طراحی و چاپ لیبل-بهاران چاپ- chap va tarahi label
طراحی و چاپ لیبل-بهاران چاپ- chap va tarahi label1

طراحی و چاپ لیبل

طراحی و چاپ لیبل ، جزو عمده کار هایی است که هر شخصی باید برای بیزینس و کسب و کار خود انجام دهد. توجه کنید که این کار، می تواند به تبلیغات بهتر جهت رشد کسب و کار شما کمک نماید.

البته باید در نظر داشته باشید که طراحی آن باید کاملا منحصر به فرد باشد و باید انحصارا متعلق به شما باشد. همین طور باید با محصولی که دارید هماهنگی داشته باشد.

در غیر این صورت امکان دارد محصول شما در ذهن و در دید مصرف کننده جالب به نظر نیاید.

طراحی و چاپ لیبل و بر چسب، از جمله کار هایی است که بهاران چاپ با بهترین کیفیت و با در نظر گرفتن خواسته شما انجام می دهد. شما می توانید برای ثبت سفارش خود با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

در زمان طراحی لیبل به نکات زیر توجه کنید:

  • رنگبندی طرحی که برای چاپ لیبل در نظر گرفته اید، باید با محصول شما هماهنگ باشد. به طور مثال برای محصولات برقی مانند لامپ بهتر است لیبل به رنگ زرد طراحی شود.
  • طرحی که انتخاب می کنید باید با محصول شما سازگاری داشته باشد. به طور مثال اگر محصول شما مایع لباس شویی است، نباید از عکس گاو که نماد شیر و محصولات لبنی است استفاده کنید.
  • به ابعاد و اندازه طراحی خود توجه کنید. در نظر بگیرید که نوشته ها و همین طور طرح هایی که برای لیبل انتخاب می کنید، باید با ابعاد و اندازه لیبل هم خوانی داشته باشد. نباید خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد که به سختی آن را مشاهده کرد.
  • هم چنین توجه کنید که ابعاد و اندازه لیبل باید با محصول شما مطابقت داشته باشد. نباید به طور کلی محصول شما را بپوشاند و یا به قدری کوچک باشد که به زحمت بتوان آن را بر روی محصول مشاهده کرد.
  • انتخاب فونت مناسب، یکی از معیار هایی است که در زمان طراحی و چاپ لیبل باید به آن توجه کنید. به طور مثال برای محصولات لبنی و یا لوازم آرایشی، نباید در طراحی لیبل، از فونت های شکسته مانند نستعلیق استفاده شود.

    چرا که مصرف کننده جهت خواندن و مشاهده آن اذیت خواهد شد و قطعا زمانی که نتواند نوشته های را به راحتی بخواند، از محصول شما خریداری نخواهد کرد!

  • به جذاب بودن طراحی لیبل توجه کنید. طراحی لیبل و بر چسب بر روی محصول، باید به گونه ای جذاب باشد که مصرف کننده جذب آن شود و برای مشاهده آن از نزدیک، دیگر محصولات را در فروشگاه نادیده بگیرد.
  • به سن مصرف کننده توجه کنید. یکی از معیار های مهمی که باید در زمان طراحی لیبل به آن توجه کنید، رده سنی مصرف کننده است. محصول شما برای چه رده سنی مناسب است؟ به طور مثال اگر شامپو مخصوص کودکان تولید می کنید، باید لیبل آن برای یک کودک خردسال جذابیت داشته باشد. شما می توانید از شخصیت های کارتونی و یا رنگ های شاد در طراحی خود استفاده نمایید.
  • متن روی لیبل را واضح و عام پسند بنویسید. به طور معمول همه ما از یک سطح سواد برخوردار نیستیم‌ و امکان دارد معنی بسیاری از لغات و واژه ها را متوجه نشویم. سعی کنید از کلمات روان و عام پسند برای معرفی محصول بر روی لیبل یا بر چسب استفاده کنید. این مسئله می تواند در جب مصرف کنندگان نقش به سزایی بگذارد.

نحوه سفارش و چاپ لیبل و بر چسب

بهاران چاپ، با داشتن متخصصین ماهر و طراحان کار بلد، تا به امروز در تلاش بوده است تا بهترین و جذاب ترین بر چسب و لیبل محصول را از طراحی تا چاپ به مشتریان خود تحویل دهد.
در صورتی که برای طراحی لیبل محصول خود مردد هستید، می توانید از متخصصین این مجموعه کمک بگیرید تا بر چسبی جذاب و مشتری پسند برای محصول خود به چاپ برسانید.
طراحی و چاپ لیبل-بهاران چاپ- chap va tarahi label2
طراحی و چاپ لیبل-بهاران چاپ- chap va tarahi label2