کاغذ پشت چسب دار مات

کاغذ پشت چسب دار مات

کاغذ پشت چسب دار مات

کاغذ پشت چسب دار مات سایز A4 بسته ۱۰۰ برگی کاغذ هایی هستند که از آن ها می توان برای چاپ لیبل ها استفاده نمود. این کاغذ ها معمولا در دو نوع مات و براق تولید می شوند که بر اساس نیاز می توان هر کدام را مورد استفاده قرار داد اما با توجه به کیفیت چاپ بهتر روی کاغذ های مات متوجه می شویم این برچسب ها مناسب تر هستند. برای این کار مناسب تر است.

کاغذ پشت چسب دار مات

کاغذ پشت چسب دار مات سایز A4 بسته ۱۰۰ برگی را می توان از فروشگاه های مختلف تهیه نمود. این کاغذ ها همچنین در بسته های مختلف دیگری نیز قابل تهیه هستند اما نوع A4 و بسته های ۱۰۰ برگی آن طرفداران بیشتری دارد زیرا علاوه بر کیفیت و کارایی، خرید بسته های صد تایی می تواند از لحاظ اقتصادی نیز در مقایسه با تعداد کمتر به صرفه تر باشد.

کاغذ پشت چسب دار مات
کاغذ پشت چسب دار مات

سطح سیلیکونی

سطح سیلیکونی این کاغذ ها می تواند به رنگ زرد یا سفید در دسترس باشد. اهمیت کیفیت بالا در این برچسب ها بسیار بالاست و برای این که کار نهایی با کیفیت و زیبا باشد باید در زمان انتخاب نوع کاغذ دقت فراوانی به عمل بیاید. کاغذ پشت چسب دار مات برخی از انواع این محصول به دلیل کیفیت نا مرغوب کاغذ و یا چسب مورد استفاده در آن برای قرار گرفتن در پرینتر مناسب نیستند.

کاغذ پشت چسب دار مات سایز A4 بسته ۱۰۰ برگی

کاغذ پشت چسب دار مات سایز A4 بسته ۱۰۰ برگی را می توان برای استفاده در پرینتر های لیزری یا جوهر افشان قرار داده و برای چاپ لیبل یا تبلیغات از آن ها بهره برد. نکته مهم در خصوص این برچسب ها این است که نوع مورد استفاده در پرینتر های لیزری با پرینتر های جوهر افشان متفاوت بوده و در زمان انتخاب آن ها باید به این مورد دقت شود.

مشخصات کاغذ پشت چسب دار مات (لیبل)

کاغذ پشت چسب دار مات (لیبل) امکان استفاده در طولانی مدت را برای شما فراهم می کند. و در ابعاد ۲۹.۷ × ۲۱ سانتی متر(A4) برش خورده و آماده بسته بندی می شود. همچنین این محصول در بسته های ۱۰۰ عددی داخل یک بسته پلاستیکی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که از کاغذ پشت چسب دار مات می توانید داخل انواع دستگاه رنگی و سیاه و سفید استفاده نمایید.

کاغذ پشت چسب دار A4 مات بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ کاغذ پشت چسب دار A4 مات بسته ۱۰۰ عددی برای انواع پرینت مناسب می باشد. این محصول کاملا سازگار با انواع دستگاه پرینتر رنگی و سیاه و سفید است. اقلب افرادی که قصد دارند با استفاده از لیبل روی جعبه و بسته بندی اجناس مشخصات آن را درج نمایند. کاغذ پشت چسب دار مات از کاغذ پشت چسب دار A4 استفاده می کنند این محصول با کیفت دارای چسبندگی منسبی می باشد.

انواع کاغذ پشت چسب دار

کاغذ های پشت چسب دار از رویه به دو دسته کوتد و گلاسه تقسیم می شوند که در ادامه معرفی می شود.

از انواع کاغذ پشت چسب دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاغذ کوتد پشت چسب دار براق
  • کاغذ کوتد پشت چسب دار مات
  • کاغذ کوتد پشت چسب دار نیمه مات
  • کاغذ کوتد پشت چسب دار نیمه براق
  • کاغذ گلاسه پشت چسب دار

خرید کاغذ پشت چسب دار a3

باید بدانید که کاغذ های پشت چسبدار در ابعاد مختلفی تولید می شوند. کاغذ پشت چسب دار مات درواقع طراحی لیبل محصولات و یا شرکت از ابعاد کوچک آن می باشد.کاغذ a3 پشت چسبدار می تواند به عنوام یک بنر تبلیغاتی و یا تراکت و دیگر فعالیت ها مورد استفاده قرار گیرد.

جنس کاغذ پشت چسب دار

باید بدانید که جنس کاغذ پشت چسبدار در دو نوع می باشد:کاغذ کوتد و کاغذ گلاسه
کاغذ پشت چسب دار مات کاغذ کوتد نوعی از کاغذ می باشد که به علت جذب بالای جوهر و دوام بسیار زیاد و همچنین قابلیت بازیاف بالایی که دارد در انواع چاپ خانه ها برای امور مختلف استفاده می شود.

خرید کاغذ پشت چسب دار a5

از ابعاد دیگری که در تولید کاغذ های پشت چسب دار استفاده می شود کاغذ های a5 می باشد که شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید کاغذ پشت چسب دار a5 بکنید. کاغذ پشت چسب دار مات برای این کار کافی است تا با شماره تلفن ما تماس گرفته و با مشاوران ما صحبت کنید که چه مقدار اندازه و .. می خواهید

کاغذ پشت چسب دار رولی

کاغذ پشت چسب دار رولی یکی از پر مصرف ترین کاغذ ها است که در دنیای امروزی خیلی پراستفاده شده و اکثر شرکت های موجود برای خرید این کاغذ اقدام می کنند. کاغذ پشت چسب دار مات این کاغذ به دلیل اینکه کمیاب است و تولید آن مراحل سخت تری نسبت به سایر کاغذ ها را پشت سر می گذارد قیمت متفاوتی نیز دارد که برای تهیه آن مجبور به پرداخت هستید.

قیمت کاغذ پشت چسب دار

کاغذ های پشت چسب دار در سایز ها و ابعاد مختلفی و در جنس های مختلفی تولید می شوند. قیمت روز کاغذ پشت چسب دار همواره دچار تغییر است پس نمی توان آن را به صورت ثابت گفت. کاغذ پشت چسب دار مات همچنین خرید عمده کاغذ پشت چسبدار و یا تکی آن تفاتی در قیمت ایجاد می کند.

کاغذ پشت چسب دار دیواری

همانطور که گفته شد از کاغذ پشت چسبدار تنها برای لیبل محصولات استفاده نمی شود. کاغذ پشت چسب دار مات انواع دیگری نیز در ابعاد بزرگ ساخته می شوند که برای چسباندن به سطوح مختلف من جمله دیوار به دلایل مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

انواع کاغذ چسب دار شیت

کاغذ چسب دار شیت انواع مختلفی دارند که هر کدام از این ها تفاوت های جست و جویی دارند.این انواع را می توان چند سطر بیان کرد اما ما تمام آن را به صورت کامل ارائه کرده ایم ولی توضیحی نداده ایم. کاغذ پشت چسب دار مات این انواع تفاوت های جزئی ای دارند که با تماس با مشاوران ما می توانید تمام آن را در بر بگیرید.

کاغذ پشت چسب دار مات

فقط توجه داشته باشید که این کاغذ شرایطی متفاوت با سایر کاغذ ها دارد.کاغذ مات در کسب و کار های امروزی زیاد کاربرد ندارد و نمی توان آن را به عنوان پرفروش ترین کاغذ ها نام برد ، ولی باید در جریان باشید که در برخی از کسب و کار ها بهترین گزینه می تواند این کاغذ باشد.

کاغذ پشت چسبدار ( لیبل پشت چسبدار ) به قیمت عمده و تک

کاغذ پشت چسب داربه کاغذی گفته می شود که می توان با توجه به مورد مصرفی بر روی آن طرح های مختلف را چاپ نمود و یا نوشت و به هر چیزی چسباند. کاغذ پشت چسب دار مات کاغذ پشت چسبدار تشکیل شده از یک سطح رویی که از جنس تقریبا شفاف و یا ….، و پلی پروپیلن سفید و آلومینیوم و کاغذ و چسب می باشد.

کاغذ پشت چسب دار

کاغذ پشت چسب دار مات کاغذ کلیه کاغذ هایی که در کاغذ پشت چسب دار استفاده می شوند با فرآیند به خصوصی قدرت رها شوندگی در آن ها ایجاد می شود ، به شکی که در هنگام استفاده توسط مصرف کننده رویه از زیره به آسانی جدا شود.

قیمت کاغذ لیبل پشت چسب دار

در حقیقت برچسب زدن یکی از روش های بسیار آسان جهت علامت گذاری می باشد که می توان از انواع چاپ شده آن نیز بر روی بسته بندی محصولات که نمی توان طرحی را بر روی آن چاپ نمود مثل بطری های آب معدنی یا قوطی های کنسرو استفاده کرد ( به این نوع برچسب لیبل محصولات نیز گفته می شود ) ، البته همانطور که می دانید در بسیاری از موارد چاپ بر روی کاغذ پشت چسب دار بسیار ساده تر چاپ بر روی بسته بندی محصولات می باشد

لیبل های کاغذی

لیبل های کاغذی در واقع از کاغذ تحریر یا کاغذ گلاسه مات یا براق یا کتد گلاسه که همان فتو گلاسه ( کاغذ مناسب دستگاه های جوهر افشان )تشکیل می شود که کاغذ پشت چسب دار مات زیر آن را چسب تشکیل داده است و زیر چسب یک برگ سیلیکون که قابلیت نچسبیدن به چسب را دارا می باشد قرار دارد

لیبل های متالایز

این لیبل ها مصرف کمتری از لیبل های بالا دارد اما ویژگی خاص آن باعث شده است که بسیار مورد توجه قرار بگیرد این لیبل های دارای زمینه نقره ای و طلایی می باشند کاغذ پشت چسب دار مات که شکل ظاهری فوق العاده زیبایی را دارا می باشند بیشترین موارد استفاده این لیبل ها در برچسب های اموال و برخی از هلوگرام ها می باشد

لیبل های شیشه ای و پی وی سی (pvc)

این لیبل ها به نسبت لیبل های قبلی از قیمت بالاتری برخوردارند همچنین باید اضافه کرد مقاومت خیلی بیشتری را دارا می باشند و همچنین در کاغذ پشت چسب دار مات برابررطوبت و آب مقاوم اند برای همین اگر لازم باشد محصول در یخچال نگهداری شود ازین لیبل ها استفاده می شود

برش کاغذ پشت چسبدار

از مزایای کاغذ پشت چسبدار این است که شما می توانید علاوه بر شیت های A3 . A4 . A5 از خدمات قالب استفاده نمایید که در ادامه به آن میپردازیم شما می توانید با قالب های مخصوص، کاغذ پشت چسب دار مات طرح خود را با شکل های مختلف برش بزنید و علاوه بر این مزیت مهم شما قابلیت این را دارید که فقط کاغذ خود رابرش بزنید و سیلیکون آن را سالم نگه دارید که به این عمل نیم تیغ گقته می شود.

برش کاغذ پشت چسبدار
برش کاغذ پشت چسبدار

برند های مورد استفاده در ایران

در سال های گذشته لیبل های ژاپنی در ایران استفاده می شد که از مقاومت بالا و چسبندگی عالی برخوردار بودند اما امروزه زمینه آن بسیار کم شده است به همین خاطر قیمت سرسام آوری هم دارا می باشند کاغذ پشت چسب دار مات اما امروزه اغلب لیبل ها در ایران محصول چین می باشد که توانسته اند با رده کیفیت های مختلف بازار ایران را دست بگیرند

قالب کاغذ لیبل

برای قالب زدن شما ابتدا باید قالب مورد نیاز خود را تهیه کنید که هر چقدر محیط اشکال شما بیشتر باشد هزینه ساخت قالب شما بیشتر می شود اما مزیت خود قالب این است که شما بعد یک بار ساخت آن می توانید تا مدت های زیادی از قالب استفاده کنید کاغذ پشت چسب دار مات و در این صورت هنگام چاپ مجدد فقط کافی است هزینه ضرب قالب را بپردازید

کاغذ A4 پشت چسبدار کد M2000 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ پشت چسب دار یک نوع کاغذ مخصوص است که یک طرف آن یک لایه چسب پوشیده شده است و طرف دیگر آن انواع مختلف گلاسه و کتد را به صورت براق یا مات شامل می شود. کاغذ پشت چسب دار مات این کاغذها از سه جزء اصلی رویه (Front Stock)، زیره (Release Liner) و چسب (Adhesive) تشکیل شده است.

کاغذ شفاف پشت چسب دار

این نوع کاغذها برای برچسب یا لیبل زدن مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت از کاغذ پشت چسب دار برای لیبل زدن و بسته بندی محصولاتی که نمی توان مستقیماً روی آن ها طرحی چاپ کرد مانند بطری های نوشیدنی و قوطی های کنسرو استفاده می شود. کاغذ پشت چسب دار مات به طور کلی در اکثر موارد چاپ روی کاغذ پشت چسب دار بسیار ساده تر از چاپ مستقیم روی بسته بندی محصولات است.

برچسب A4 مات

ابعاد برچسب A4 مات ۲۹۷×۲۱۰ میلی متر می باشد . به برخی از کاغذ های پشت چسب دار که برای استفاده در ابعاد کوچک قرار می گیرند لییبل پشت چسب دار یا همان برچسب محصولات می گویند. کاغذ پشت چسب دار مات کاغذ برچسبی برای پرینت در دو مدل مات و براق عرضه می شود که بسته به نیاز مشتریان مصرف می شود .

خرید کاغذ پشت چسب دار مات A4

کاغذ پشت چسب دار مات سایز A4 کاغذ هایی هستند که از آن ها می توان برای چاپ و الصاق روی اجناس و کالاها استفاده نمود. لیبل مات A4 بسته ۱۰۰ عددی برای انواع پرینتر جوهر افشان و پرینتر لیزری مناسب می باشد. و همچنین کاملا مناسب انواع دستگاه پرینتر رنگی و سیاه و سفید است. کسانی که قصد دارند با استفاده از لیبل یا همان کاغذ پشت چسب دار روی جعبه و بسته بندی اجناس مشخصات مهمی را درج نمایند می توانند

قیمت کاغذ پشت چسب دار ۵۰*۷۰

کاغذ پشت چسب دار مات ، از نظر کیفیت و دوام بالا، یکی از بهترین محصولات موجود در کشور است. ما این محصولات را از تولیدی های معتبر خریداری می کنیم و سال ها دریافت بازخورد مشتریانمان را ارزیابی کرده ایم تا در نهایت اجناسی را برای فروش ارائه دهیم که قبلا مشتریان ما اعلام رضایت کامل کرده باشند.

کاغذ پشت لیبل دار

کلیه کاغذ هایی که در کاغذ پشت لیبل دار استفاده می شوند با فرآیند به خصوصی قدرت رها شوندگی در آن ها ایجاد می شود ، به شکی که در هنگام استفاده توسط مصرف کننده رویه از زیره به آسانی جدا شود. کاغذ پشت چسب دار مات در حقیقت برچسب زدن یکی از روش های بسیار آسان جهت علامت گذاری می باشد

چاپ بر روی کاغذ پشت لیبل دار

چاپ بر روی کاغذ پشت لیبل دار یکی از فرآیند های چاپی سخت و پیچیده می باشد، زیرا باید فرآنید هایی نظیر متالیک کردن، کاغذ پشت چسب دار مات پوشاندن ورقه های کاغذ با ورقه های فلزی ، ایجاد پوشش های uv جهت ماندگاری چاپ بر روی کاغذ و غیره بر روی آن انجام گردد.

کاربرد های کاغذ پشت لیبل دار

از این کاغذ در لیبل های صنعت نوشیدنی و محصولاتی که نیازمند به مقاوت در برابر رطوبت است استفاده می شود. همچنین در لیبل های غذایی، حمل و نقل، لوازم التحریر و آرایشی. کاغذ پشت چسب دار مات مناسب برای لیبل کالاهای لوکس و دارای سطح مقاوم به رطوبت و اصطکاک و شکستگی لیبل .

ویژگی های کاغذ پشت لیبل دار

کاغذ پشت چسب دار، دوام بالا، قیمت مناسب به نسبت سایر برچسب ها و چاپی با کیفیت دارد. این کاغذ به چسب آغشته شده که چسب آن دائمی می باشد و یک روکش سلیکونی و پلاستیکی در زیر آن قرار گرفته تا به راحتی پاره نشود. کاغذ پشت چسب دار مات زیرا در ماشین های بزرگ صنعتی این لایه زیربن به سرعت به صورت اتوماتیک جدا می شوند

کاغذ پشت چسب دار ضد آب

بعد از چاپ این روکش برداشته شده تا کاغذ برروی سطوح مختلف قابل چسباندن شود. سطوح سیلیکونی زیر کاغذ به رنگ زرد و سفید وجود دارد. تنوع وسیع و مختلف از این نوع کاغذ با تفاوت در رنگ، کاغذ پشت چسب دار مات وزن، سایز، موقعیت چسب و جنس کاغذ وجود دارد.

انواع کاغذ پشت چسب دار

۱- کاغذ کوتد پشت چسب دار مات
۲- کاغذ کوتد پشت چسب دار براق
۳- کاغذ کوتد پشت چسب دار نیمه مات
۴- کاغذ کوتد پشت چسب دار نیمه براق
۵- کاغذ گلاسه پشت چسب دار

لیبل یا کاغذ پشت چسب دار یکی از پر مصرف ترین اقلام فروشگاه های اینترنتی است که برای چاپ آدرس و مشخصات تماس گیرنده و فرستنده از آن استفاده می کنند .کاغذ پشت چسب دار مات  هر فروشگاه اینترنتی با توجه به سیستم فروشگاهی یک خروجی از اطلاعات مشتری میدهد که مدیران می توانند با چاپ آن بر روی برچسب در زمان صرفه جویی کنند و کیفیت بسته بندی خود را افزایش دهند .

کاغذ پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد؟

برچسب زدن یکی از روش های آسان جهت علامت گذاری می باشد. که می توان از انواع چاپ شده آن نیز برروی بسته بندی محصولات. که نمی توان طرحی را برروی آن چاپ نمود استفاده کرد. کاغذ پشت چسب دار مات به این نوع برچسب ها کاغذ پشت چسب دار گفته می شود.

کاغذ پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد؟
کاغذ پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد ها

از این کاغذ در لیبل های صنعت نوشیدنی و محصولاتی که نیازمند به مقاوت در برابر رطوبت است استفاده می شود. همچنین در لیبل های غذایی، حمل و نقل، لوازم التحریر و آرایشی. کاغذ پشت چسب دار مات مناسب برای لیبل کالاهای لوکس و دارای سطح مقاوم به رطوبت و اصطکاک و شکستگی لیبل. چسب اکثر کاغذ پشت چسب دار بر پایه آب است

چگونگی چاپ بر روی این کاغذها

چاپ بر روی کاغذ پشت چسب دار بسیار ارزان تر از چاپ مستقیم برروی بسته بندی محصولات می باشد. در نتیجه بسیاری از شرکت های بازرگانی و شرکت های تولیدی از روش چاپ برروی کاغذ پشت چسب دار، کاغذ پشت چسب دار مات برای لیبل زدن استفاده می کنند. لیبل های پشت چسب دار به دو صورت شیت و رول عرضه می شوند.

تعریف کاغذ چسب دار

این کاغذ نوعی کاغذ مخصوص است که یک طرف کاغذ از یک لایه چسب پوشیده شده و طرف دیگر آن. از انواع مختلف کاغذ گلاسه و کتد شده به صورت مات یا شفاف را شامل می شود، کاغذ پشت چسب دار مات و می توان با توجه به موارد مصرف برروی آن طرح های متنوعی را چاپ و طراحی نمود و نیز نوشت. این نوع از کاغذ از سه جزء اصلی تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *