تولید کیسه لمینت دار

تولید کیسه لمینت دار

تولید کیسه لمینت دار

تولید کیسه لمینت دار تمام افراد در صنایع و کسب و کارهای مختلف که مصرف کننده ثابت انواع گونی های پلاستیکی هستند، با گونی لمینت آشنایی کامل دارند. دلایل زیادی باعث محبوبیت این محصولات در مقایسه با سایر کیسه ها و گونی ها برای بسته بندی شده است. بهترین تعریفی که می توان برای آن ها در نظر گرفت ” کیسه هایی برای حمل و نقل و جابجایی و حفاظت از وسایل و مواد که از نفوذ آب جلوگیری می کنند ” است.

تولید کیسه لمینت دار

در این تولیدی ها مواد نرم کننده مخصوصی را به گرانول پلی پروپیلن اضافه می کنند و از آن ها الیاف انعطاف پذیری می سازند. سپس در بخش بافندگی تولید گونی های پلی پروپیلن، از این الیاف، رول گونی های پلاستیکی تهیه می شود. لازم است بدانید این محصولات بتنهایی ضد آب نیستند و استحکام زیادی ندارند.

تولید کیسه لمینت دار
تولید کیسه لمینت دار

گونی ها از چه موادی ساخته می شوند؟

قبل از اینکه شما را با ماهیت کیسه لمینت دار آشنا کنیم، ابتدا بهتر است با نحوه ساخت گونی ها و مواد تشکیل دهنده آن ها آشنا شوید. بطور کلی گونی ها به سه نوع پارچه ای، گونی کنفی، و گونی پلاستیکی تقسیم می شوند. تولید کیسه لمینت دار از آنجاییکه لایه ضد آب تنها به مواد پلاستیکی اضافه می شوند، در اینجا تنها در مورد تولید گونی های پلاستیکی سخن می گوییم.

لمینت چیست؟

واژه لمینت در صنایع مختلف تعاریف مختلفی دارد. در صنایع پتروشیمی نیز به هر کدام از مواد پلیمری که بتوان از آن ها برای ضد آب کردن کالاهایی مانند پارچه استفاه کرد، لمینت می گویند. تولید کیسه لمینت دار در صنعت کیسه و گونی بافی از پلی اتیلن، و در بعضی از مواقع از ترکیب همزمان پلی پروپیلن و پلی اتیلن برای این منظور استفاده می کنند.

اضافه کردن لمینت به صورت لایه ای جداگانه

در این روش لایه های نایلون مانندی از این مواد تهیه می شود که ابعاد آن ها با ابعاد رول گونی ها یکسان است. زمانی که گونی ها در اندازه های مختلف دوخته شدند آن ها نیز به صورت کیسه هایی جداگانه، داخل گونی ها قرار گرفته و یا دوخته می شوند. تولید کیسه لمینت دار این روش چندان برای تولید گونی لمینت ضد آب که باید به صورت صد درصد جلوی ورود آب و رطوبت را بگیرد توصیه نمی شود.

لمینت کردن پارچه ها در مرحله بافت

در این روش مواد مذاب و ژل مانندی که از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن تهیه شده است، پس از مرحله بافت گونی ها، روی پارچه ها ریخته می شود. این مواد ضد آب به طور کامل بافت پارچه ها را پر می کنند تا مانع از نفوذ آب و رطوبت شوند. تولید کیسه لمینت دار میزان مقاومت این پارچه ها در برابر آب و رطوبت به میزان قابل توجهی بالاتر از روش قبلی است.

کاربرد کیسه گونی لمینت دار

همیشه با اضافه شدن به ویژگی های یک محصول، کاربردهای آن نیز در کسب و کارهای مختلف بیشتر می شود. گونی های پلاستیکی نیز از این امر تولید کیسه لمینت دار مستثنی نیستند. مقاومت در برابر آب نیز ویژگی منحصر به فردی است که کاربردهای بسیار زیادی را همراه با خود برای پارچه ها و کیسه های لمینت شده به همراه می آورد.

ویژگی های گونی لمینت شده

شاید شما هم در ابتدا فکر کرده باشید که تنها ویژگی این پارچه ها ضد آب بودن آن هاست. اما در اینجا ما شما را با سایر ویژگی های این گونی های لمینت شده آشنا می کنیم:

  • انعطاف بالا هنگام جابجایی اجسام سنگین
  • مقاومت در برابر نفوذ حشرات
  • استحکام بالا در برابر برخورد با اجسام تیز و برنده
  • عمر نسبتا طولانی تر نسبت به گونی های پلاستیکی ساده
  • قابلیت چاپ روی گونی های پلاستیکی لمینت شده
  • قابلیت بازیافت به دفعات مختلف
  • جابجایی و نگهداری مواد غذایی

تولید گونی لمینت

از آنجایی که آب و رطوبت به مواد غذایی صدمه زده و باعث خراب و فاسد شدن آن ها می شوند، مقاومت گونی های پلاستیکی لمینت دار در برابر آب، باعث شد بیش از پیش از آن ها برای نگهداری، ذخیره و جابجایی مواد خوراکی استفاده شود. تولید کیسه لمینت دار از این محصولات بیشتر برای جابجایی محصولات کشاورزی مثل سیب زمینی و پیاز، همچنین به عنوان کیسه برنج و گونی حبوبات استفاده می شود.

جابجایی مصالح ساختمانی

استفاده از گونی لمینت شده برای مصالح ساختمانی جزء مهمترین و بیشترین کاربردها محسوب می شود. به این دلیل که شاید بتوان برای جابجایی مواد غذایی از کیسه های کنفی نیز استفاده کرد، اما نوع بافت این کیسه ها برای جابجایی هیچ کدام از مصالح ساختمانی مناسب نیستند. تولید کیسه لمینت دار بسته شدن منافذ گونی های پلاستیکی با مواد ضد آب باعث شده است این گونی ها گزینه مناسبی به عنوان کیسه های مناسب برای جابجای شن، ماسه، گچ و سیمان باشند.

گونی پلاستیکی لمینت دار به عنوان گونی ساختمانی

گونی های ساختمانی اکثرا به عنوان نمای ساختمان استفاده می شوند. به طور کلی نیز وظیفه نمای ساختمان مانعی برای نفوذ آب، باد و آفتاب به داخل ساختمان های در حال ساخت و حفاظت از جان عابران در برابر پرتاب مصالح به پیاده رو هاست. تولید کیسه لمینت دار گونی های لمینت شده نیز به دلیل ضد آب بودن و قیمت مناسبشان در برابر توری های ساختمانی گزینه خوبی برای پروژه های ساختمانی کم ارتفاع و کوچک هستند.

گونی لمینت در صنعت شهرسازی

بیشترین مصرف کیسه گونی های لمینت شده در صنعت شهرسازی برای قیرگونی کردن خیابان ها و کوچه ها است. استحکام بالای آن ها و همچنین مقاومت بیشترشان در برابر حرارت نسبت به گونی های پلاستیکی ساده، و تولید کیسه لمینت دار همچنین ارزان بودنشان در برابر سایر گونی ها، باعث می شود این محصولات گزینه بسیار مناسبی برای قیرگونی باشند.

قیمت گونی لمینت دار

اگر به بازار فروش گونی ها سری زده باشید، متوجه شده اید که قیمت ها بسیار متفاوت است و همین امر باعث سخت تر شدن انتخاب گونی مناسب شما می شود. این مساله زمانی پیچیده تر می شود که با مفاهیمی مانند گونی ضد آفتاب، لمینت، تولید کیسه لمینت دار جامبوبگ، رول گونی متری نیز آشنا نباشید. زیرا آنچه مسلم است این است که قیمت تمامی این گونی ها با نمونه های ساده آن متفاومت بوده و هر کدام از موادی که هنگام ساخت به آن ها اضافه شوند قیمتشان را نیز بالاتر می برند.

گونی های لمینت شده برای مصارف خانگی

چنانچه تصمیم بگیرید از کیسه گونی های لمینت شده به جای نایلون های خرید استفاده کنید تصمیم هوشمندانه ای گرفته اید. این کیسه ها به دلیل مقاوم بودن و قابل شستشو بودنشان به دفعات زیادی قابل استفاده هستند. تولید کیسه لمینت دار بنابراین با جایگزین کردن آن ها علاوه بر صرفه جویی در منابع و هزینه ها، آسیب کمتری نیز به محیط زیست می زنید.

چرا لمینت؟

کیسه لمینت مزایای بسیاری از جمله مقاومت در برابر پارگی ، دوام بیشتر و ضد آب بودن(در حدود خاصی) را در اختیار کاربر قرار می دهد. داشتن مواد لمینت به شما امکان تولید کیسه لمینت دار کیسه لمینت می دهد تا بیشتر کیسه لمینه دوام بیاورد و از ساییدگی روشهای روزمره ، مانند چین خوردن ، لک شدن و آسیب دیدگی در برابر آفتاب جلوگیری می کند.

گونی لمینت

توجه داشته باشید که لمینت (کیسه لمینت) موجب ممانعت نسبی از نفوذ رطوبت می شود و به هیچ عنوان گونی (کیسه لمینیت) را ضد آب نمی سازد. در صورتی که ممانعت از رطوبت بیشتر مد نظر باشد معمولا استفاده از لایه پلی اتیلن ( نایلون )داخلی گونی (کیسه لمینت) توصیه می شود ، هرچند که این لایه پلی اتیلن (کیسه لمینت) محافظ نیز، تولید کیسه لمینت دار کیسه و محتویات را ۱۰۰% در برابر رطوبت محافظت نمی نماید.

ویژگی های کیسه های لمینت دار

  1. مقاومت در بربر نفوذ رطوبت خارجی به محتویات داخل کیسه
  2. نگهداری و حفظ رطوبت محصول داخل کیسه مثل کودهای کمپوست
  3. استحکام و مقاومت بیشتر نسبت به کیسه های ساده با وزن مشابه
  4. زیبایی ظاهری و ایجاد سطح یکنواخت کیسه
  5. کیفیت بیشتر و زیباتر شدن چاپ به دلیل پوشش یکنواخت کیسه
  6. امکان انجام برش سرد و عدم ریش شدن سر کیسه
  7. شکل پذیری کیسه با گاست کردن کنار کیسه ها و نهایتاً امکان چاپ در گاست و چیدمان بهتر کیسه های پر شده (بصورت آجری)

گونی لمینت اصفهان

بعد از اینکه دومرحله کشش ویک مرحله فیکس شدن انجام شد در انتهای خط به وسیله دستگاه وایندر تبدیل به دوک نخ آماده بافت می شود و نخ آماده به دستگاهای بافنده کیسه لمینت منتقل می شود ومرحله بافت تکمیل شده ودرآخردر بخش خدمات پس از چاپ وبرش ودوخت کیسه کامل وآماده تحویل به مشتر ی می گردد. کلیه رول های ساده با عرض نخ های متنوع در عرض ها و وزن های مختلف شامل رول های گونی نخ ۲ ، رول های گونی نخ ۲.۵ ، رول های گونی نخ ۲.۷ و۳ میلی متر ، رول های گونی ویژه ، رول های گونی سبک و رول های گونی سنگین قابلیت لمینت شدن را دارند.

ته دوزی نایلون

جنس لایه بیرونی پلی پروپیلن PP و جنس لایه داخلی پلی اتیلن PE می باشد. انواع نایلون داخل این مدل گونی شامل لب دوزی شده ، گونی لب دوزی و ته دوزی شده ،لب دوزی ته گونی دو لایه برگردان ، لب دوزی شده با ته دوزی نایلون و لایه گذاری بدون دوخت است و در صنایع مختلف که نیاز است رطوبت به داخل کیسه و گونی نفوذ نکند تولید کیسه لمینت دار کیسه لمینت همچنین رطوبت محصول داخل گونی هم به بیرون نرسد ، استفاده می گردد.

ته دوزی نایلون
ته دوزی نایلون

گونی رنگی

لمینت به عنوان لایه محافظ در محصولات بسته بندی از قبیل انواع گونی ها استفاده می شوند، به این صورت که به هنگام دوخت کیسه در سطح لایه تولید کیسه لمینت دار درونی آن از لمینت استفاده می شود و موجب میشود که از نفوذ رطوبت داخل کیسه گونی جلوگیری شود زیرا گونی ها در حالت استاندارد ضد آب نیستند اما باز هم این به این معنی نیست که کیسه را ضد آب می سازد بلکه تنها موجب ممانعت نسبی ازنفوذ رطوبت می شود.

کاربرد کیسه گونی لمینت

  • بسته بندی انواع محصولات خوراک و دام از جمله انواع محصولات مکمل غذایی و دارویی دام و طیور
  • بسته بندی انواع ادویه جات، دانه ها و بذرهای کشاورزی، خشکبار و حبوبات مختلف و …
  • بسته بندی مواد پودری مانند پودر پنیر، شیر خشک، آرد سوخاری و…
  • بسته بندی مواد گرانولی(مستربچ)
  • بسته بندی انواع رنگ های پودری
  • بسته بندی انواع مواد معدنی

فروش کیسه لمینت

لمینت (کیسه لمینت) لایه محافظ پوششی می باشد که بر روی پارچه مورد استفاده جهت تولید جمبوبگ و انوع گونی ها (کیسه لمینت) داده می شود و به هنگام دوخت کیسه ، سطح لمینت شده در داخل کیسه قرار گرفته و مانع نفوذ رطوبت داخل کیسه گونی می گردد توجه داشته باشید که لمینت تولید کیسه لمینت دار  (کیسه لمینت) موجب ممانعت نسبی از نفوذ رطوبت می شود و به هیچ عنوان گونی (کیسه لمینیت) را ضد آب نمی سازد.

چاپ ساک دستی پلاستیکی

در صورتی که ممانعت از رطوبت بیشتر مد نظر باشد معمولا استفاده از لایه پلی اتیلن ( نایلون )داخلی گونی (کیسه لمینت) توصیه می شود ، هرچند که این لایه پلی اتیلن (کیسه لمینت) محافظ نیز، کیسه و محتویات را ۱۰۰% در برابر رطوبت محافظت نمی نماید. تولید کیسه لمینت دار تفاوت بین استفاده از لمینت (کیسه لمینت) و لایه پلی اتیلن ( نایلون ) در این است که تا چه حدی عدم نفوذ رطوبت اهمیت دارد.

قیمت ساک دستی پارچه ای عمده

توجه داشته باشید که لمینت کیسه لمینت دار موجب ممانعت نسبی از نفوذ رطوبت می شود و به هیچ عنوان گونی کیسه لمینیت دار را ضد آب نمی سازد. در صورتی که ممانعت از رطوبت بیشتر مد نظر باشد . معمولا استفاده از لایه پلی اتیلن ( نایلون )داخلی گونی لمینت دار توصیه می شود ، تولید کیسه لمینت دار هرچند که این لایه پلی اتیلن لمینت دار محافظ نیز، کیسه و محتویات را ۱۰۰% در برابر رطوبت محافظت نمی نماید.

لایه محافظ پوششی

لمینت کیسه لمینت دار لایه محافظ پوششی می باشد که بر روی پارچه مورد استفاده جهت تولید جمبوبگ و انوع گونی ها کیسه لمینت دار داده می شود و به هنگام دوخت کیسه ، تولید کیسه لمینت دار سطح لمینت شده در داخل کیسه قرار گرفته و مانع نفوذ رطوبت داخل کیسه گونی می گردد.

نایلون لمینت

تقریبا تمامی صنایع برای عرضه باکیفیت محصولات خود نیاز به بسته بندی مطمئن دارند. این مسئله در صنعت غذا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که کیفیت مواد غذایی باید از مرحله تولید و بسته بندی تا مرحله عرضه و استفاده حفظ شده و محصولی سالم به دست مشتری برسد. تولید کیسه لمینت دار به همین منظور کارخانجات تولید پلاستیک اقدام به ساخت فیلم هایی به نام فودگرید نموده اند که جهت لمینت محصولات غذایی به ایده آل ترین شکل ممکن به کار می روند.

لایه پلی اتیلن

توجه داشته باشید که لمینت (کیسه لمینت) موجب ممانعت نسبی از نفوذ رطوبت می شود و به هیچ عنوان گونی (کیسه لمینیت) را ضد آب نمی سازد. در صورتی که ممانعت از رطوبت بیشتر مد نظر باشد معمولا استفاده از لایه پلی اتیلن ( نایلون )داخلی گونی (کیسه لمینت) توصیه می شود ، تولید کیسه لمینت دار هرچند که این لایه پلی اتیلن (کیسه لمینت) محافظ نیز، کیسه و محتویات را ۱۰۰% در برابر رطوبت محافظت نمی نماید.

نایلون لمینت در تهران

مینت (کیسه لمینت) لایه محافظ پوششی می باشد که بر روی پارچه مورد استفاده جهت تولید جمبوبگ و انوع گونی ها (کیسه لمینت) داده می شود تولید کیسه لمینت دار و به هنگام دوخت کیسه ، سطح لمینت شده در داخل کیسه قرار گرفته و مانع نفوذ رطوبت داخل کیسه گونی می گردد.

نایلون شیرینگ در تهران

بسته بندی با نایلون شیرینک یک فرایند آسان است که به دو عنصر اساسی نیاز دارد که یکی از آن ها نایلون های شیرینک و دیگری حرارت است. فقط با این نوع نایلون ها و منبع گرمایشی، می توان از رطوبت و همچنین بسیاری از مشکلاتی که در ارسال مرسوله ها اتفاق می افتد در امان ماند. تولید کیسه لمینت دار با توجه به انعطاف پذیری، دوام و سایر مزیت های ارزشمند استفاده از نایلون های شیرینک، بسیاری از شرکت ها از این گزینه برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند.

نایلون شیرینگیک

بسته بندی با نایلون شیرینگیک فرایند آسان است که به دو عنصر اساسی نیاز دارد که یکی از آن ها نایلون های شیرینک و دیگری حرارت است. فقط با این نوع نایلون ها و منبع گرمایشی، می توان از رطوبت و همچنین بسیاری از مشکلاتی که در ارسال مرسوله ها اتفاق می افتد در امان ماند. تولید کیسه لمینت دار با توجه به انعطاف پذیری، دوام و سایر مزیت های ارزشمند استفاده از نایلون های شیرینک، بسیاری از شرکت ها از این گزینه برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند.

گونی برزنتی

از جمله شرکت هایی که به عرضه انواعی از گونی های ضد آب یا لمینت و نمونه های دیگر مشابه این محصولات پرداخته اند و بنا براین در حیطه گونی بافی و تولید محصولات متنوع مرتبط با آن سابقه ای ۱۰ ساله و طولانی را دارا می باشند، می توان به شرکت بهاران چاپ آذر اشاره کرد که در دهه هشتاد تاسیس گشته و همراه با کادری مجرب و تولید کیسه لمینت دار کیسه لمینت متخصص توانسته تا کنون در عرصه تولید درخشان به جلو حرکت کند.

گونی اف ای تی

کارخانه های تولید کننده پلاستیک ها و گونی ها، کیسه های ضدآب، لمینت ها و جعبه های پلاستیکی واترپروف محصولات خود را که از کیفیت خوبی برخوردار هستند به سراسر کیسه لمینت جهان صادر می کنند و از این طریق موجب شناسایی آن ها در ابعاد جهانی شده و هم چنین به فروشی وسیع و گسترده دست می یابند.

گونی آبی

تولید و عرضه مستقیم انواع محصولات پلی پروپیلن (pp) و انواع گونی پلاستیکی به صورت رول و کیسه و پاکت کامپوزیت تولید انواع کیسه در ابعاد ، وزن و رنگهای مختلف ، تولید کیسه لمینت دار ساده کیسه لمینت و ضد آب و لمینت به سفارش مشتری تولید انواع رول گونی از عرض ۳۰ سانت تا عرض ۴ متر ضد آب و ضد آفتاب لمینت و UV دار تولید انواع رول

گونی کیسه

جنس لایه بیرونی پلی پروپیلن PP و جنس لایه داخلی پلی اتیلن PE می باشد. انواع نایلون داخل این مدل گونی شامل لب دوزی شده ، گونی لب دوزی و ته دوزی شده ،لب دوزی ته گونی دو لایه برگردان ، لب دوزی شده با ته دوزی نایلون و لایه گذاری بدون دوخت است و در صنایع مختلف که نیاز است رطوبت به داخل کیسه و گونی نفوذ نکند تولید کیسه لمینت دار کیسه لمینت همچنین رطوبت محصول داخل گونی هم به بیرون نرسد ، استفاده می گردد.

گونی کیسه
گونی کیسه

مرحله ریسندگی

برای تولید نخ در مرحله ی اول مواد پلی پروپیلن که به صورت گرانول توسط واحد تغذیه با ترکیب درصد خاص از رنگ وکربنات و uv وارد سیلندر دستگاه اکسترودر شده ودر دمای ۲۵۰ درجه سانتیگراد ذوب می شود تولید کیسه لمینت دار سپس از دهانه ی قالب به حوضچه آب سرد وارد میشود وتبدیل به فیلم باضخامت متفاوت بر اساس درخواست می شود و پس از آن در مرحله ی بعد به وسیله تیغ مخصوص برش طولی داده می شود وبعد از اینکه دومرحله کشش ویک مرحله فیکس شدن انجام شد

مرحله بافندگی

در این مرحله توسط ماشین بافت نوار انجام می شود و سپس رول گونی پلی پروپیلن تولید می شود.

۳ روش عمده در قسمت بافندگی وجود دارد: ۱. بافندگی تار و پودی ۲. بافندگی حلقوی تاری ۳. بافندگی حلقوی پودری

مرحله ی برش و دوخت

در این مرحله در ابتدای خط برش رول گونی قرار می گیرد و بر اساس نیاز به طول مورد نظر توسط تیغ حرارتی برده می شود. تولید کیسه لمینت دار ته گونی به اندازه ی دلخواه تا خورده و به وسیله ی چرخ دوخت مخصوص قلاب دوزی می شود.

مرحله ی بسته بندی

گونی ها معمولا پس از شمارش ۵۰۰ تایی بسته بندی می شوند که این عمل یا به صورت پرسی یا تولید کیسه لمینت دار به صورت دستی انجام میشود و سپس به بازار عرضه می گردند.

گونی پلاستیکی لمینت چیست؟

یکی از ویژگی های کیسه های گونی پلاستیکی این است که می‌توان به صورت لمینت یا نایلون دار تولید نمود. تولید کیسه لمینت دار با توجه به درجه اهمیت نفوذ رطوبت به درون کیسه گونی می توان از گونی پلاستیکی لمینت یا گونی نایلون دار استفاده نمود.

سفارش کیسه پلاستیکی

نفوذ رطوبت به درون کیسه گونی در برخی محصولات غذایی و شیمیایی سبب فساد یا خراب شدن محصول می گردد. تولید کیسه لمینت دار به هر حال باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از لمینت به جلوگیری از نفوذ رطوبت به صورت صددرصد نمی شود.

کیسه لمینت دولایه

کیسه لمینت،لایه محافظ پوششی می باشد که بر روی سطح خارجی پارچه ی مورد استفاده یا همان رول های گونی ساده، تولید کیسه لمینت دار جهت تولید انواع کیسه لمینت دار و جامبوبگ با ضخامت حدود ۱۸ میکرون الی ۲۰ میکرون قرار می گیرد و این کار مانع نفوذ رطوبت داخل کیسه گونی می گردد.

  • لیبل پی وی سی شیرینگ
  • مقاومت کششی
  • دو لایه بودن
  • ضد رطوبت
  • مقاوت در برابر فشار بالا
  • تنوع رنگ
  • مقاومت در برابر بو و نور
  • قابلیت چاپ ۴ رنگ تصویر
  • دارای برش سرد
  • دارای برش گاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *