ليست قيمت گوني پلاستيکي

لیست قیمت گونی پلاستیکی

لیست قیمت گونی پلاستیکی

لیست قیمت گونی پلاستیکی استفاده از انواع رول گونی پلاستیکی جهت گونی دوزی و پوشش نمای ساختمان کاربرد دارد. قیمت رول گونی پلاستیکی صادراتی از تبریز و تهران و اصفهان و همدان و .. به کشورهای پاکستان و ترکمنستان و عراق بر اساس قیمت مواد اولیه در بورس تعیین می شود.

لیست قیمت گونی پلاستیکی

استفاده از انواع کیسه گونی پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیاری از محصولات صنعتی و شیمیایی و کشاورزی بود رواج دارد . کارخانجات بسیاری جهت فروش و عرضه محصولات خود در خارج و داخل کشور انواع گونی پلاستیکی همراه با چاپ اختصاصی برند و مشخصات محصولات خود درطرح های مختلف خرید می‌کنند.

لیست قیمت گونی پلاستیکی
لیست قیمت گونی پلاستیکی

روش های چاپ کیسه و گونی عبارتند از :

  • چاپ هلیو
  • چاپ فلکسو
  • چاپ تامپو
  • چاپ سیلک
  • چاپ لیزری
  • چاپ جوهرافشان
  • و غیره

انواع گونی های پلاستیکی در بازار چه کاربرد هایی دارد؟

گونی پلاستیکی یا گونی پلی پروپیلن یکی از پرکاربردترین انواع گونی در صنایع مختلف می باشد. یکی از مهمترین کاربرد های انواع گونی پلاستیکی جهت بسته بندی و حمل و نقل محصولات مختلف می باشد لیست قیمت گونی پلاستیکی . مثلاً در کشاورزی جهت حمل و نقل حبوبات، گندم ، جو ، برنج و سایر محصولات کشاورزی استفاده می شود.

انواع گونی پلاستیکی ضد آب

استفاده از انواع گونی پلاستیکی ضد آب یا ضد آفتاب یا لمینت کاربردهای مخصوص به خود دارد. استفاده از گونی های پلی پروپیلن در صنایع ساختمانی جهت بسته بندی ، حمل و نقل شن و ماسه ، گچ و سیمان بسیار متداول است لیست قیمت گونی پلاستیکی . استفاده از انواع گونی پلاستیکی تحول بسیار زیادی در صنعت بسته بندی و حمل و نقل و انبارداری انواع محصولات فله و پودری ایجاد کرده است .

قیمت انواع گونی پلاستیکی چند است؟

قیمت انواع گونی با توجه به کیفیت نخ پلی پروپیلن مورد استفاده و همچنین نخ مورد استفاده متفاوت می باشند. در واقع وزن و ضخامت گونی بافته شده در قیمت نهایی آن بسیار تاثیرگذار است لیست قیمت گونی پلاستیکی . همچنین ضد آب بودن یا ضد آفتاب بودن و همچنین وجود لایه لمینت و یا لایه پلی اتیلن درون کیسه گونی در قیمت آن بسیار موثر است .

رول گونی لمینت

استفاده از گونی قرنهاست که جهت حمل و نقل و بسته بندی انواع محصولات فله ی ریز و درشت رواج دارد. محصولات مختلف با استانداردها و قوانین بهداشتی باید حمل و نقل و بسته بندی می گردد و لذا از انواع کیسه گونی مختلف استفاده می شود لیست قیمت گونی پلاستیکی . برخی از محصولات غذایی و شیمیایی در اثر رطوبت فاسد می گردد و در هنگام حمل و نقل و بسته بندی باید از کیسه های گونی لمینت یا نایلون دار استفاده گردد

برخی از انواع گونی پلاستیکی عبارتند از:

  • گونی پلاستیکی ساده
  • گونی پلاستیکی لمینت
  • گونی پلاستیکی نایلون دار
  • گونی پلاستیکی adstar
  • گونی پلاستیکی یووی
  • گونی پلاستیکی جامبو
  • کیسه گونی کامپوزیت

درجه کیفی گونی پلاستیکی بر اساس فاکتورهای مختلفی سنجیده می شود لیست قیمت گونی پلاستیکی . اما تقریباً همه کیسه هایی که به عنوان گونی پلاستیکی درجه یک فروخته می شوند؛ از استحکام بالایی برخوردار می باشند. این لوازم به اشکال گوناگون در بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده اند.

فروش گونی پلاستیکی متری

فروش گونی پلاستیکی متری از رونق بسیار بالایی در شهر اصفهان، برخوردار است لیست قیمت گونی پلاستیکی . این وسیله همواره توسط کسب و کارهای مختلف خریداری می شود. اما به طور کلی خریدار گونی در اصفهان را می توان به دو گروه خرده و عمده تقسیم نمود.

برندهای برتر گونی پلاستیکی تبریز

بدون شک ویژگی بارز برندهای برتر گونی پلاستیکی تبریز، این است؛ که مقاومت بالایی در برابر فشار داشته؛ و وزن بالایی را تحمل می کنند. میزان مرغوبیت این محصولات در حدی است لیست قیمت گونی پلاستیکی ؛ که برخی از مشتریان، خرید یک گونی پلاستیکی دست دوم با برند برتر را ترجیح می دهند.

مهم ترین مصارف گونی های پلاستیکی

  • نگهداری و ذخیره مواد غذایی پودری مثل شکر
  • نگهداری برنج، حبوبات و ….
  • بسته بندی مصالحی مثل گچ و سیمان
  • نگهداری و ذخیره میوه
  • ذخیره مواد شیمیایی

گونیهای پلاستیکی ساده

گونیهای پلاستیکی ساده در عین وزن بسیار کم دارای استحکام بالا و حجم بالای هستند و همین باعث جذب مشتریان به سمت آن شده است لیست قیمت گونی پلاستیکی . از مهمترین مزایای استفاده از گونی پلاستیکی در بسته‌بندی و ارسال محصولات این است که می‌توان به راحتی انواع محصولات با اندازه‌ها و سایزهای مختلف را در یک گونی قرار داده و آنها را ارسال کرد.

قیمت هر کیلو گونی پلاستیکی

گونی یکی از محصولاتی است که سالها به عنوان یکی از ابزار بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته است. اکثر گونیهای پلاستیکی از رزین پلی پروپیلن و پلی اتیلن تهیه می شود. به دلیل قیمت پایین مواد اولیه تولید، لیست قیمت گونی پلاستیکی قیمت تمام شده گونیهای پلاستیکی نیز به نسبت سایر محصولات بسته بندی پایین بوده و این باعث به صرفه بودن استفاده از این محصول برای بسته بندی و ارسال محصولات شده است.

قیمت گونی ضخیم

در تولید گونی‌ ها می‌توان از مواد اولیه نازک یا ضخیم استفاده کرد. در طول فرآیند تولید ابتدا الیاف پلاستیکی ساخته می شود لیست قیمت گونی پلاستیکی . سپس نوار پلی پروپیلن در دو جهت (تار و پود) بافته می شود تا پارچه ای سبک، اما محکم و سنگین ایجاد شود، که به عنوان ماده اصلی برای ساخت گونی پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت گونی ضد آب و آفتاب

استفاده از هر کدام از این مواد اولیه به نوع محصولی که قرار است بسته بندی شود بستگی دارد لیست قیمت گونی پلاستیکی . برای محصولات سنگین می‌توان از گونی‌های ضخیم و برای بارهای سبک از گونی‌های ظریف استفاده کرد. از دیگر مزایای گونی امکان استفاده از رنگ‌ها و طرح های مختلف است. .

رول گونی

رول گونی پلاستیکی برای مصارف عمده، یکی از تولیدات رایج کارخانه های تولید کیسه و پارچه گونی است. ر این شکل توزیع انواع گونی ها، به صورت رول هایی در ابعاد مختلف عرضه می شود لیست قیمت گونی پلاستیکی . یکی از مهمترین انواع آن ها رول گونی های پلاستیکی می باشد. اهمیت آن ها به دلیل کاربرد زیاد آن ها است.

ویژگی های رول های پلاستیکی

لیست قیمت گونی پلاستیکی برتری رول ها نسبت به تولیدات دیگر مربوط به ابعاد، جنس و قیمت آن ها می باشد. در ادامه به اختصار به توضیح ویژگی این گونی ها می پردازیم:

  • ابعاد رول ها به گونه ای است که برش آن ها بر اساس نیاز خریدار انجام می شود.
  • برتری گونی های پلاستیکی به گونی های کنفی یا نخی به سبک بودن آن هاست.
  • از این رول ها می توان کیسه هایی برای مصارف مختلف تولید کرد.
  • قیمت رول های پلاستیکی نسبت به همتایان خود مناسب تر است.

انواع رول گونی و کاربرد آن ها

رول های گونی پلاستیکی با مواد مختلفی تولید می شوند. پلی پروپیلن و پلی اتیلن دو مواد پلیمری معروفی هستند که در تولید این رول ها به کار برده می شوند. ساخت و ویژگی رول گونی های پلی پروپیلن و پلی اتیلن تفاوت چندانی با هم ندارند لیست قیمت گونی پلاستیکی . تنها تفاوت آن ها در میزان کش سانی و استحکامشان است.

قیمت رول گونی لمینت

کارخانه جات تولید رول گونی های پلاستیکی بر حسب نیاز مشتری و زمینه کاریشان، از یکی از این مواد، یا گاهی هر دوی آن ها استفاده می کنند. این رول ها، بر حسب مقاومتشان در برابر رطوبت و آب به انواع مختلفی تقسیم می شوند. لیست قیمت گونی پلاستیکی در ادامه به توضیح انواع آن ها می پردازیم:

رول ضد آفتاب

در کارخانه جات تولید این محصولات، نسبت به نیاز مشتری از مواد ضد آفتاب در ساخت پارچه ها استفاده می کنند. رول های ضد آفتاب تولید شده با این روش مقاومت زیادی در برابر آفتاب و نور خورشید پیدا می کنند. این امر باعث می شود دیرتر دچار پوسیدگی شده و خراب شوند لیست قیمت گونی پلاستیکی . کاربرد رول های ضد آفتاب به عنوان کیسه های خرید، سایه بان است.

رول ساده

رول گونی های ساده یک لایه هستند. یک لایه بودن آن ها به این معنی است که در هنگام ساخت از لایه لمینت استفاده نشده است.همچنین بافت این رول ها به مواد یو وی یا ضد آفتاب آغشته نشده اند. کاربرد رول گونی های پلاستیکی ساده به عنوان گونی ساختمانی می باشد لیست قیمت گونی پلاستیکی . همچنین می توان از آن ها کیسه های پلاستیکی برای مصارف و خرید خانگی تهیه کرد.

رول ضد آب

در هنگام تولید رول پلاستیکی ضد آب، یک لایه لمینت روی بافت پارچه کشیده می شود لیست قیمت گونی پلاستیکی . این کار هم آن ها را در برابر رطوبت و آب مقاوم می کند و هم با دو لایه کردن آن ها، مقاومتشان را در برابر اجسام سنگین بیشتر می کند. کاربرد رول گونی های پلاستیکی ضد آب بیشتر به عنوان گونی نمای ساختمان است. به کار بردن آن ها به عنوان محافظ دور ساختمان باعث می شود

رول ضد آب و آفتاب

چنانچه در تولید این محصولات از مواد یو وی و لایه لمینت شده با هم استفاده شود، این گونی ها را تبدیل به رول های ضد آب و ضد آفتاب می کند. به همین دلیل مقاومت این پارچه ها، هم در برابر آفتاب و هم رطوبت و آب زیاد است لیست قیمت گونی پلاستیکی . بیشترین کاربرد رول های ضد آفتاب و ضد آب، استفاده آن ها به عنوان سایه بان و نمای ساختمان است.

تولید رول گونی پلاستیکی

تولید این پارچه ها بر حسب مواد به کار برده در این گونی ها یا میزان تولیدشان، در کارخانه جات یا تولیدی های کوچکتر ساخته می شوند لیست قیمت گونی پلاستیکی . تجهیز کارخانه رول پلاستیکی به دستگاه های پیشرفته، باعث می شود این پارچه های تولید شده در آن ها نیز کیفیت بیشتری داشته باشد.

ابعاد و قیمت رول های پلاستیکی

ابعاد رول های پلاستیکی متری متفاوت است.اما معمولا در کارخانه جات و تولیدی های رول های پلاستیکی ابعاد استانداردی وجود دارد. عرض این رول گونی ها از ۳۰ سانتی متر تا ۴ متر متفاوت است لیست قیمت گونی پلاستیکی . خرید رول های پلاستیکی متری در طول های ۱۵۰ تا ۲۵۰ متر امکان پذیر است. این ابعاد نسبت به درخواست و سفارش مشتری قابل تغییر است.

صنایع بسته‌بندی

این روزها استفاده از انواع گونی‌های پلاستیکی در صنایع بسته‌بندی حرف اول را می‌زنند. چرا که می‌توان انواع مختلفی از گونی‌های پلاستیکی را در ابعاد مختلف، بسته به نیاز خود انتخاب و خریداری کرد. گونی پلاستیکی، همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد از جنس پلاستیک (معمولا پلی‌اتیلن یا پلی پروپیلن) لیست قیمت گونی پلاستیکی تولید می‌گردد.

مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه خرید گونی پلاستیکی

  • هزینه مواد اولیه استفاده شده در تولید گونی پلاستیکی، این موضوع مستقیما با کیفیت محصول نهایی در ارتباط است. به این معنا که هر چه کیفیت مواد اولیه بالا باشد، هزینه مربوط به آن‌ها نیز بیشتر بوده و در نهایت قیمت گونی افزایش خواهد یافت.
  • نوع الیاف استفاده شده در تولید گونی پلاستیکی
  • نوع بافت الیاف گونی پلاستیکی
  • ابعاد گونی پلاستیکی
  • تکنولوژی و ماشین‌آلات به کار رفته در تولید گونی پلاستیکی
  • طراحی و چاپ انجام شده بر روی گونی پلاستیکی

عوامل موثر بر قیمت گونی پلاستیکی

همان طور که گفته شد، قیمت گونی پلاستیکی به عوامل مختلف می‌تواند بستگی داشته باشد لیست قیمت گونی پلاستیکی . بنابراین خریداران قبل از نهایی کردن خرید، باید هر یک از این موارد را مورد بررسی قرار دهند. تا بتوانند محصولی متناسب با نیاز خود و قیمتی مناسب را خریداری کنند.

موارد مصرف گونی پلاستیکی عبارت است از:

  • بسته‌بندی انواع محصولات کشاورزی
  • بسته‌بندی مصالح ساختمانی
  • بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی

کیسه گونی پلاستیکی ۷۰ سانتی ۱۱۰ سانتی یکی ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین نوع گونی از بین مدل‌های مختلف است لیست قیمت گونی پلاستیکی . این مدل گونی‌های پلاستیکی ساده در ابعاد و سایزبندی‌های مختلف تولید و در صنایع مختلف به بهره برداری می‌رسد.

گونی کنفی

  • الیاف گونی کنفی
  • نخ کنفی
  • رول گونی کنفی
  • کیسه گونی کنفی

بسیاری از گیاهان دارویی و مواد غذایی هنوز از کشورهایی مانند هند و چین با استفاده از گونی کنفی به کشورهای دیگر صادر می شود لیست قیمت گونی پلاستیکی . بسیاری از گونی های کنفی پس از تخلیه مواد اولیه بصورت گونی دست دوم به فروش می‌رسند.

گونی پلاستیکی ساده

  • گونی پلاستیکی کامپوزیت
  • گونی پلاستیکی جامبو
  • گونی پلاستیکی لمینت
  • گونی پلاستیکی سیمانی adstar
  • گونی پلاستیکی bopp
  • گونی پلاستیکی نایلون دار
  • و..

    گونی پلاستیکی ساده
    گونی پلاستیکی ساده

قیمت عمده کیسه جامبو صادراتی

  • ابعاد جامبو بگ
  • تعداد کیسه جامبو
  • تعداد بندهای کیسه جامبو
  • قیمت ارز و دلار
  • قیمت مواد اولیه در بورس
  • وزن بار کیسه جامبو
  • نوع درب جامبو
  • نوع کف کیسه جامبو
  • لمینت بودن جامبوبگ
  • لایه نایلون داخل جامبو
  • نوع بافت پارچه جامبو
  • نوع دوخت کیسه جامبو
  • و…

قیمت گونی لمینت

استفاده از گونی قرن هاست که جهت حمل و نقل و بسته بندی انواع محصولات فله‌ی ریز و درشت رواج دارد. رول گونی پلاستیکی در ابعاد و مدل های مختلف تولید و بفروش می رسد. گونی در اصل نوعی پارچه ضخیم برای حمل محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و برنج و پیاز بود که از الیاف گیاهان بافته می‌شد. اما امروزه از الیاف پلی پروپیلن در ابعاد، رنگ و وزن‌های مختلف به صورت ساده و لمینت( ضد آب ) تولید می‌شود.

چاپ گونی لمینت

یکی دیگر از دلایل استفاده گسترده از گونی قیمت آن است لیست قیمت گونی پلاستیکی . گونی ها نسبت به سایر مواد بسته بندی قیمت پایینتری داشته و هزینه بسته بندی محصولات را به شدت کاهش می دهند. کاهش هزینه بسته بندی محصولات و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده محصولُ باعث ترغیب فروشندگان و تولید کنندگان به استفاده از این محصول می شود.

انواع گونی‌های پلاستیکی

پر واضح است که در هر حوزه و صنعت بر اساس نیاز و نوع موادی که برای جابجایی در نظر گرفته می‌شود لیست قیمت گونی پلاستیکی ، باید از نوع خاصی از کیسه گونی استفاده کرد که در ادامه به انواع آن اشاره می‌کنیم:

ضدآب

نوع دیگری از گونی پلاستیکی وجود دارد که لمینت شده هستند. همانطور که می‌دانید به طور کلی این نوع از گونی‌ها از پلی پروپیلن تولید می‌شوند که اگر در هنگام ساخت با مواد پلیمری لمینت شده باشند، در برابر آب مقاوم خواهند بود لیست قیمت گونی پلاستیکی . در کنار آن رطوبت نیز توان عبور از این‌گونه محصولات را نخواهد داشت.

ساده

این نوع کیسه گونی به روشی تولید می‌شوند که معمولاً کمتر در برابر آفتاب از خود مقاومت نشان می‌دهند لیست قیمت گونی پلاستیکی . لذا اگر به مدت طولانی‌تر در معرض اشعه خورشید قرار بگیرند، احتمال پوسیدگی در آنها افزایش می‌‎یابد. ضمن اینکه کیسه گونی ساده، ضدآب نبوده و رطوبت نیز ممکن است به داخل آنها نفوذ پیدا کند.

زیپ‌دار

استحکام و مقاومت این نوع از گونی بسیار عالی است و معمولاً به جای انواع گونی پلاستیکی از آن استفاده می‌شود لیست قیمت گونی پلاستیکی . حتی در مصارف خانگی نیز بیشتر کاربرد دارد. از مزیت این گونی دوستدار طبیعت بودن آن است.

ضدآفتاب

در برخی از صنایع نیز به گونی‌های نیاز است که باید در برابر آفتاب مقاوم باشند لیست قیمت گونی پلاستیکی . بنابراین در ساخت آنها از مواد ضد یو وی بکارگیری می‌شود. از مزیت‌های کیسه گونی پلاستیکی ضد آفتاب، پوسیدگی کمتر آنهاست. برای این که به راحتی از این دسته گونی استفاده کنید راحت‌ترین راه دسترسی به آنها خرید گونی آنلاین است که در مراکز مجاز به فروش می‌رسد.

رولی

در اکثر موارد این نوع گونی به شکل رولی ساخته می‌شود که بکارگیری از آن را راحت‌تر کرده است لیست قیمت گونی پلاستیکی . در اکثر صنایع مخصوصاً غذایی استفاده از این نوع کیسه گونی در دستور کار قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های گونی رولی می‌توان به ابعاد بسیار متنوع اشاره کرد.

قیمت فوق العاده به صرفه

فروش به شکل انبوه برای این نوع کیسه، قیمت‌های آن را کاهش داده است و خرید آن برای مصرف کنندگان کاملاً بصرفه کرده است لیست قیمت گونی پلاستیکی . ضمناً دقت کنید که اگر کیسه گونی به طور مستقیم از کارخانه‌ها یا تولید کننده‌ها خریداری شود با قیمت بسیار پایین‌تری در نظر گرفته خواهد شد.

بافت فشرده

از گونی پلاستیکی برای جابجایی بسیاری از موادها استفاده می‌شود و بافت آن نسبت به گونی‌های نخی یا کنفی، ریزتر یا بعبارتی فشرده‌تر است لیست قیمت گونی پلاستیکی . معمولاً برای حمل یا جابجایی گچ، آرد، سیمان و مواردی از این دست از کیسه گونی پلاستیکی بهره گرفته می‌شود.

بافت فشرده
بافت فشرده

ضدحریق

به دلیل آنکه کیسه گونی از پلی اتیلن ساخته شده است، ضدحریق بودن آن تضمین شده است. لیست قیمت گونی پلاستیکی لذا در صنایعی که با کوره یا موادهای اشتعال‌زا در ارتباط هستند، بکارگیری از این محصول بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام خواهد شد.

وزن کم

از دیگر ویژگی‌های کیسه گونی می‌توان به کم وزن بودن آنها اشاره کرد. در واقع اگر نیاز به جابجایی این محصول با تعداد بالا باشد، کار سختی در پیش نخواهید داشت. لیست قیمت گونی پلاستیکی به همین دلیل است که معمولاً برای خرید گونی آنلاین پلاستیکی مشکل خاصی وجود ندارد چرا که برای جابجایی آن نیاز به نیروی انسانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *