اطلاعات پروژه

  • چاپ ساک دستی پارچه ای

    چاپ ساک دستی پارچه ای زمانی صورت می گیرد که یک بیزینس من بخواهد برای کسب و کار و بیزینس خود، جهت پکیج کردن و بسته بندی محصولات یا هدایای خود استفاده نماید.

    این محصول، به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات چاپی به شمار آمده و با وزن سبکی که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

    ضمن این که شما می توانید برند و لوگوی خود را بر روی آن چاپ نموده و به خاطر جنسی که دارد، مصرف کننده آن را دور نخواهد انداخت و تا مدت ها، هر کجا که این ساک را به همراه داشته باشد، می تواند برای شما نا خواسته ‌تبلیغ کند.

    به طور کلی، چاپ می تواند تاثیر به سزایی در تبلیغات هر برند و کسب و کاری بگذارد.

     

  • از ساک دستی های پارچه ای در چه مواردی می توان استفاده نمود؟

    شما می توانید جهت بسته بندی و پکجینگ هدایای تبلیغاتی در سمینار ها، نمایشگاه ها، ارائه محصول و نمونه کار، هدیه تبلیغاتی در مناسبت هایی همانند عید نوروز و مراسم های مختلف استفاده نمایید.

    این نوع از ساک های ابعاد مختلف داشته و شما برای تهیه ابعاد و سایز مورد نیاز خود کاملا حق انتخاب دارید.

  • چگونه ساک دستی پارچه ای مناسبی انتخاب کنیم؟

    حتما توجه کنید که محصول شما دارای چه ابعادی است. باید در نظر بگیرید که عمق و یا پهنای محصول شما چه اندازه ای دارد. در صورتی که دارای عمق و پهنا است، به شما ساک دستی های پارچه ای کاست دار را پیشنهاد می دهیم.

    این نوع از ساک دستی های پارچه ای جای کافی جهت حمل محصول را داشته و کاملا ظاهری شکیل دارند.

    اما در صورتی که محصولی که برای آن به دنبال ساک دستی پارچه ای هستید، وزن بالایی دارد، بهتر است از محصولات پارچه ای دوختی مانند ساک دستی پارچه ای دوختی و یا ساک دستی متقال استفاده نمایید.

    این نوع از ساک دستی ها به وسیله نخ و سوزن صنعتی دوخته شده اند و تحمل وزن آن ها بسیار بالا می باشد. همین طور مقاومت بیش تری نسبت به ساک دستی های پرسی و یا ماشینی دارند.

  • چاپ ساک دستی با مرکب پی وی سی:

    شما در این روش چاپ ساک دستی می توانید علاوه بر رنگ های معمولی از رنگ های طلایی و نقره ای نیز برای طرح روی ساک‌ پارچه ای خود استفاده نمایید.

    البته در نظر بگیرید که برای چاپ، شما باید تمامی رنگ های را به صورت تفکیک شده برای طراحان بهاران چاپ ارسال کنید. همین طور توجه کنید که شما نمی توانید از رنگ های به هم چسبیده بر روی پارچه این نوع ساک ها چاپ نمایید.

    هم چنین توجه کنید که شما امکان چاپ رنگ های تیره بر روی پارچه های رنگ روشن مانند سفید را ندارید. در صورتی که رنگ چاپ سفید را می خواهید باید از رنگ نقره ای استفاده کنید یا به طور کلی به سراغ مرکب اورینت بروید.

  • چاپ ساک دستی با مرکب اورینت:

    این نوع از چاپ عمدتا بر روی پارچه های متقال صورت می پذیرد. صرفا در مواردی از چاپ سوزنی استفاده می شود که مشتر بخواهد برای طرح و چاپ روی ساک دستی خود از رنگ سفید استفاده نماید.

لازم به ذکر است که شما برای استفاده از چاپ ساک دستی با مرکب اورینت، هیچ محدودیت رنگی ندارید.