد نمی شود و تنها به عنوان یک لایه لمینت می توان از آن برای بسته بندی های مواد غذایی استفاده کرد.

سلفون bopp

سلفون bopp دقیقا همان opp است همراه با کاربردی یکسان اما به عنوان نمونه باکیفیت تر شناخته می شود مرکز پخش نایلون بسته بندی و برخی بر این باورند که مقاومت و چاپ پذیری آن بیشتر از opp است اما حتی افراد متخصص هم به سختی تفاوت این دو نوع را تشخیص می دهند.

سلفون چاپی بسته بندی opp

بیشترین میزان سفارش بسته بندی مواد غذایی و حبوبات از این نوع می باشد مرکز پخش نایلون بسته بندی که با عنوان سلفون ایرانی شناخته شده و دارای مقاومت و استجکام بالا به همراه چاپ پذیری عالی است.

سلفون cpp

این نمونه کمتر به صورت تک لایه استفاده می شود و بیشتر برای لمینت روی ۲ مورد بالا استفاده می شود مرکز پخش نایلون بسته بندی که باعث افزایش مقاومت، ضخامت، چاپ پذیری و از همه مهمتر دوخت بهتر می شود.

لمینت روی cpp

پر سفارش ترین نوع بسته بندی حبوبات سلفون opp لمینت روی cpp با ضخامت بالا است، ضخامت بالا باعث می شود بسته بندی برای حبوبات که در بیشتر موارد دارای وزن بالایی است مقاوم تر شود. مرکز پخش نایلون بسته بندی هر چه تعداد لایه های لمینت شده و ضخامت آن بیشتر شود بسته بندی قادر به تحمل وزن و فشار بیشتری خواهد بود.

ورق متالایز ( آلومینیومی ) چیست و چه کاربردی دارد ؟

حتما تا به حال به رنگ آلومینیومی داخل بسته بندی های چیپس توجه کرده اید، به این نوع متالایز با ضخامت بسیار پایین می گویند که همراه با دیگر نوع های سلفون لمینت می شود و باعث افزایش مقاومت بسته بندی می شود مرکز پخش نایلون بسته بندی اما کمتر کسی برای بسته بندی حبوبات از این نوع استفاده می کند.

انواع سلفون

مرکز پخش نایلون بسته بندی سلفون هایی که در پاراگراف قبلی قید شده اند هر دارای نوع های گوناگونی است که عبارتند از :

سلفون صدفی

نمونه های صدفی همانطور که از نامش مشخص است دارای رنگ شیری یا همان صدفی است مرکز پخش نایلون بسته بندی که بهترین مثال برای آن بسته بندی نمک های خوراکی است.

سلفون شفاف

پر مصرف ترین نوع سلفون برای بسته بندی حبوبات نمونه های شفاف است، مرکز پخش نایلون بسته بندی زیرا اکثر مشتریان به یک پنجره شفاف برای مشخص شدن داخل بسته بندی نیاز دارند.

سلفون مات

مرکز پخش نایلون بسته بندی گران قیمت ترین و خوش ظاهر ترین نوع سلفون نمونه های مات است که طی سال های اخیر طرفداران زیادی هم پیدا کرده.

نایلون‌ها عبارتند از:

  • نایلون بسته بندی خشکبار
  • نایلون بسته بندی کیک و کلوچه
  • نایلون بسته بندی حبوبات
  • پلاستیک بسته بندی شکلات
  • نایلون بسته بندی شیرینی
  • نایلون بسته بندی پسته
  • نایلون بسته بندی خشکبار
  • سلفون بسته بندی ماسک
  • سلفون بسته بندی گل
  • سلفون بسته بندی شکلات
  • نایلون بسته بندی تخمه
  • سلفون بسته بندی حبوبات
  • بسته بندی زعفران
  • بسته بندی پلاستیکی
  • نایلون برای قطعات خودرو
  • نایلون برای ادویه
  • نایلون بسته بندی پوشاک
  • انواع سلفون بسته بندی کالاها
  • بسته بندی ساندویچ

انواع پلاستیک بسته بندی از نظر ساختاری:

نایلون پلاستیک بسته بندی معمولا در تمام صنایع اعم صنایع بزرگ و کوچ و حتی در منازل هم استفاده می شود مرکز پخش نایلون بسته بندی و مردم معمولا با توجه به نیازشان آنها را در بازار جستجو می کنند تا به نایلون بسته بندی مورد نیازشان برسند

انواع پلاستیک بسته بندی از نظر ساختاری:
انواع پلاستیک بسته بندی از نظر ساختاری:

از جمله اینها عبارتند از:

  • نایلون بسته بندی رولی
  • نایلون بسته بندی کوچک
  • نایلون بسته بندی بزرگ
  • نایلون بسته بندی در منزل
  • نایلون بسته بندی طرح دار
  • سلفون استرچ بسته بندی
  • سلفون بسته بندی چسب دار
  • سلفون رولی بسته بندی
  • سلفون بسته بندی مواد غذایی
  • نایلون چسب دار بسته بندی
  • سلفون ضخیم بسته بندی
  • سلفون شفاف بسته بندی

چاپ نایلون بسته بندی

چاپ انواع نایلون بسته بندی یکی از مهمترین دغدغه مشتریان است که بر فرض اگر بسته بندی شیک را در نظر دارد و می خواهد مرکز پخش نایلون بسته بندی برای انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی یا طراحی بسته بندی زعفران یا طراحی بسته بندی حبوبات مناسبتربن قیمت بدست آورد

نایلون

نایلون ها بر اساس کاربرد های متنوع و مختلفی که دارند به انواع مختلفی دسته بندی می شود به عنوان مثال یکی از کاربرد های مهم و اساسی نایلون ها مرکز پخش نایلون بسته بندی برای سطل های زباله است که ضخامت مناسبی دارد و به هیچ عنوان پاره نمی شود که شیرابه زباله ها به سطل آشغال نفوذ کند.

نایلون بسته بندی رولی

نوع بعدی نایلون ها برای حمل انواع میوه و سبزیجات مورد مصرف قرار می گیرد که به هیچ عنوان میوه و سبزیجات را آلوده نمی کند و تمیز و سالم از میوه ها نگه داری می کند مرکز پخش نایلون بسته بندی به طوری که برای مدتی طولانی میوه و سبزی و یا هر ماده غذایی فاسد نمی شود و تازه باقی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *