کاپسيل شيرينگ حرارتي درب بطري

کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری

کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری

کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری کاپ های حرارتی نسبت به غلاف های شیرینگ دارای ضخامت بیشتری است و به صورت آماده برای مصرف در اختیار مشتری قرار می گیرد. در اکثر موارد کاپسیل حرارتی با قطر ۳٫۵ سانت و ارتفاع ۵ سانت برای بطری هایی که دارای قطر درب ۳٫۳ سانت هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری

غلاف حرارتی درب بطری یا همان شیرینگ درب بطری از آن دسته از محصولاتی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم همه ما هر روزه در حال استفاده از آن ها هستیم و کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری همانطور که از نام آن پیداست برای پلمپ درب ظروف پلاستیکی، شیشه ای و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری
کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری

تولید کننده انواع غلاف حرارتی درب بطری

این محصول بسته بندی دور درب بطری قرار گرفته و با استفاده از حرارت عملیات پلمپ آن انجام می شود، بهترین مثال برای این نوع روکش پلاستیکی پلمپ کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری شیشه سس مایونز یا پلمپ های درب بطری نوشیدنی ها و هزاران محصول خوراکی، آرایشی، بهداشتی و …. است.

تولید بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت

برای غلاف درب بطری از چه نوع شیرینگی استفاده می شود ؟ تمامی پلاستیک های وکیوم حرارتی که برای پلمپ درب بطری مورد استفاده قرار می گیرد، با استفاده از سلفون شیرینگ pvc است. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری شیرینگ های pvc دارای جنس خشک اما براق با حرارت پذیری بسیار مناسب است که در اکثر موارد به عنوان روکش ظروف یا پلمپ درب بطری مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع شیرینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری به طور کلی به هر نوع پلاستیک بسته بندی که در برابر حرارت دچار جمع شوندگی و وکیوم محصول می شود، پلاستیک شیرینگ می گویند که از انواع گوناگونی تشکیل شد است که عبارتند از :

  • شیرینگ نایلون
  • شیرینگ PVC
  • شیرینگ POF
  • شیرینگ PET

روش تشخیص ابعاد و ضخامت شیرینگ حرارتی؟

با توجه به اینکه ابعاد دقیق اهمیت بسیار بالایی در تولید این محصول دارد، شرکت سانیا پلاستیک ظرف مورد نظر برای بسته بندی را از مشتری تحویل گرفته و پس از انجام تست و تایید مشتری تولید انجام خواهد شد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری از همین رو برای تولید شیرینگ های حرارتی ظرف یا درب بطری مورد نظر تحویل گرفته شده و نیازی به اعلام ابعاد وجود ندارد.

طراحی و چاپ لیبل شیرینگ حرارتی بطری

شرکت بهاران چاپ برای سهولت در امر سفارش قادر به ارئه خدمات از اولین مرحله یعنی طراحی، با استفاده از مجرب ترین طراحان بسته بندی تا آخرین مرحله یعنی تولید و چاپ می باشد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری در صورت ثبت سفارش، طراحی به صورت رایگان انجام می شود.چاپ با استفاده از به روز ترین ماشین آلات اروپایی انجام می شود که عبارتند از :

دستگاه چاپ فلکسو سیلندر مرکز (۸ رنگ) و استک (۴ رنگ)

کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری این دستگاه چاپی قادر به چاپ روی اکثر متریال ها می باشد و هر طرح یا تصویری با بالاترین کیفیت روی آن چاپ خواهد شد.

دستگاه چاپ هلیوگراور (۱۲ رنگ)

کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری این دستگاه چاپی به صورت تخصصی برای فیلم های پلی پروپیلنی، سلفونی و pvc طراحی شده که قابلیت چاپ با بالاترین کیفیت و جزئیات ممکنه را دارد.

کلیشه

برای دستگاه فلکسو از کلیشه های ژلاتینی استفاده می شود که تا سقف ۱۵ تن بدون افت کیفیت قابلیت چاپ دارد، اما پس از آن به علت تماس با مواد شیمیایی و رنگ و حلال کمی خرده شده و کیفیت چاپ روز اول را نخواهد داشت. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری برای دستگاه چاپ هلیو از کلیشه فلزی با جنس چدن استفاده می شود که دارای طول عمر بسیار بالایی است و تا زمان تعویض طرح نیازی به تعویض کلیشه وجود ندارد.

قیمت چاپ

هزینه چاپ به صورت مستقیم به طرح مورد نظر شما و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد، کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری از همین رو برای دریافت قیمت چاپ تنها کافیست طرح مورد نظر را در شبکه های اجتماعی یا ایمیل برای ما ارسال کنید.

کاربرد شیرینگ حرارتی درب بطری

برای بسته بندی درب و بدنه انواع فرآورده های نوشیدنی مانند شیر، آبمیوه، آب معدنی، نوشابه، دلستر، گلاب، عرقیات مختلف، آبلیمو، شامپو، انواع سس ها، انواع محصولات شیشه ای مانند رب و کشک و … ممکن است کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری بسته بندی فقط دور درب کالا قرار بگیرد مانند آبلیمو ، و یا ممکن است تمام کالا را پوشش دهد مانند سس های شیشه ای.

اهمیت شیرینگ درب بطری

بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا بطور مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری بسته بندی درب بطری ها از ورود هوا و نفوذ آلودگی به داخل بطری جلوگیری میکند. البته این احتمال وجود دارد که بر اثر جابه جایی و حمل و نقل درب بطری شل شود، اما اگر درب بطری شیرینگ شده باشد، به هیچ عنوان چیزی نمیتواند به داخل بطری نفود کند.

بهترین روش برای پلمپ کردن درب بطری

با استفاده از دستگاه شیرینگ حرارتی، پوششی سلفونی به دور درب بطری پیچیده می شود. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری بطری وارد تونل حرارتی شده و درب آن به طور کامل پلمپ می گردد. این روشی کم هزینه برای پلمپ نمودن درب بطری های گوناگون می باشد.برای باز کردن سریع و آسان درب بطری، میتوان یک پرفراژ به پوشش درب بطری اضافه کرد.

مزیت بسته بندی با شیرینگ حرارتی درب بطری

  • بسته بندی درب بطری بدین شکل باعث حفظ بهداشت محصول و جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی به داخل بطری می شود.
  • یک بسته بندی مناسب با طراحی خوب میتواند به جذب مشتری، برندسازی محصول و در نهایت افزایش فروش کمک بسیاری کند.
  • یک بسته بندی جذاب باعث می شود تا مشتری محصول را برداشته و مطالب روی بسته بندی محصول را مطالعه کند.

انواع دستگاه های شیرینگ درب بطری

دستگاه شیرینگ بطری در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود است. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری در مدل اتوماتیک برخلاف مدل نیمه اتوماتیک نیازی به دخالت نیروی انسانی نیست و تمام عملیات شیرینگ پک بطور خودکار توسط خود دستگاه انجام می شود و سرعت بسته بندی با این دستگاه بیشتر است.

فروش دستگاه لیبل شیرینگ PVC

فروش دستگاه لیبل شیرینگ PVC فروش دستگاه لیبل شیرینگ PVC در ماشین سازی صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. دستگاه لیبل شیرینگ PVC برای چسباندن لیبل یا برچسب های مختلف بر روی بدنه ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری از این رو بسیار پر کاربرد در خطوط مختلف تولید محصولات می باشد.

طرز کار لیبل شیرینگ حرارتی

نحوه استفاده از دستگاه لیبل شیرینگ به این صورت می باشد که غلافی از لیبل ها بر روی قسمت مورد نظر از محصول قرار می گیرد و با قرار گرفتن در کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری دمای بالای ۲۰ درجه فرآیند جذب لیبل به بدنه محصول انجام می پذیرد که به دو روش دستی و صنعتی قابل اجرا می باشد.

طرز کار لیبل شیرینگ حرارتی
طرز کار لیبل شیرینگ حرارتی

کاربرد لیبل شیرینگ pvc

فیلم شیرینگ مورد نظر که با دستگاه لیبل شیرینگ به محصولات چسبانده می شود قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد. همچنین ضد زنگ و ضد رطوبت می باشد که در شرایط محیطی مختلف تغییر رنگ نمی دهد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری این گونه فیلم شیرینگ از لیبل ها دارای شفافیت و براقیت بالایی می باشند که طرح و رنگ و لعاب ویژه ای از خود بر روی محصولات منعکس می کنند.

لیبل شیرینگ حرارتی

لیبل شیرینگ حرارتی سبب افزایش بازدهی فروش محصول شده و جذابیت آن را در ویترین فروشگاه ها فراهم می آورد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری لیبل شیرینگ با چسباندن لیبل ها با طراحی جذاب و چشمگیر و کیفیت چاپ بالای انواع نوشته ها و طرح های خلاقانه بر روی آن، بهترین ابزار جهت معرفی محصول می باشد.

لیبل شیرینگ درب بطری

پوشش دهی لیبل به دور درب محصول یکی از ویژگی های دستگاه لیبل شیرینگ حرارتی می باشد.با این دستگاه، می توان به طور کامل درب بطری را پوشش داد و آن را پلمپ نمود، به طوری که مشتری از کاملا بسته بودن درب بطری اطمینان خاطر داشته باشد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری همچنین می توان جهت باز کردن راحت تر درب بطری که با لیبل شیرینگ بسته شده است، از یک پرفراژ نازک جهت باز نمودن غلاف دور درب استفاده نمود.

اهمیت بسته بندی درب بطری

بسته بندی درب بطری و کالاهای مشابه آن ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسته بندی درب بطری از ورود هوا به داخل بطری جلوگیری می کند. همچنین احتمال نفوذ هرگونه آلودگی به داخل بطری به صفر می رسد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری درب بطری تا حدودی از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل بطری جلوگیری می کند. اما این احتمال وجود دارد که در اثر جابه جایی و حمل و نقل درب بطری شل شود.

بهترین روش برای پلمپ کردن درب بطری

بهترین شیوه برای پلمپ و مسدودسازی درب بطری ، استفاده از دستگاه شیرینگ حرارتی مخصوص این کار می باشد. توسط این دستگاه ، پوششی به دور درب بطری پیچیده می شود. سپس بطری وارد تونل حرارتی می شود. در این قسمت ، درب به طور کامل پلمپ می گردد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری با توجه به قیمت شیرینگ پک ، این یک روش کم هزینه برای پلمپ نمودن درب بطری های گوناگون می باشد.

دستگاه لیبل شیرینگ PVC

ابتکاری که برای باز کردن سریع و آسان درب می توان به کار برد ، افزودن یک آژدار نازک به پوشش درب بطری می باشد. شیرینگ حرارتی درب بطری قادر است علاوه بر درب بطری ، بدنه ی بطری را کاور کند. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری یعنی می توان درب و بدنه را به طور کامل شیرینگ نمود یا فقط درب را شیرینگ نمود.

انواع مدل های دستگاه شیرینگ حرارتی درب بطری

این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود است. در مدل اتوماتیک نیازی به دخالت اپراتور دستگاه نمی باشد و تمامی عملیات شیرینگ پک به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می شود. سرعت بسته بندی با دستگاه اتوماتیک کمی بیشتر می باشد. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری به طور کلی سرعت بسته بندی با این دستگاه را بر اساس اندازه کالا ، ارتفاع زدن برچسب ، میزان حرارت و سایر فاکتورها تنظیم می کنند.

جنس پوشش درب بطری

اگر بسته بندی درب بطری توسط دستگاه شیرینگ حرارتی درب بطری انجام شود ، می توان از روکش های سلفونی استفاده نمود. امروزه برای بسته بندی اکثر مواد دارویی ، غذایی ، ظروف خانگی ، مواد بهداشتی ، لباس و … از سلفون های حرارتی پلی پروپیلن دو محوره استفاده می کنند. کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری ویژگی مثبت این نوع سلفون ، این است که دارای شفافیت بالایی می باشد.

کاپ سیل حرارتی

سیل حرارتی درب قوطی می باشد که اسم صنعتی آن کاپ سیل حرارتی می باشد که روش حرارتی این درب ها را به بطری ها نصب می کنند و انواع مختلف کاپ سیل حرارتی تولید می‌شود که برای انواع بطری های مایع ها و بطری های شربت و انواع بطری های دیگر ساخته شده است و برای آنها از این کاپ ها استفاده می کنند کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری اما در اینجا می‌خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که مرکز صادرات کاپ سیل حرارتی دهانه ۲۸ می باشد.

کاپ سیل حرارتی
کاپ سیل حرارتی

خرید مستقیم کاپ سیل حرارتی دهانه ۲۸

این بتری ها نیز از کارایی بالایی برخوردار هستند کارایی این دستگاه به این صورت است که ظرف یکبار مصرف وارد این دستگاه می شود و کاپ سیل حرارتی بر روی این دستگاه به روش حرارتی نصب می‌شود و کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری این بطری های پلاستیکی با درب کاپوت حرارتی به بیرون منتقل می شود و امروزه انواع مختلف دستگاه‌های کاپ حرارتی در حال تولید می باشد.

کابل حرارتی

و از این بطری ها به راحتی استفاده کنیم انواع مختلف کابل حرارتی وجود دارد که به روش‌های مختلف بر روی بطری ها نصب می شود کاپ حرارتی که به روش حرارتی بر روی بطری پلاستیکی معمولا نصب می شود خطر و کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری انواع کابل های دیگری هست که به صورت فشرده و یا پیچی بر روی بطری ها نصب می شود و برخی از کاپ‌های سیل به این صورت است که بر روی بطری های شیشه ای نصب می شود.

مشخصات بهترین کاپ سیل حرارتی دهانه ۲۸

در ایران انواع کاپ سیل حرارتی تولید می‌شود که بسیار با کیفیت می باشد و کارایی بسیار بالایی دارد و پیشرفت روز افزون جامعه هر روز تولید می‌شود که کارایی بسیار بالایی دارد که یکی از دستگاه‌هایی که امروزی تولید می‌شود کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری دستگاه تولید کاپ سیل حرارتی دهانه ۲۸ می باشد که این وسیله برای درپوش انواع بطری ها و انواع شیشه ها استفاده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *