توليدي شيرينگ حرارتي

تولیدی شیرینگ حرارتی

تولیدی شیرینگ حرارتی

تولیدی شیرینگ حرارتی یکی از مهم ترین پلاستیک های بسته بندی انواع پالت ، موارد صنعتی یا حتی خانگی نایلون شیرینگ حرارتی یا نایلون شیرنگ پک است که به سلفون شیرینگ یا نایلون های حرارتی نیر معروف می باشد ، این نوع نایلون با قرار گرفتن در دمای بالا به محصول را بسته بندی می کند که در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود .

تولیدی شیرینگ حرارتی

برای درک بهتر پلاستیک شیرینگ می توان به بسته بندی های ۶ تایی پک آب معدنی اشاره کرد که در تولید این نوع از ضخامت به نسبت بالایی برای افزایش مقاومت استفاده می شود ، همین نوع پلاستیک اما با کمترین نوع ضخامت می توان به روکش کنترل تلوزین اشاره کرد که با سشوار خانگی مورد بک پکینگ انجام می شود .

تولیدی شیرینگ حرارتی
تولیدی شیرینگ حرارتی

چاپ نایلون شیرینگ حرارتی

بسیاری از صنایع و کارخانه جات برای بسته بندی محصولات خود از نایلون شیرینگ چاپدار استفاده می کنند ، با چاپ لوگو و تصویر یا شعار کارخانه روی شیرینگ پک می تواند باعث بالا رفتن بازده تبلیغاتی شود.

کاربرد پلاستیک شیرینگ پک

کاربرد شیرینگ حرارتی در صنایع بسیار زیاد است و نمی توان همه آن ها را نام برد ، اما چند نمونه از کار هایی که از این نوع پلاستیک بسته بندی استفاده می کنند عبارتند از :

  • بسته بندی کاشی و سرامیک
  • لاوزم یدکی خودرو
  • نوشابه و آب معدنی
  • باکس های مواد غذایی مانند تن ماهی
  • لوازم خانگی
  • سنگ های نما ساختمان
  • و….

قیمت چاپ روی نایلون شیرینگ

قیمت چاپ بر اساس نوع طرح لوگو یا تصویر مورد نظر که چه تعداد رنگ مورد استفاده قرار گرفته قیمت گذاری می شود ، تعداد رنگ چاپ قیمت چاپ را مشخص می کند . اگر تصویر مورد نظر شما دارای جزییات بالا و ریزی است باید از یکی از نمونه چاپ های فلکسو یا هیلو استفاده کنید

پلاستیک شیرینگ

به علت خاصیت جذب پذیری پلاستیک شیرینگ در هنگام حرارات دهی و تغییر شکل بسیار مورده اهمیت است که بعد از بسته بندی طرح چاپی به درستی قابل رویت باشد. شرکت تولیدی سانی پلاست مهر قادر به چاپ انواع تصاویر و متون روی نایلون شیرینگ با بالاترین کیفیت است

نایلون

نایلون شیرینگ از پر مصرف ترین انواع نایلون های مورد مصرف در صنعت بسته بدی می باشد. تولیدی شیرینگ حرارتی نایلون شرینگ با استفاده از هوای گرم محصولات را بسته بدی و مراقبت می کند. نایلون شیرینگ در درجه بین ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه تغییر وضعیت می دهد و به محصولات چسبیده میشود. نایلون های بسته بندی شیرینگ (شرینک) در لایه های مختلف تولید می شود

ضخامت نایلون

ضخامت نایلون های شیرینگ می تواند بین ۱۵ تا ۳۰۰ میلی متر می باشد. نایلون های شیرینگ قابل رنگ آمیزی نیز می باشند تولیدی شیرینگ حرارتی و طبق خواسته مشتری امکان رنگ آمیزی آن فراهم می باشد و این امر یکی از دلایل محبوبیت بیش از پیش نایلون های بسته بندی شیرینگ می باشد.

بسته بندی شیرینگ

عموماً از نایلون های بسته بندی شیرینگ در اکثر صنایع تولید مواد غذایی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و هر گونه آلودگی دیگر به مواد غذایی استفاده می شود و همینطور جهت بسته بندی سایر محصولات به منظور جلوگیری از آسیب و شکستگی به آنها بکار برده می شود. تولیدی شیرینگ حرارتی در موارد متفاوت از انواع مختلف نایلون بسته بندی شیرینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون شیرینگ حرارتی تهران

علت این نام گذاری بدان دلیل است که این پلاستیک ها قابلیت وکیوم کردن کالا را دارا هستند. تولیدی شیرینگ حرارتی این دسته از محصولات پتروشیمی نقطه ی ذوب پایینی دارند. به همین سبب با حرارت دهی به شکل کالایی که قرار است بسته بندی شود، تغییر شکل می دهند. این محصول با گرم شدن تا نزدیک نقطه ی ذوب کوچک می شود.

دستگاه شیرینگ پک

نایلون شیرینگ حرارتی معمولا بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه ی سلسیوس گرما نیاز دارد. تولیدی شیرینگ حرارتی در این حال به سرعت به کالا می چسبد و کالا را وکیوم می کند. وکیوم به معنای مکش حداکثری هوای بین کالا با نایلون شیرینگ است. بسته بندی محصولات با دستگاه شیرینگ پک صورت می گیرد.

شیرینگ حرارتی

از شیرینگ حرارتی جهت جلوگیری از نفوذ هوا و رطوبت به داخل محصول جلوگیری از ورود گرد و خاک لوکس و زیباتر شدن کالا به سبب این که این محصول نایلونی و از جنس پلی اتیلن با دانسیته ی پائین است . تولیدی شیرینگ حرارتی به شدت به تغییرات دمایی حساس بوده و با حرارت دهی به سرعت به نقطه ی ذوب خود می رسد.

نایلون شیرینگ حرارتی

یکی از بهترین پلاستیک ها برای بسته بندی محصولات تولید شده نایلون حرارتی یا همان شیرینگ است ، تولیدی شیرینگ حرارتی این پلاستیک حرارتی بعد از قرار گرفتن در مقابل حرارت و گرما باعث بسته بندی محصول مورده نظر یا به اصطلاح شیرنگ شدن آن انجام می شود .

نایلون وکیوم حرارتی

نایلون وکیوم حرارتی به دو صورت تولید می شود که در نوع اول برای بسته بندی مواردی مانند پک های آب معدنی ۶ تایی که توسط نایلون شیرینگ بسته بندی شده اند تولیدی شیرینگ حرارتی که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید استفاده می شود .

قیمت چاپ لیبل شیرینگ

وقتی از نایلون شیرینگ استفاده می نمایید باید در نظر داشته باشید جهت محافظت از برخورد ضربهباید از چند لایه استفاده نمایید نایلون شیرینگ در تهران دارای رنگ های مختلف تولید می گردد. تولیدی شیرینگ حرارتی این نایلون منعطف و قابل شکل دهی می باشد و در درجه حرارت بالا برای وکیوم اجناس می توان از آن استفاده نمود در وکیوم اجناس حساس باید نایلون ضخیم تر را مورد استفاده قرار دهید

سلفون شیرینگ

فرقی که مابین نایلون و سلفون است درمواد تشکیل دهنده آن می باشد. سلفون از شفافیت بیشتری نسبت به نایلون برخوردار می باشد.

  • اول. حفظ محصولات ازبرخورد ضربه در زمان نقل و انتقال
  • دوم. جلوگیری از آلودگی اجناس به خصوص در صنعت مواد خوراکی

نایلون شیرینگ پک

برای بسته بندی های یک جور و ثابت نایلون شیرینگ تونلی استفاده می شود که اصطلاحا نایلون شیرینگ پلی اتیلن هم به آن گفته می شود. تولیدی شیرینگ حرارتی قطعا خرداری نایلون شیرینگ در تهران به صورت عمده به صرفه تر خواهد بود

پلاستیک شیرینگ حرارتی

تولید عمده پلاستیک شیرینگ حرارتی توسط تولید کنندگان بسیاری انجام می شود. تولیدکنندگان پلاستیک شیرینگ حرارتی بر اساس نیاز مصرف کنندگان نایلون های شیرینگ را در عرض ها و ضخامت های متفاوت تولید می کنند؛ تولیدی شیرینگ حرارتی این محصول از ابعاد ۶ سانتی متر شروع می شود و به ۱۲ سانتی متر ختم می شود.

نایلون وکیوم

نایلون وکیوم یا همان نایلون شیرینگ به نمونه های گفته می شود که در صورت تماس با حرارت جمع می شود که یکی از مناسب ترین پلاستیک های برای بسته بندی موارد تولیدی است . تولیدی شیرینگ حرارتی نایلون وکیوم به دو صورت تولید می شود که در نوع اول برای بسته بندی موارد تولید استفاده می شود

نایلون شونده حرارتی

مانند پک های آب معدنی ۶ تایی که توسط نایلون شیرینگ بسته بندی شده اند که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید . نوع دوم نایلون کوچک شونده حرارتی کیسه ای است تولیدی شیرینگ حرارتی که یکی از بهترین مثال ها می تواند نایلون های بسته بندی کنترل را نام برد اما تنها برای این مورده استفاده نمی شوند بلکه دارای طیف گسترده تر از کاربرد ها است.

کاربرد نایلون وکیوم

کاربرد نایلون وکیوم در صنایع بسیار زیاد است تولیدی شیرینگ حرارتی و نمی توان همه آن ها را نام برد ، اما چند نمونه از کار هایی که از این نوع نایلون استفاده می کنند عبارتند از :

  • بسته بندی کاشی و سرامیک
  • لاوزم یدکی خودرو
  • نوشابه و آب معدنی
  • باکس های مواد غذایی مانند تن ماهی
  • لوازم خانگی
  • سنگ های نما ساختمان

نایلون شیرینگ

بسته بندی با نایلون شیرینک یک فرایند آسان است که به دو عنصر اساسی نیاز دارد که یکی از آن ها نایلون های شیرینک و دیگری حرارت است. تولیدی شیرینگ حرارتی فقط با این نوع نایلون ها و منبع گرمایشی، می توان از رطوبت و همچنین بسیاری از مشکلاتی که در ارسال مرسوله ها اتفاق می افتد در امان ماند.

نایلون شیرینگیک

بسته بندی با نایلون شیرینگیک فرایند آسان است که به دو عنصر اساسی نیاز دارد که یکی از آن ها نایلون های شیرینک و دیگری حرارت است. فقط با این نوع نایلون ها و منبع گرمایشی، تولیدی شیرینگ حرارتی می توان از رطوبت و همچنین بسیاری از مشکلاتی که در ارسال مرسوله ها اتفاق می افتد در امان ماند.

چاپ شیرینگ حرارتی

بسته بندی هایی که با این نوع نایلون ها انجام می گیرد، با استفاده از یک ماده پلیمری همه کاره است تولیدی شیرینگ حرارتی که برای بسته بندی کالاهای نهایی استفاده می شود. گرما با استفاده از یک تونل حرارتی یا یک اسلحه گرمایی برقی یا گازی به فیلم اعمال می شود.

چاپ شیرینگ حرارتی
چاپ شیرینگ حرارتی

مهم ترین مزیت ها

یکی از مهم ترین مزیت های این نوع نایلون ها این است که هرگونه دستکاری بسته بلافاصله قابل تشخیص خواهد بود و به همین دلیل، بسیاری از شرکتهای داروسازی و تولید کنندگان مواد غذایی اکنون محصولات خود را اینگونه بسته بندی می کنند تولیدی شیرینگ حرارتی تا اطمینان حاصل شود که اقلام مورد نظر یا با سطح لزوم دقت لازم تحویل داده شده اند.

رول شیرینگ حرارتی

سایر بانکها و سازمانهای دولتی از نوع خاصی از بسته بندی استفاده می کنند که در هنگام کشش مواد تغییر رنگ می دهد – این نشان می دهد که آیا فعالیت غیرمجاز وجود داشته است که با ذخیره یا انتقال موارد مذکور مشخص شود تولیدی شیرینگ حرارتی استفاده از این نوع بسته بندی گزینه ای مقرون به صرفه است و همانطور که گفته شد فقط به دو چیز نیاز دارد – گرما و پلاستیک.

مهم ترین مزیت های استفاده از نایلون شیرینگ

بسته بندی با استفاده از نایلون شیرینگ کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. نه تنها استفاده از آن آسان است بلکه طیف گسترده ای از مزایا را نیز ارائه می دهد.حفاظت هنگامی که گرما برای بستن بسته بندی استفاده می شود، تولیدی شیرینگ حرارتی یک مهر و موم بسیار محکم ایجاد می کند. این مهر و موم پلاستیکی سپس محتویات پیچیده شده را به خوبی محافظت می کند.

معنی شیرینگ ؟

شاید از خود بپرسید که کلمه شیرینگ چی هستش در واقع باید گفت که شیرینگ یا شرینک به معنای جمع شونده است تولیدی شیرینگ حرارتی چون این پلاستیک حرارتی ها با حرارت و گرما دادن جمع شده و اصطلاحا جمع شده و وکیوم می شوند.

کاربرد پلاستیک حرارتی

تولیدی شیرینگ حرارتی نایلون وکیوم حرارتی یا پلاستیک حرارتی کاربردی زیادی در صنایع دارد و نمی توان همه آن ها را نام برد.

اما چند نمونه از کار هایی که از این نوع نایلون پلاستیک حرارتی استفاده می کنند عبارتند از :

  • بسته بندی کاشی و سرامیک
  • لاوزم یدکی خودرو
  • نوشابه و آب معدنی
  • باکس های مواد غذایی مانند تن ماهی
  • لوازم خانگی
  • سنگ های نما ساختمان
  • و….

پلاستیک حرارتی چیست؟

امروزه استفاده از پلاستیک حرارتی برای بسته بندی کالا در صنایع خیلی بیشتر شده است.بسته بندی مناسب محصولات باید در برابر گرد و خاک، آب و … ایمن سازد. تولیدی شیرینگ حرارتی علاوه بر این بسته بندی با پلاستیک حرارتی باعث یکی از راه های جذب مشتری و بازاریابی محصولات استفاده از بسته بندی های زیبا و جذاب می باشد.

روکش حرارتی چیست؟

روکش های حرارتی جمع شونده یا شیرینگ حرارتی، به لوله های پلیمری جمع شونده ای گفته میشود که از این روکش ها برای عایق کردن سیم ها، کابل ها، شینه ها، اتصالات، و ترمینال ها استفاده می شود. تولیدی شیرینگ حرارتی این روکش ها از ماده درونی خود در برابر فرسودگی، مواد شیمیایی، و تغییرات آب و هوایی محافظت کرده و مقاومت زیادی در برابر این موارد دارد.

روکش حرارتی

یک دیگر از مواردی که باعث می شود از روکش حرارتی استفاده کرد به منظور تعمیر عایق سیم ها و کابل ها، خوشه بندی، و کد گذاری آنها بر حسب رنگ، است. این روکش ها از یک نوع پلیمر به نام پلی الیفن ساخته میشود. تولیدی شیرینگ حرارتی با توجه به کاربرد زیاد این محصولات راه اندازی خط تولید روکش حرارتی میتواند برای تولید کنندگان منفعت خوبی را به همراه داشته باشد.

چگونگی نصب شیرینگ حرارتی

همانطور که بیان کردیم شیرینگ حرارتی باید پیرامون شیئی که قرار است آن را عایق کند قرار بگیرد. تولیدی شیرینگ حرارتی برای این منظور میبایست از یک منبع حرارتی که معمولا سشوار صنعتی است استفاده شود. با استفاده از این سشوار، شیرینگ حرارتی در معرض گرما قرار میگیرد و حالت جمع شوندگی به خود میگیرد. هر نوع روکش حرارتی ضریب جمع شوندگی خاص خود را دارند

انواع شیرینگ حرارتی

شیرنگ های حرارتی انواع مختلفی دارند تولیدی شیرینگ حرارتی که ما در اینجا به ۴ نوع از محبوب ترین آنها اشاره میکنیم.

روکش حرارتی تک لایه ضد اصطکاک (SSP)

از این نوع روکش حرارتی اغلب جهت روکش کردن لوازم ورزشی مانند دسته تنیس، چوب ماهیگری، چوب مورد استفاده در یوگا، بارفیکس، … تولیدی شیرینگ حرارتی که در تماس مستقیم با کاربر است استفاده می گردد.

شیرینگ حرارتی تک لایه (SGP)

این نوع روکش حرارتی، مصرف زیادی در هادی های ولتاژ پایین (تا ۱۰۰۰ ولت)جهت اهداف عایق بندی (عایق کاری سرسیم، کابلشو، باس بار (شینه) مسی، … کد بندی فازها (کابل ها، باس بارهای تابلو های فشار ضعیف، …) تولیدی شیرینگ حرارتی و علامت گذاری هادی های زمین یا خنثی (با استفاده از روکش با رنگ سبز و زرد تلفیقی) دارند.

روکش حرارتی دو لایه D4TF

این نوع روکش ها مشابه روکش های حرارتی دولایه چسب دار D3TF می باشند، تولیدی شیرینگ حرارتی با این تفاوت که نسبت جمع شوندگی این روکش های ۴ به ۱ (۴:۱) می باشد.

شیرینگ حرارتی دو لایه D3TF

با توجه به تنوع رنگی این نوع روکش ها، از این روکش ها علاوه بر آب بندی کامل و خوشه بندی، به منظور کد گذاری دسته سیم ها بر حسب رنگ نیز می توان بهره جست. رنگ مشکی این مدل در مقابل اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است. تولیدی شیرینگ حرارتی ضریب جمع شوندگی این روکش ها ۳ به ۱ (۳:۱) است، بدین معنی که پس از حرارت مناسب، قطر روکش به یک سوم قطر اولیه کاهش می یابد.

سلفون حرارتی

بسته بندی شیرینگ PVC یا کوچک شونده جزوه یکی از محصولات بسته بندی با درجه ذوب به نسبت پایین می باشد. این محصول به محض تماس با حرارت کوچک شده و در صورتی که به دور یک کالا پیچیده شده باشد، تولیدی شیرینگ حرارتی به صورت یکپارچه و یک دست به جنس می چسبد.علت استفاده از شیرینگ به نوعی محافظت از آن است، یعنی وقتی یک کالا شیرینگ PVC می شود

تولید و فروش نایلون بسته بندی شیرینگ

شرکت های بسته بندی سس های شیشه ای برای جلوگیری از نفوذ هوا به داخل ظرف، درب محصول را شیرینگ می کنند یا برای مثال شرکت های لبنی یا نوشیدنی پک ها خود را با شیرینگ PVC بسته بندی می نمایند تولیدی شیرینگ حرارتی تا علاوه بر حمل و نقل راحت تر از تماس گرد و خاک با بطری ها جلوگیری گردد.

نوع دوم شیرینگ نایلون

این مدل از شیرینگ بیشتر برای مصارف حمل و نقل و بسته بندی مقاوم استفاده می کنند. شیرینگ نایلون مات می باشد و به عنوان محافظت کننده از بسته بندی های حجیم و سنگین می باشد. تولیدی شیرینگ حرارتی به عنوان مثال : در کارخانه جات تولید مواد غذایی که برای بسته بندی محموله خود باید از شیرینگ نایلون استفاده کنند

نوع اول شیرینگ PVC

این شیرینگ شامل POF، نرم، خشک و ویسکوز می باشد. هر کدام از این موارد ویژگی های خاصی دارد. به صورت کلی در یک دسته بندی مفید می توان شیرینگ POF را مواد بهداشتی و بسته بندی استفاده کرد. تولیدی شیرینگ حرارتی شیرینگ نرم و خشک تفاوت آنچنانی ندارد. از شیرینگ ویسکوز در بسته بندی درب های سس و غیر استفاده می شود.

برخی از کاربردهای بسته بندی شیرینگ

  1. بسته بندی درب پوش های مواد غذایی برای جلوگیری نفوذ هوا (شیرینگ ویسکوز)
  2. پک و بسته نمودن بطری های آب معدنی یا نوشیدنی برای صرفه جویی اقتصادی (شیرینگ نایلون)
  3. وکیوم نمودن مواد غذایی (شیرینگ POF)
  4. وکیوم نمودن غذاهای رستوران ها به منظور حمل و نقل آسان (شیرینگ POF)
  5. جلوکیری از نفوگرد و خاک برای بسته بندی تخم مرغ و عطر (شیرینگ نرم یا خشک)
  6. بسته بندی اقلام نوشت ابزار (شیرینگ نرم یا خشک)
  7. بسته بندی کارتن به عنوان پلمت (شیرینگ نرم یا خشک)

معنی شیرینگ پک چیست؟

شرینک پک از دو واژه انگلیسی شیرینگ و پک تشکیل شده است. تولیدی شیرینگ حرارتی شیرینگ به معنای منقبض شدن و فشردن است و پک هم به معنای بسته و بسته بندی کردن است.

نایلون شیرینگ حرارتی چیست؟

نایلون شیرینگ به پلاستیکی گفته می شود که خاصیت شکل پذیری داشته و نسبت به تغییرات دمایی حساس است. تولیدی شیرینگ حرارتی این نایلون برای ایزوله کرن بسته بندی به کار می رود. این نایلون یکی از پر کاربرد ترین محصولات در حوزه بسته بندی و نگهداری از کالا است.

مناسب ترین نایلون

نایلون شیرینک یکی از مناسب ترین نایلون های بسته بندی برای بسته بندی کالا و محصولات محسوب می شود. این نوع بسته بندی چون با اعمال حرارت صورت می گیرد، گاه به آن شیرینگ پک حرارتی یا بسته بندی حرارتی می گویند. تولیدی شیرینگ حرارتی به نایلون مورد استفاده در این نوع بسته بندی نایلون شیرینگ حرارتی، نایلون وکیوم حرارتی یا پلاستیک شیرینگ حرارتی می گویند.

تفاوت نایلون شیرینگ حرارتی با سلفون شیرینگ POF و PVC

بسته بندی با سلفون شیرینگ pof و pvc که ضخامت کمتری دارند بیشتر به عنوان یک روکش روی بسته بندی استفاده می شود. تولیدی شیرینگ حرارتی ( همانند روکش پاکت سیگار یا بطری های آبمیوه و یا بسته بندی های بیسکویت و بسته ۶ تایی چسب های نواری )

انواع نایلون شیرینگ پک حرارتی

نایلون شیرینگ حرارتی در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شود. ابعاد این نایلون ها بسیار متنوع بوده و در کارخانجات بسته به نیاز و سفارش مشتری تولید می شوند. ضخامت نایلون های شیرینگ به صورت تک لا و دو لا است. تولیدی شیرینگ حرارتی بر همین اساس نایلون های شیرینگ به انواع زیر طبقه بندی می شوند:

۱- نایلون شیرینک روده ای

۲- نایلون شیرینک تونلی

۳- نایلون شیرینک pvc

چگونه یک محصول را شرینگ می کنند؟

شرینگ کردن به وسیله دستگاه های مخصوصی به نام دستگاه شرینگ پک انجام می گیرد. تولیدی شیرینگ حرارتی انواع مختلفی از این دستگاه ها وجود دارد. هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. مکانیسم کار دستگاه شرینگ پک به این صورت است که نایلون مخصوصی به نام فیلم شیرینگ پک یا رول شیرینک پک دور کالا قرار می گیرد سپس کالا داخل کوره میرود.

نایلون شیرینگ روده ای

ازجمله انواع نایلون شیرینگ حرارتی است که برای بسته بندی محصولات بکار می رود. تولیدی شیرینگ حرارتی به بیان دیگر به رول های ساده شیرینگ، نایلون شیرینگ روده ای می گویند.

نایلون شیرینگ تونلی

در صورتی که از شیرینگ تونلی استفاده می کنید تولیدی شیرینگ حرارتی باید از این نوع نایلون استفاده کنید. زیرا باعث می شود نوع بسته بندی ثابت باشد. این نوع نایلون نسبت به انواع دیگر اقتصادی تر است.

نایلون شیرینگ سشواری

تولیدی شیرینگ حرارتی در مصارف خانگی با استفاده از سشوار یا دستگاه های حرارتی برقی به بسته بندی لوازم در خانه بپردازید.

چاپ نایلون شیرینگ حرارتی

یکی از اصلی ترین دلایل برای چاپ نایلون شیرینگ، دیده شدن محصول تولید شده توسط مشتری است تولیدی شیرینگ حرارتی که باعث تبلیغات محصول و افزایش راندمان فروش می شود. امکان چاپ ۱ تا ۶ رنگ و ۱ تا ۸ رنگ Full HD برای نایلون شیرینگ وجود دارد که تمام نیازهای مشتری در زمینه چاپ باکیفیت و تبلیغات را برطرف می کند.

چاپ نایلون شیرینگ حرارتی
چاپ نایلون شیرینگ حرارتی

قیمت نایلون شیرینگ حرارتی

قیمت نایلون شیرینگ مانند سایر محصولات پلاستیکی با توجه به نرخ مواد اولیه تغییر می کند. تولیدی شیرینگ حرارتی فاکتورهایی مانند نرخ روز مواد اولیه و همچنین موارد سفارشی سازی شده از جمله ضخامت، ابعاد، تعداد لایه ها، رنگ، چاپ، حجم خرید و کیفیت محصول از جمله عوامل دخیل در قیمت گذاری آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *